Συναυλία έδωσε ο Νταλάρας στη Μόσχα μπροστά σε 1.500 άτομα για να διαφημίσει την Ελλάδα ως τουριστικό προορισμό, που διοργάνωσε το Υπουργείο Πολιτισμού. 60.000 ευρώ το κόστος γράφουν κάποιες ιστοσελίδες …αν και το ποσό φαίνεται σχετικά μικρό. Στα Ελληνικά ΜΜΕ αναφέρεται ότι οι Ρώσοι δημοσιογράφοι ξετρελάθηκαν… κι ότι η εκδήλωση έγινε …VIRAL μας λέει το ΑΠΕ!
Και σε μία χώρα όπως η Ρωσία με 144 εκατομμύρια πληθυσμό… το να γίνει μία είδηση viral σημαίνει ότι το γεγονός πρέπει να το έμαθε πολύς κόσμος!
Για να δούμε όμως πόσο κόσμος έμαθε το συμβάν …μιας και παρόντες ήταν μόνο οι προσκεκλημένοι που ήταν 1.500.
Μας ενημερώνουν ότι μία εξειδικευμένη ιστοσελίδα μουσικής με βαρύνουσα σημασία (!) έκανε σχετικό αφιέρωμα.
Η βαρύνουσας σημασίας ιστοσελίδα που μας αναφέρουν με περηφάνια …λέγεται https://newsmuz.com…
Κι είναι τόσο «βαρύνουσα» που σε μία Ρωσία 144 εκ. κατοίκων …έχει μόλις 1870 ακολούθους στο Ρωσικό Facebook (VK) και μόλις 870 στο Αμερικάνικο Facebook. Κι αυτά τα νούμερα είναι τραγικά …ως προς την διαφημιστική επιρροή.
Θα πει κάποιος… «Οκ… Μπορεί να μην έχει ακολούθους στο Facebook αλλά μπορεί να την επισκέπτεται πολύς κόσμος μέσω google π.χ.»…
Και πάμε στα στατιστικά που η ίδια σελίδα δίνει… κι έχει συνήθως κάτω από 2.000 επισκέπτες ημερησίως…
Για Ρωσία αυτό το νούμερο επισκεπτών είναι επίσης κάτι παραπάνω από τραγικό.
Σκεφτείτε, ότι μία δεκαεπτάχρονη από την Έδεσσα σε μία χώρα όπως η Ελλάδα …με πληθυσμό 14 φορές μικρότερο από αυτόν της Ρωσίας… έχει …207.000 ακολούθους και …μέσο όρο πάνω από 100.000 επισκέψεις σε κάθε video που βγάζει…
H σχετική σελίδα στο facebook που ανοίχτηκε για τη συναυλία του Νταλάρα …είχε μόλις 240 like. Αν έκαναν like οι υπάλληλοι Ελληνικών υπηρεσιών στη Ρωσία …(Πρεσβείες, Προξενεία κ.λπ.) θα πετύχαιναν καλύτερα αποτελέσματα.
Οι αναφορές σε άλλες σελίδες …είχαν επίσης τραγικό αριθμό επισκεπτών…
Σε μεγάλη ιστοσελίδα της Μόσχας είχε 877 like, τα οποία όμως δεν αφορούν μόνο την είδηση, αλλά ολόκληρη την ιστοσελίδα, καθώς εμφανίζονται πάντα τα ίδια κάτω από όλα τα άρθρα της σελίδας…
Σε μία άλλη σχετικά μεγάλη εφημερίδα (kommersant) δεν μπορούμε να δούμε πόσοι διάβασαν το άρθρο, ή πόσοι το κοινοποίησαν.
Η συναυλία υπάρχει και στο youtube… όπου και πάλι …το ενδιαφέρον …μηδαμινό…
Κάνοντας αναζήτηση με τις λέξεις Νταλάρας Μόσχα… στα Ρωσικά …τα αποτελέσματα που πήραμε …ήταν μηδαμινά και με βασικό προτεινόμενο αποτέλεσμα …η σελίδα newsmuz.com των 2.000 επισκεπτών ημερησίως με το ζόρι…
Από πουθενά πάντως δεν προκύπτει να έγινε viral η συγκεκριμένη εκδήλωση ως είδηση.
Ειδησεογραφικά, η υπόθεση της συναυλίας ήταν ασήμαντη και καθόλου viral.
Ας ελπίσουμε τουλάχιστον κάποιοι από τους παρόντες στην συναυλία, να αποφασίσουν να έρθουν στην Ελλάδα για διακοπές, για να γίνει απόσβεση της δαπάνης, γιατί ως είδηση …θα μπορούσε να φτάσει σε πολύ περισσότερο κι εξειδικευμένο κοινό που ταξιδεύει …με πολύ λιγότερα έξοδα.
Πηγή: AZ News
Δημοσίευση σχολίου