Κατάντησαν Dansöz του Συστήματος...


Συνδιαλέγεσαι με τον Κώστα Βαξεβάνη και τον Στέφανο Χίο του makeleio.gr κατά τον άλλο «αδιάφθορο» Χαράλαμπο Αθανασίου.

Του Μανώλη Χατζησάββα

Για αυτό ρε όταν συνομιλήσαμε για την κρίση-προδοσία μου, μετά την διαρροή -δημοσίευση από τον δημοσιογράφο Κώστα Βαξεβάνη μυστικών εθνικής ασφάλειας της χώρας μας (Βλ. κωδική ονομασία «ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ»), μου έκανες την Dansöz (Σ.Σ. Dansöz σημαίνει χορεύτρια Χορού της Κοιλιάς στην τουρκική) και εξαφανίστηκες αφήνοντας πίσω σου μελάνια;
Θα σας «ξεδοντιάσω» όλες μία –μία τις «χορεύτριες», διότι έχετε βλάψει πολλούς Ελληνες και το λιγότερο που αξίζετε θα είναι αυτό.
sms - Μήνυμα στον Δημήτρη Παπαγγελόπουλο στις 24 Φεβρουαρίου 2016 και ώρα 10.13, από Χαράλαμπο Αθανασίου. «Aντί να συνδιαλέγεσαι με τους Βαξεβάνηδες, τους Χίους και τους Πλεύρηδες δεν ψάχνεις μήπως έχω κάποια offshore στον Άγιο Μαυρίκιο; Τη Δικαιοσύνη δεν θα την αφήσω να τη διαλύσετε. Πραγματικά λυπάμαι που με τον Σωτήρη Μπάγια βοήθησα να γίνεις προϊστάμενος».
Σχετικά με το ΒΑΞΕΒΑΝΗ βλέπε: https://www.scribd.com/doc/303447690
Σχετικά με το ΧΙΟ - ΜΑΚΕΛΕΙΟ βλέπε: https://www.scribd.com/doc/313798496 και https://www.scribd.com/doc/314363881
για την «χάρη» σου Dansöz παρακάτω, και αν έχεις τα @ρχίδια βγες και πες για σκευωρίες...!

Ανίκανοι, δειλοί και «βρώμικοι», οι συνειδητά ψεύτες πολιτικοί που παριστάνουν τους Υπουργούς, κυβερνήτες της χώρας μας, στην δύσκολη, την ώρα της κρίσης διάλεξαν να «πάνε» με τους εχθρούς της.
ΣΗΜΕΡΑ Αντί να ζητήσουν συγνώμη, κουνάνε και το δάκτυλο, για αυτό η χώρα στα βράχια και οι Ελληνες στην κακιά τους μοίρα… και ΣΤΑ 4 Μνημόνια

Τα ντοκουμέντα της Υπόθεσης για την οποία τους κατηγορώ.
ΠΑΡΑΕΜΠΟΡΙΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ SCHENGEN VISA ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΡΟΞΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΟΥΣ ΤΟΥΣ, μέλη του δικτύου της Οργανωμένης Εγκληματικής Ομάδος στην Τουρκία και Ελλάδα ήταν μόνο μία από τις πτυχές.

ΚΩΔΙΚΟΣ «ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ»
Το Ιστορικό και οι καυτοί διάλογοι ΚΑΜΜΕΝΟΥ-ΧΑΤΖΗΣΑΒΒΑ-ΠΑΠΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ



Σε μία από αυτές τις επιχειρησιακές δράσεις μου για την ΕΥΠ στην Τουρκία, που σήμερα πιστεύω ότι ήταν και ο βασικός λόγος για την Προδοσία μου, και για αυτό κατηγόρησα εγγράφως τον Πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα (μάλιστα έτυχε να είναι και τα γενέθλια του την ημέρα που του απέστειλα και παρέλαβε την επιστολή μου ηλεκτρονικά στο προσωπικό του email που διατηρεί στο γραφείο του στο ΜΑΞΙΜΟΥ), τον Υπουργό Πάνο Καμμένο πολύ πριν, τον Διοικητή της ΕΥΠ Γιάννη Ρουμπάτη νωρίτερα και πρώτο πριν απ’ όλους το Σύνδεσμο μου, και τον βασικό υπαίτιο Παναγιώτη Νικολούδη τ. Υπουργό Επικρατείας για θέματα Διαφάνειας, ξεκάθαρα και με απευθείας επαφή.
Διότι, αποδεδειγμένα σήμερα ως πιόνι και υπεύθυνος για την πρωτοφανή ενέργεια του να αποκαλύψει την κατασκοπευτική δράση μιας άκρως απόρρητης έρευνας της οποίας το παραεμπόριο των Ελληνικών Schengen Visa στην Τουρκία από τις Ελληνικές Προξενικές Αρχές και τους συνεργούς τους, μέλη του δικτύου της Οργανωμένης Εγκληματικής Ομάδος στην Τουρκία και Ελλάδα ήταν μόνο μία από τις πτυχές.



