ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΧΡΗΜΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΧΡΗΜΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέφτει στα 300 ευρώ το όριο των πληρωμών με μετρητά

Μαρτίου 16, 2018

Η κατάργηση των μετρητών από τους «αριστερούς επαναστάτες» και τους «πατριώτες» της κυβέρνησης επιταχύνεται. Μας αλυσοδένουν οι τοκογλύφοι και οι καθυστερημένοι Έλληνες καθοδηγούμενοι από τα ΜΜΕ ασχολούνται με αποφάσεις διαιτητών…


http://www.sofokleousin.gr/archives/378237.html
Πηγή: sofokleousin.gr

Την περαιτέρω μείωση του ορίου πληρωμών πάνω από το οποίο θα χρησιμοποιείται υποχρεωτικά πλαστικό χρήμα ή web banking εξετάζουν το υπουργείο Οικονομικών και η ΑΑΔΕ.

Στόχος είναι η περαιτέρω αύξηση των ηλεκτρονικών πληρωμών, που εξασφαλίζουν αποτελεσματικότερο έλεγχο της διακίνησης του χρήματος και αντίστοιχα ο περιορισμός της φοροδιαφυγής, ενώ το μέτρο θα εξαναγκάσει να ενταχθούν στο τραπεζικό σύστημα, χρήματα τα οποία σήμερα παραμένουν στα… σεντούκια.

Το ΥΠΟΙΚ και η ΑΑΔΕ διαπιστώνουν τα τεράστια οφέλη στα φορολογικά έσοδα, μετά την επέκταση των ηλεκτρονικών πληρωμών, που συνέβη αναγκαστικά λόγω των capital controls το καλοκαίρι του 2015 και αποτυπώνεται στην αύξηση των εισπράξεων από τον ΦΠΑ. Θεωρούν, δε, πως με τη μείωση του ορίου των πληρωμών με μετρητά, τα οφέλη για τα φορολογικά έσοδα θα ενισχυθούν, ενώ θα μεγιστοποιηθούν όταν, συγκεκριμένες επαγγελματικές ομάδες υποχρεωθούν να διενεργούν συναλλαγές μόνο με πλαστικό χρήμα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η πρόταση που έχει πέσει στο τραπέζι προβλέπει τη μείωση του ορίου, πάνω από το οποίο οι πληρωμές θα γίνονται υποχρεωτικά με πλαστικό χρήμα, από το ποσό των 500 ευρώ, που είναι σήμερα, στο ποσό των 300 ευρώ.

Με την εφαρμογή του μέτρου, θα σημάνει ότι οι επιτηδευματίες που θα αποδεχτούν πληρωμές με μετρητά άνω των 300 ευρώ, θα επιβαρύνονται με πρόστιμο ύψους 100 ευρώ, για κάθε συναλλαγή. Σήμερα, το συγκεκριμένο πρόστιμο ισχύει για όσους αποδέχονται πληρωμές με μετρητά, άνω των 500 ευρώ.

Οι υποστηρικτές του μέτρου θεωρούν ότι δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα στις συναλλαγές των πολιτών, καθώς το όριο των αγορών (300 ευρώ) θα εξακολουθήσει να είναι μεγάλο. Επίσης τονίζουν ότι όλοι σχεδόν οι πολίτες έχουν κάρτες πληρωμών (πιστωτικές, χρεωστικές κ.λπ.), ενώ όλοι οι συνταξιούχοι και οι μισθωτοί πληρώνονται μέσω τραπεζικών λογαριασμών και οι πολίτες είναι ήδη εξοικειωμένοι με τη χρήση καρτών. Δηλαδή το «πλαστικό χρήμα» είναι ευρέως διαδεδομένο και κανείς δεν μπορεί να υποστηρίξει ότι είναι απαραίτητες οι πληρωμές με μετρητά, συναλλαγών, με σχετικά μεγάλα ποσά.

Άλλωστε, από τον Ιούνιο του 2017 και όλοι οι υπάλληλοι του ιδιωτικού τομέα, πληρώνονται υποχρεωτικά μέσω τραπεζών.

Τα οφέλη

Τα οφέλη από την επέκταση του «πλαστικού χρήματος» θα είναι:

Πάταξη της φοροδιαφυγής, αφού κάθε πώληση αγαθού ή υπηρεσίας που εξοφλείται μέσω κάρτας ή web banking καταγράφεται αυτομάτως, οπότε ο επαγγελματίας αναγκαστικά θα εκδώσει απόδειξη είσπραξης ή τιμολόγιο και θα συμπεριλάβει υποχρεωτικά στον δηλωθέντα τζίρο του τη συγκεκριμένη συναλλαγή. Η εφορία έχει την ευχέρεια να διασταυρώσει εύκολα εάν για τις ηλεκτρονικές πληρωμές που έχουν γίνει έχουν εκδοθεί τα αναγκαία παραστατικά.

