ΕΓΩ λέω να ψηφίσω ΝΑΙ


ΕΓΩ έστω και με περικοπές περνάω το μήνα (ακόμη)
ΕΓΩ έχω να δώσω φαγητό στα παιδιά μου,να τα ντύσω, να τα ζεστάνω (ακόμη)
ΕΓΩ δεν έχω παιδιά που λιποθυμουν απ την πείνα στο σχολείο
ΕΓΩ έχω δουλειά (ακόμη)

ΕΓΩ δεν έχω φίλους ή συγγενείς που αυτοκτόνησαν λόγω των συνθηκών
ΕΓΩ δεν έχω φίλους ή συγγενείς που έφυγαν εκτός Ελλάδος για να μπορέσουν να ζήσουν μ έναν καλύτερο και σίγουρο μισθό
ΕΓΩ δεν ενδιαφέρομαι για το αν θα βρουν δουλειά τα παιδιά μου εντός Ελλάδος…είναι νωρίς ακόμα..
ΕΓΩ δεν είχα ποτέ βοήθεια από τους γονείς μου άρα δε μ ενδιαφέρει που κόψανε τη σύνταξη του πατέρα μου και ύστερα από 50 χρόνια δουλειάς φυτοζωουν μόνο με τη σύνταξη της μητέρας μου…
ΕΓΩ δεν είμαι η χήρα του Μανώλη Κανταρη που τον σκότωσαν αλλοδαποί για μια γαμημένη βιντεοκάμερα
ΕΓΩ δεν ενδιαφέρομαι για την λαθρομεταναστευση ούτε με αφορά το ότι η ΕΕ μας άφησε να πηξουμε, ότι καταστρεφεται ο τουρισμος στα νησιά,ότι υπάρχει μια βόμβα έτοιμη να εκραγεί στα πόδια μας
ΕΓΩ δεν έχω τους λαθρομεταναστες στο κεφάλι μου (ακόμη)
ΕΓΩ δεν κοιτάζω τι κάνει ο διπλανος μου (κι ας έχει καταστραφεί η ζωή του, η ζωή των παιδιών του κι ας.χρειάζεται τη βοήθεια μου )
ΕΓΩ δεν ενδιαφέρομαι για την πορεία της πατρίδας μου
ΕΓΩ δεν ασχολούμαι με ηθικές αξίες τύπου αξιοπρέπεια, περηφάνια…
ΕΓΩ σκέφτομαι ότι ίσως τα νέα μέτρα να με ακουμπήσουν λιγότερο από κάποιους άλλους… Που να μπαίνω τώρα σε μπελάδες και αγώνα για επιβίωση…
Αφού ΕΓΩ είμαι καλά….
ΕΓΩ λοιπόν ύστερα από ώριμη σκέψη λέω να ψηφίσω ΝΑΙ στο νέο μνημόνιο,νέα μέτρα, νέα επιχορήγηση ή όπως αλλιώς ονομάζονται αυτά…

Οι απόψεις του ιστολογίου δεν συμπίπτουν απαραίτητα με το περιεχόμενο του άρθρου


Κοινοποιήστε το:

 
Copyright © ANTIZITRO. Designed by OddThemes