Η αποκάλυψη των μυστικών δραστηριοτήτων της ΕΥΠ στην Τουρκία έγινε σε «γνωστό» δημοσιογράφο
http://www.koutipandoras.gr/article/nikoloydis-ekatontades-paranomes-vizes-apo-elliniko-proxeneio-tis-konstantinoypolis
θέμα που δημοσίευσε και γνωστή εθνικής εμβέλειας εφημερίδα:
http://www.protothema.gr/greece/article/491976/eleghos-enadion-upiresiakon-paragodon-sto-proxeneio-tis-konstadinoupolis/
τον Ιούλιο του 2015 και ακολούθησαν πολλά άλλα ΜΜΕ
Όλα αυτά έγιναν χωρίς να έχει ολοκληρωθεί η έρευνα, να έχουν σχηματιστεί οι απαραίτητες Δικογραφίες, να έχουνγίνει συλλήψεις αφού προηγουμένως είχαν απαγγελθεί κατηγορίες προς τα συγκεκριμένα πρόσωπα του δικτύου της Οργανωμένης Εγκληματικής Ομάδος στην Τουρκία και Ελλάδα.
Η απόφαση και πράξη του τ. Υπουργού Επικρατείας Παναγιώτη Νικολούδη ήταν μία έμμεση προειδοποίηση στους Έλληνες και Τούρκους εμπλεκόμενους, γνωστούς και άγνωστους πρωταγωνιστές του Δικτύου Οργανωμένης Εγκληματικής Ομάδος στην Τουρκία, όπου «φωτογραφιζόμουν» σε όλους αυτούς διότι δεν υπήρχε κανείς άλλος Έλληνας που είχε επαφές μαζί τους και γνώριζε λεπτομέρειες και πρόσωπα.
ΣΗΜ.: Η αρμόδια Διεύθυνση της ΕΥΠ από το καλοκαίρι και έως τα τέλη του 2014 είχε ασχοληθεί «επιδερμικά» με το θέμα,εκμεταλλευόμενη φήμες στην Πόλη για παραεμπόριο των Ελληνικών Schengen Visa στην Τουρκία από τις Ελληνικές Προξενικές Αρχές με άτομο (μια νεαρά, πράκτορα που είχε τοποθετήσει η ΕΥΠ στο Προξενείο της Κωνσταντινούπολης, την οποία αργότερα ο νέος Διοικητής της ΕΥΠ Γιάννης Ρουμπάτης ανακάλεσε στην Ελλάδα και την τοποθέτησε στην διοίκηση άκρως ευαίσθητου κλιμακίου της υπηρεσίας, χωρίς να πληροί τις εκ του νόμου απαραίτητες προϋποθέσεις, «τρώγοντας» ένα έμπειρο στέλεχος της υπηρεσίας, όπως ακριβώς έκανε και με τον σύνδεσμο μου πρόσφατα, τιμωρώντας αυτόν για τις δικές μου ενέργειες και αποκαλύψεις μου περί των «ειδικών» και «στενών» σχέσεων του ιδίου δηλ. του Διοικητή Γιάννη Ρουμπάτη με συμφέροντα από την Τουρκία. Η έρευνα της ΕΥΠ στην Πόλη έμεινε σε επίπεδο φημών -από αυτή την δράση της ΕΥΠ- καθότι όπως γνώριζα η συγκεκριμένη νεαρά πράκτορας περιφερόταν μεταξύ καφέ και εστιατορίων μετά από τα ψώνια της στην Πόλη και δεν είχε καμία επαφή με το «περιβάλλον» καθότι ήταν ξένο σώμα του συγκεκριμένου δικτύου της Οργανωμένης Εγκληματικής Ομάδος στην Τουρκία και Ελλάδα.