Θα εξαναγκάσουν όσους διακρατούν ακόμη σε στρώματα και ντουλάπια χρήματα, να τα εμφανίσουν στο τραπεζικό σύστημα. Αξιοσημείωτο είναι πως στο τέλος Δεκεμβρίου, το νόμισμα σε κυκλοφορία ανήλθε σε 31,1 δισ. ευρώ, ποσό που είναι τριπλάσιο από εκείνο που θα έπρεπε να είναι υπό κανονικές συνθήκες. Στην προ κρίσης περίοδο, όταν σημειωτέον δεν είχαν αναπτυχθεί τόσο πολύ οι ηλεκτρονικές πληρωμές, το ποσό των μετρητών, που έμενε εκτός τραπεζικού συστήματος ήταν στο 6% του ΑΕΠ. Δηλαδή, με βάση τον κανόνα αυτόν, σήμερα θα έπρεπε να είναι στα στρώματα ένα ποσό της τάξης των 10-11 δισ. ευρώ.


Πηγή: AZ News

Πώς έχουν κέρδη οι Τράπεζες με δισεκατομμύρια ανείσπρακτα και τεράστιες ζημιές;

Μαρτίου 31, 2017

Πάτησαν το πόδι τους οι Soros και Paulson στην Πειραιώς κι η «περήφανη και πατριωτική» κυβέρνηση πέρασε φωτογραφικούς νόμους ώστε κάθε συναλλαγή μεταξύ ιδιωτών να γίνεται υποχρεωτικά μέσω Τράπεζας ώστε να αποφέρει ολοκάθαρα κέρδη από προμήθειες στα παράσιτα της ανθρωπότητας που λέγονται... τοκογλύφοι. 

Με νόμο περιορίζουν το λαό όχι όμως την αισχροκέρδεια των τοκογλύφων

Ιανουαρίου 18, 2017

Αυτό το κράτος που ελέγχεται από πράκτορες των τοκογλύφων... θεωρεί αυτονόητο ότι όλες οι συναλλαγές των πολιτών πρέπει να εξαρτώνται από τις Τράπεζες, θεσπίζει νόμους σε μία νύχτα για να υποχρεώσει τους πάντες να συνδεθούν με τις Τράπεζες ...αλλά ΔΕΝ μπορεί να νομοθετήσει ποτέ εναντίον της ελευθερίας των τοκογλύφων.

Οι παγίδες που κρύβει το υποχρεωτικό πλαστικό χρήμα

Δεκεμβρίου 29, 2016

Οι παγίδες που αναφέρει το άρθρο παρακάτω είναι ξεκάθαρες παραβιάσεις διατάξεων του Συντάγματος αλλά επειδή δεν έχουμε ούτε δικαστές, ούτε Δικηγορικούς Συλλόγους που να μην είναι υπηρέτριες της φαυλοκρατίας... η επίθεση που θα δεχόμαστε ως πολίτες δεν πρόκειται να σταματήσει πουθενά.

Κατάργηση των μετρητών με τη στήριξή μας...

Νοεμβρίου 03, 2016

Εκατομμύρια Ιούδες πρόθυμοι να βοηθήσουν στην κατάργηση των μετρητών ...για μερικά ευρουλάκια που θα πάρουν ως επιστροφή από τις αγορές τους με κάρτα. Έτοιμοι να ξεπουλήσουν την ίδια την ελευθερία για μερικά κέρματα.

Τσίπρας: Επίσπευση νομοσχεδίων για πλαστικό χρήμα-αδήλωτα εισοδήματα

Οκτωβρίου 07, 2016

Τσίπρας: "Βιαστείτε να τους πάρουμε τα μετρητά από τα χέρια και να τους αλυσοδέσουμε στα μαντριά των τοκογλύφων με πιστωτικές, τώρα που οι Έλληνες κοιμούνται ακόμα όρθιοι". 

Η τέχνη της οικειοθελούς σκλάβωσης της ανθρωπότητας...

Σεπτεμβρίου 28, 2016

Δεν ξέρω αν ισχύει όντως αυτή η είδηση... αλλά είναι προφανές ότι οι τοκογλύφοι κατάφεραν την ανθρωπότητα να περνάει τις αλυσίδες στα πόδια της ...οικειοθελώς.

 
Copyright © ANTIZITRO. Designed by OddThemes