Δεν έχω μάθει ακόμα τους λόγους που ο Παναγιώτης Νικολούδης τ. Υπουργός Επικρατείας για θέματα Διαφάνειας διέπραξε ένα τόσο σοβαρό εγκληματικό ατόπημα, παρότι του έκανα επαφή για να διαπιστώσω προσωπικά την συμμετοχή του, κατά πόσο και εάν τον εκβίασαν ή το παρέσυραν, αν και δεν δικαιολογείται με τέτοια εμπειρία που έχει, να κάνει τόσο μεγάλα εγκληματικά λάθη.
Παρά ταύτα προσπάθησα. Αυτός όμως με απέφυγε, δηλώνοντας μου με αυτόν τον τρόπο ότι έκανε λάθος ή ότι ανήκει πραγματικά στην αντίπερα όχθη.
ΣΗΜ.: Επειδή όμως υπήρχαν τα ερωτηματικά σε βάρος του από άλλες υποθέσεις που έλαβε γνώση και δεν τήρησε το νόμο, μετά το τελευταίο λάθος του επισφράγισε την «ποιότητα» του και επαλήθευσε τον Υπουργό Πάνο Καμμένο που μου τον απεκάλεσε Βρώμικο σε τηλεφωνική μας επικοινωνία.
Έτσι με «σέρβιραν» δίνοντας με «βορά» στα σκυλιά με την δημοσίευση μυστικών εθνικής ασφάλειας θέματα. Έκτοτε αναρωτιέμαι ότι ίσως να ήταν και ο καλύτερος τρόπος κατ’ αυτούς για να απαλλαγούν από εμένα, καθότι ο Γιάννης Ρουμπάτης με την παραλαβή της Διοίκησης της ΕΥΠ είχε δώσει άλλες κατευθυντήριες οδηγίες, πολιτικές γραμμές με αποτέλεσμα το κατασκοπευτικό έργο στην Τουρκία να βρίσκεται πλέον πολύ χαμηλά στην λίστα προτεραιοτήτων της ΕΥΠ. Και για τους λόγους ότι είχα γίνει περισσότερο πιεστικός για να τιμήσουν τα συμφωνηθέντα που με διάφορα τεχνάσματα απέφευγαν τρώγοντας τον χρόνο αλλά εκμεταλλευόμενοι την κατασκοπευτική μου δράση.
Ο Παναγιώτης Νικολούδης προφανώς δεν έπραξε από μόνος τους τα όσα έπραξε, διότι δεν θα μπορούσε για ένα τόσο σοβαρό θέμα Εθνικών συμφερόντων να αποφάσισε από μόνος του, που είχε αποτέλεσμα την αποκάλυψη του κατασκοπευτικού Έργου μου στην Τουρκία, και είχε ως αποτέλεσμα να με «φωτογραφίσουν» αποκαλύπτοντας με σε αυτούς που γνώριζαν για εμένα και μέλη του Δικτύου Οργανωμένης Εγκληματικής Ομάδος στην Τουρκία, εκθέτοντάς με σε πολλαπλούς κινδύνους.



Αν και για την συγκεκριμένη υπόθεση ήταν ενημερωμένος και ο αναπληρωτής υπουργός Δικαιοσύνης, Δημήτρης Παπαγγελόπουλος και ολιγώρησε, σε αυτόν δεν καταλογίζω την πράξη της Προδοσίας, τον κατηγορώ όμως για δειλία και ότι συμπεριφέρθηκε ως άπατρις, διότι μόλις ενημερώθηκε για το πρόβλημα εξαφανίστηκε.
Αργότερα πληροφορήθηκα, μετά από συσκέψεις μεταξύ του Διοικητή της ΕΥΠ Γιάννη Ρουμπάτη και του Πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα στο Μαξίμου το καλοκαίρι του 2015 ότι ο τ. Υπουργός Επικρατείας για θέματα Διαφάνειας Παναγιώτης Νικολούδης εκδιώχθηκε για αυτή την υπόθεση, και δεν τον συμπεριέλαβαν στο κυβερνητικό σχήμα.




ΓΙΑ ΟΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΘΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ Η ΕΥΠ ΗΤΑΝ ΠΛΗΡΩΣ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΗ


Τα γεγονότα με στοιχεία.
Χωρίς να γνωρίζει κανείς για την πραγματική μου ταυτότητα ως Μυστικού Πράκτορα της ΕΥΠ στην Τουρκία, είχα καταφέρει να διεισδύσω σε ένα από τα μεγαλύτερα κυκλώματα του Τουρκικού παρακράτους (αυτό που αποκαλούν Βαθύ Τουρκικό Κράτος) με πολλές παράνομες δράσεις σε πολλούς τομείς που κάλυπταν σχεδόν το σύνολο όλων των παραπάνω εξειδικευμένων αρμοδιοτήτων και τομέων δράσεων μου στην Τουρκία.
Αυτό δεν το γνώριζε κανείς πλην αυτών που γνώριζαν δηλ. ο εκάστοτε Διοικητής της ΕΥΠ, ο ένας εκ των δύο υποδιοικητών και ο σύνδεσμος μου, στον οποίο είχα και εξακολουθώ να έχω μεγάλη εμπιστοσύνη μετά την στενή συνεργασία μας, τόσο από τον καθαρό τρόπο που ενεργούσε, όσο και από την προσωπικότητα του που διαπίστωσα από την πρώτη φορά που συναντηθήκαμε. Έκτοτε, μέσα από την συνεργασία μας κατεδείχη ότι λειτουργούσε πραγματικά για το καλό και το συμφέρον της πατρίδα μας, και είμαι πεπεισμένος ότι είναι ο μόνος που δεν έχει την παραμικρή συμμέτοχή στην Προδοσία μου.
Ένας από τους τομείς των δράσεων μου, ήταν η παρακολούθηση της οργανωμένης μυστικής μεταφοράς ατόμων ιδιαίτερα μεγάλου ενδιαφέροντος για την εθνική μας ασφάλεια, και λαθρομεταναστών, μεταφορές που διοργανωνόντουσαν και γινόντουσαν σε 3 επίπεδα από τα μέλη τουΔικτύουΟργανωμένης Εγκληματικής ΟμάδοςστηνΤουρκίακαι Ελλάδα,μεπροορισμό την Ελλάδα, και προς άλλες χώρες της ΕΕ.
Σε αυτό το τόσο σοβαρό Δίκτυο Οργανωμένης Εγκληματικής Ομάδος στην Τουρκία είχα διεισδύσει, μέσω του οποίου πληροφορήθηκα πολλά για τα εθνικά μας συμφέροντα και γνώρισα μεγάλο αριθμό προσώπων -από την κορυφή έως τον πάτο της πολιτικής, επιχειρηματικής, στρατιωτικής και του υποκόσμου της Τουρκίας- αναπτύσσοντας φιλικές σχέσεις, και σχέσεις εμπιστοσύνης μετά από πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα γνωριμίας μαζί τους.
Μάλιστα ήμουν και καλός τους πελάτης καθότι κάθε ταξίδι μου από την Τουρκία στην Ελλάδα και πίσω μέρος της δράσης μου με την ΕΥΠ, πληρωνόντουσαν από 5 έως 10.000 Ευρώ για τις υπηρεσίες που μου προσέφεραν ανάλογα το σκάφος που χρησιμοποιούσαν.
Το μοντέλο κάλυψης μου ήταν τέλειο μέχρι που το κατέστρεψαν ενέργειες σαν αυτή του Παναγιώτη Νικολούδη τ. Υπουργού Επικρατείας που με «ζωγράφισαν» αποκαλύπτοντας με έμμεσα σε αυτούς όλους, δηλ. τα μέλη του Δικτύου Οργανωμένης Εγκληματικής Ομάδος της Τουρκίας που με γνώριζαν. Όλα αυτά χωρίς να γνωρίζω κάτι για τα υπόλοιπα «κανάλια» που λειτούργησαν σε βάρος μου, υπεύθυνα εκτείθοντας με στη Τουρκία και αλλού, διότι υπήρξαν και τέτοιες ενέργειες προς άλλες σε Μυστικές Υπηρεσίες άλλου κράτους.

Τα 3 επίπεδα μεταφοράς προσώπων μέσω θαλάσσης ήταν τα εξής:

  1. VIP και μη ατόμων από Γεωργία για παράνομη εργασία και παράνομη είσοδο στην ΕΕ
  2. “HADJI” Λαθρομετανάστες από Συρία, Αφγανιστάν κλπ.,
  3. Τούρκους που δεν ήθελαν καταγεγραμμένη είσοδο και έξοδο τόσο στην Τουρκία όσο και στην Ελλάδα. Άτομα με σχέση στις μυστικές ομάδες των JİTEM, OHAL άλλους παρακρατικούς, ποινικούς, αργότερα και τρομοκράτες όπως πληροφορήθηκα.

ΣΗΜ.: Ένας από τους βασικούς παράγοντες του Δικτύου Οργανωμένης Εγκληματικής Ομάδος της Τουρκίας, με πολύ υψηλή θέση στην ιεραρχία ήταν ένας συνταξιούχος Τούρκος αντιπτέραρχος της ΠΑ με το ψευδώνυμο «dede» δηλαδή «παππούς» στην Τουρκική, με τον οποίο γνωρίστηκα και ανέπτυξα σχέσεις καλού επιπέδου, με τον οποίο συνέφαγα περισσότερο από μία φορά. Μάλιστα σε μία από αυτές καλεσμένος στην Ακαδημία Αξιωματικών στην Κωνσταντινούπολη (χώρος που δεν νομίζω να υπάρχει άλλος Έλληνας που έχει επισκεφθεί για να συμφάγει με τόσο υψηλά στην ιεραρχία άτομο της Τουρκικής ΠΑ ή άλλου Σώματος του Τ. Στρατού. Τόσο καλά «φτιαγμένη» ήταν η κάλυψη και το σχέδιο δράσης μου στην Τουρκία). Μεγάλο ρόλο σε αυτό είχε διαδραματίσει το άτομο μεγάλης εμπιστοσύνης τους ο ΕΤ που με σύστησε και έτσι είχα κάνει ‘σκαλοπάτι και πόρτα" την «είσοδο» μου στο Δικτύου Οργανωμένης Εγκληματικής Ομάδος της Τουρκίας μέσω ενός από τους πλέον έμπιστους ανθρώπους του. Ο «παππούς» είχε μεγάλο κύκλο γνωριμιών και επαφών σε όλα τα σώματα ασφαλείας καιο ρόλος τουήτανκαι είναι μέχρι σήμερα (το δίκτυο υπάρχει και λειτουργεί μέχρι και σήμερα ανενόχλητα), να ενορχηστρώνει την κάλυψη υποθέσεων όταν αυτές στράβωναν στην Τουρκία αλλά και Ελλάδα καθότι διατηρούσε σχέσεις με Έλληνα Ναύαρχο του ΠΝ. Ο «παππούς» ήταν το άτομο που έδινε εντολές να μην γίνονται έλεγχοι, και εάν γινόντουσαν να σταματούν, και άλλες φορές εφόσον δεν είχαν προλάβει τις εξελίξεις και είχαν συλληφθεί άτομα δικά τους να απελευθερώνονται άμεσα. Ο εξ ’απορρήτου «ΕΤ» είχε συλληφθεί αρκετές φορές στην Τουρκία αλλά η κράτηση του δεν διαρκούσε ποτέ περισσότερο από μία δύο ώρες, πάντα τον άφηναν ελεύθερος μετά από σχετικό τηλεφώνημα του «παππού».
Ο συγκεκριμένος «ΕΤ» δεν συνελήφθη ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ αν και μόνο το έτος 2015 είχε εισέλθει ΕΛΛΑΔΑ επίσημα περισσότερες από 90 φορές και ανεπίσημα περισσότερες από 100. Στην κυριολεξία ζούσε μέσα σε σκάφη που είχαν στην διάθεση τους. Κάνοντας χρήση την ευκολία που είχε από το ΠΑΡΑΕΜΠΟΡΙΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ SCHENGEN VISA ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΡΟΞΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΟΥΣ ΤΟΥΣ, μέλη του δικτύου της Οργανωμένης Εγκληματικής Ομάδος στην Τουρκία και Ελλάδα
ΓΙΑ ΟΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΘΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ Η ΕΥΠ ΗΤΑΝ ΠΛΗΡΩΣ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΗ

Όταν έγινε η αποκάλυψη της υποθέσεως για το παραεμπόριο των Ελληνικών Schengen Visa στην Τουρκία από τις εφημερίδες, πράξη από τον τ. Υπουργό Επικρατείας για θέματα Διαφάνειας Παναγιώτη Νικολούδη και της ενδελεχούς έρευνάς (που δεν έγινε ποτέ.. όπως θα έπρεπε) όπως δήλωσε στο Προξενείο της Κωνσταντινούπολης σχετικά με την εμπορεία της έκδοσης μεγάλου αριθμού Ελληνικών Schengen Visa στην Τουρκία, έκανα προσπάθεια να έρθω σε άμεση επικοινωνία με τον ίδιο, αλλά με απέφευγε.
Στο μεσοδιάστημα τα σημάδια πολλά από την ηγεσία της ΕΥΠ αναφορικά με πολλά άλλα θέματα διαχείρισης Εθνικών συμφερόντων. Είχε κλονιστεί η εμπιστοσύνη μου και βρισκόμουν σε μεγάλη απόγνωση και επιτακτική την εξεύρεση λύσης της άμεσης προστασίας της ζωής και της αξιοπρέπειας μου, πρωτίστως της διασφάλισης της Οικογένειας μου με λύσεις που το κράτος μου για το οποίο διακινδύνευσα την ζωή μου, όφειλε να μεριμνήσει για αυτό.


ΔΕΝ ΕΛΑΒΑ ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ, ΕΜΕΙΝΑ ΜΟΝΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΕΘΕΙΜΕΝΟΣ

Αντιθέτως όμως έλαβα πολλές απειλές στην Ελληνική γλώσσα και με περιεχόμενο που έδειχνε τα συμφέροντα και την πηγή, πρωτίστως την εξειδικευμένη πληροφόρηση και παρέπεμπταν σε άτομα της ΕΥΠ ή σε άτομα εκτός ΕΥΠ αλλά με εσωτερική πληροφόρηση από αυτήν.
Αυτός ήταν και ο λόγος που παράκαμψα την ιεραρχία και «έσπασα» το πρωτόκολλο της διαβάθμισης του άκρως απορρήτου, καθότι για εμένα αυτό είχε γίνει ήδη δημόσιο θέμα συζήτησης, είδηση μετά την δημοσίευση.
Τότε ήταν που προσπάθησα να έρθω σε επικοινωνία με τον Υπουργό Πάνο Καμμένο διότι ήταν από τους πλέον κοντινούς σε εμένα πολιτικούς της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ με τον οποίο συνομιλούσα από πολύ παλιά και πριν το 2011, τον είχα υποστηρίξει ποικιλοτρόπως στον πολιτικό του αγώνα στο παρελθόν και συνεργάστηκα σε πολλούς τομείς μαζί του, ένας από αυτούς ήταν η έρευνα και αποκάλυψη σκανδάλων των πολιτικών των κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ και ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ και την δημοσιοποίηση τους σε ελεγχόμενα ΜΜΕ και της Ελληνικής blogosphere, ιστολογίων, αλλά και μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπως ενδεικτικά το olympia.gr το exomatiakaivlepo.blogspot.gr κα. πολλά φίλια προσκείμενα στον ΠΑΝΟ ΚΑΜΜΕΝΟ.
Η δραστηριότητα μου αυτή ελάμβανε χώρα με το ψευδώνυμο μου ως ΑΝΤΙ300, λεπτομέρεια που γνώριζαν ελάχιστοι όπως ο Πάνος Καμμένος και άλλοι του πολύ στενού περιβάλλοντος του Υπουργού. Αυτό το γνώριζε και η ΕΥΠ.
Πρωτίστως συνεργάστηκα ειδικά και εξειδικευμένα στην υπόθεση των Υποβρυχίων, όλα τα στοιχεία και τους φακέλους που κατείχε ο Πάνος Καμμένος ήταν δικό μου προϊόν υποκλοπής, παρότι στην πορεία έγιναν αιτία να παγώσουν κάπως οι σχέσεις μας, λόγω της συμπεριφοράς του Πάνου Καμμένου που δεν συμφωνούσα καθόλου, καθώς και με άλλες υποθέσεις που έγινε αποδέκτης πληροφοριών για διαχείριση με αποτέλεσμα αυτός, κατά την γνώμη μου, να τα κακοδιαχειρίζεται ιδιοτελώς, χωρίς να συνεργάζεται με τις διωκτικές και εισαγγελικές αρχές της χώρας, προκειμένου να τιμωρούνται κατά νόμο οι εγκληματίες, και ήταν πολλοί.
ΣΗΜ.: Πρόσφατα έμαθα ότι εκβίασε πολλούς, και σε άλλες περιπτώσεις εξυπηρετήθηκε, κάνοντας χρήση τα στοιχεία που είχε στα χέρια του.
Παρόλααυτάόμως,ένεκατουότι ήτανκαιο ΕλληναςΥΠΕΘΑ, ο ποιο κοντινόςσεεμένα Έλληνας πολιτικός που θα μπορούσα να έχω αποτελέσματα στις προσπάθειές μου, να περισώσω όσο περισσότερα γινόταν γύρω από το Εθνικό θέμα και την ασφάλεια μου, πίστεψα ότι θα συμπεριφερόταν όπως αρμόζει σε ένα υπουργό Εθνικής Άμυνας, που έχει υποχρέωση να προασπίζεται τα Εθνικά συμφέροντα της πατρίδας και των πολιτών της, του τηλεφώνησα.
Ο Υπουργός όμως, όπως με πληροφόρησαν ήταν σε ταξίδι στο εξωτερικό και η πρόσβαση δύσκολη.
Τότε επικοινώνησα με έναν εκ των προσωπικών και εξ απορρήτων άνθρωπο του Υπουργού ΠΑΝΟΥ ΚΑΜΜΕΝΟΥ και κοινός μας γνωστός από τις παραπάνω δράσεις στο διαδίκτυο και με μεγάλη συνεργασία, τον Ταξίαρχο Μηχανικό (εν αποστρατεία) της Πολεμικής Αεροπορίας Χαράλαμπο Παπασπύρου και μετέπειτα αντιπροέδρου της ΕΑΒ (Μπάμπης για εμένα).
Του εξήγησα ότι πρόκειται για θέμα Εθνικής Ασφαλείας και ότι θα έπρεπε να μιλήσω με τον ίδιο.
ΣΗΜ.: Έως εκείνη την στιγμή δεν είχα αποκαλύψει την μυστική μου δράση για την ΕΥΠ στην Τουρκία σε κανέναν τους. Με γνώριζαν απλά και μόνο από την συνεργασία μας και όλα τα άλλα παραπάνω ως ΑΝΤΙ300, και Μανώλη Χατζησάββα.
Ο Ταξίαρχος (εν αποστρατεία) της ΠΑ Χαράλαμπος Παπασπύρου (Μπάμπης) επικοινώνησε με τον Υπουργό Πάνο Καμμένο και επέστρεψε σε εμένα λέγοντας μου ότι «τον βρήκα, είναι στο Ισραήλ, τον ενημέρωσα και θα σου κάνει επαφή εκείνος».
Τότε (Κυριακή 19 Ιουλίου 2015) λαμβάνω email από τον υπουργό Πάνο Καμμένο στο οποίο μου λέει να του τηλεφωνήσω σε έναν αριθμό τηλεφώνου +97235201818 του ξενοδοχείου Carlton στο Τελ Αβίβ και τον αριθμό της σουίτας 1304 που διέμενε, την ώρα, ζητώντας μου να τον καλέσω κάνοντας χρήση ασφαλούς τηλέφωνου.



Στο μήνυμα η ώρα που μου αναγνώρισε για να τον καλέσω ήταν λάθος γραμμένη 24:40 από τον Υπουργό,
Του έστειλα απαντητικό email και ευγενικά του διορθώνω την ώρα επιβεβαιώνοντας την σωστή για να περιμένει το τηλεφώνημα μου.
Αυτό, η λάθος ώρα του «ΠΑΡΕ ΜΕ ΤΗΛΕΦΩΝΟ 24:40» και η διόρθωση της από εμένα ήταν αιτία, από τις λίγες φορές που αισθάνθηκα στη ζωή μου, να με κάνει να νιώσω ότι πετούσα σε αεροπλάνο με πιλότο τσοπάνη.
Παρόλα αυτά το κάλεσα, κάπως αργά για την τοπική ώρα Τελ Αβίβ, Ισραήλ από την δική μου ώραζώνης μεαποτέλεσμα αυτό να γίνει στις 00:42 ξημερώματα Δευτέραςστις 20 Ιουλίου 2015
Καλώ το αριθμό του ξενοδοχείου, μου απαντάει η τηλεφωνήτρια του ξενοδοχείου, ζητώ τον αριθμό της Σουίτας και χωρίς να με ρωτήσει το όνομα μου με συνδέει απευθείας (προφανώς είχε ενημερωθεί).
Το τηλέφωνο, προς μεγάλη μου έκπληξη το απαντάει μία κυρία με κάπως βραχνή και κουρασμένη φωνή, -προφανώς την ξύπνησα-, και με ρωτάει ποιος είναι και ποιόν θέλετε, της απάντησα ότι θέλω να μιλήσω με τον κύριο που διαμένει στην σουίτα με αριθμό 1304 ο οποίος περιμένει τηλεφώνημα μου, χωρίς να της δώσω το όνομα μου.
Τότε η κυρία που απάντησε, δίνει το τηλέφωνο στον Υπουργό Πάνο Καμμένο και ξεκίνησε η συνομιλία μας που διήρκησε 3 λεπτά και 32 δευτερόλεπτα και τον ενημέρωσα σχετικά.
Του εξήγησα περί τίνος πρόκειται, αποκαλύπτοντας και την μυστική μου ιδιότητα ως πράκτορας της ΕΥΠ, ενημερώνοντας τον για τον Νικολούδη και τις απειλές που είχα δεχθεί, και το ότι έχω εκτεθεί μαζί με άλλα πολλά (εκεί ήταν και η στιγμή που μου τον απεκάλεσε βρώμικο τον Νικολούδη, σήμερα συμφωνώ περισσότερο με τον Πάνο Καμμένο σε αυτό το κομμάτι παρά με τον Νικολούδη), μου λέει ότι είναι πολύ σοβαρό, ότι δεν είχε καμία ενημέρωση από κανέναν για τίποτα, και ότι θα μεριμνήσει να έρθω σε άμεση επικοινωνία με έμπιστο δικό του πολιτικό πρόσωπο για την σωστή και αποτελεσματική διαχείριση του θέματος και να μείνω ήσυχος θα δώσει λύση.
Εκεί τελείωσε και η τηλεφωνική μας συνδιάλεξη.
Ήταν όλα σε εξέλιξη, το “αεροπλάνο» όμως «πετούσε» και εγώ δεν ήμουν ακόμα σίγουρος εάν ο πιλότος ήταν τσοπάνης ή όχι, αν και με καθησύχασε κάπως η υπόσχεση του Υπουργού να δώσει άμεση λύση.
ΣΗΜ.: Δυστυχώς, εκ του αποτελέσματος, αργότερα, κατάλαβα ότι ήταν όπως ο πνιγμένος που πιάνεται από τα μαλλιά του, και ο πιλότος αποδείχθηκε τσοπάνης.
Αργότερα την Δευτέρα 20 Ιουλίου 2015 λαμβάνω νέο email από τον Υπουργό Πάνο Καμμένο με το μήνυμα που μου αναγνώριζε με ποιον να επικοινωνήσω και σε ποιο αριθμό τηλεφώνου.
Ο αριθμός αυτός ήταν το κινητό τηλέφωνο 00306977634789 και το άτομο που θα καλούσα και θα απαντούσε ήταν ο Παπαγγελόπουλος Δημήτρης Υφ. Δικαιοσύνης.
Μου έδωσε κωδική ονομασία αναγνώρισης «ΚΩΔΙΚΟΣ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ» και μου έγραφε να περιμένω διότι «ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΧΩ ΜΙΛΗΣΕΙ ΑΚΟΜΗ».
Του απαντάω άμεσα με νέο email και του γράφω ότι με το που θα μου δώσει το σήμα ότι τον έχει ενημερώσει, τότε εγώ θα του τηλεφωνήσω αμέσως. Μάλιστα του έγραψα ότι με γνώμονα την προγενέστερη ιδιότητά του ως Διοικητής της ΕΥΠ, είχα πειστεί ότι θα είχα με αποτελέσματα.
Μία περίπου ώρα μετά λαμβάνω νέο email από τον Υπουργό Πάνο Καμμένο με το οποίο με ενημερώνει ότι έχει βρει τον Παπαγγελόπουλο Δημήτρη Υφ. Δικαιοσύνης, τον έχει ενημερώσει και να του τηλεφωνήσω αμέσως, δίνοντας μου το ΟΚ σήμα.
Αμέσως καλώ στον αριθμό που έχω λάβει από τον Υπουργό Πάνο Καμμένο τον αναπληρωτή Υπουργό Δικαιοσύνης Δημήτρη Παπαγγελόπουλο, μου απαντάει και μου λέει, ξαναπάρετον ξανακαλώ στο κινητό του, μου απαντάει και κάνουμε μία σύντομη συζήτηση 1 λεπτό και 54 δευτερόλεπτα.
Ήταν γρήγορος στο να καταλάβει την σοβαρότητα του θέματος και μου λέει να έρθεις το ταχύτερο δυνατό σήμερα να με βρεις στο υπουργείο θα μεριμνήσω για την είσοδο.
Του απαντάω ότι αυτό δεν είναι δυνατό να γίνει διότι έφυγα από Ελλάδα και βρίσκομαι αλλού.
Μου απαντάει, δώσε μου λίγο χρόνο να μεταβώ στο γραφείο μου στο Υπουργείο Δικαιοσύνης και κάλεσε με στο προσωπικό τηλέφωνο, αναγνωρίζοντας το νέο αριθμό που θα έπρεπε να καλέσω σε λίγη ώρα.



Αυτός ο αριθμός ήταν 00302107767612.
Μετά από κάποια ώρα καλώ στον αριθμό τηλεφώνου που μου αναγνώρισε ο ίδιος ο αναπληρωτής Υπουργός Δικαιοσύνης Δημήτρης Παπαγγελόπουλος, απάντησε ο ίδιος και συνομιλούμε για μεγάλο χρονικό διάστημα περίπου 13 λεπτά 25 δευτερόλεπτα και λαμβάνει όλα τα στοιχεία της υπόθεσης και στο τέλος μου λέει, πες μου τι να κάνω;
Του απαντάω Υπουργέ θέλετε να σας πω εγώ τι να κάνετε;
Μου απαντάει, δώσε μου χρόνο να μιλήσω και με τον Πάνο και θα δούμε τι θα κάνουμε.

ΈΚΤΟΤΕ, Ο ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΑΓΝΟΕΙΤΑΙ…

Οπότε κάνω επαφή με τον Υπουργό Πάνο Καμμένο στέλνοντας νέο email στο οποίο του γράφω κάνοντας του ενημέρωση αναφορικά με τα όσα διαμείφθηκαν μεταξύ εμένα και του ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΑΠΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ.
Την ίδια χρονική περίοδο λαμβάνω σοβαρότατες απειλές με περιεχόμενο που γνωρίζουν λίγοι, οι περισσότεροι στην ΕΥΠ, ενημερώνω τον Υπουργό Πάνο Καμμένο όπου μετά από πολλά, προφανώς μετά από συνεννόηση με τον ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΥΠΟΥΡΓΟ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΑΠΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟ και τον Πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα, ο Υπουργός Πάνος Καμμένος μου απαντάει πολύ διαφορετικά, (αλλάζοντας την πλευρά του δίσκου μουσικής του), γράφοντας μου ότι, τώρα δεν καταλαβαίνει τίποτα από τα όσα του είπα και γράφω… και ότι το μόνο που έκανε ήταν να με φέρει σε επαφή με τον ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΥΠΟΥΡΓΟ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΑΠΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟ.
Ο Υπουργός ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ κλείνει κινητά, σταθερά και δεν απαντάει στα emails, μάλιστα δε, οι λογαριασμοί των emails που διατηρούσε και χρησιμοποιούσε για να επικοινωνεί μαζί μου τους αφήνει να γεμίσουν και να μην λαμβάνουν άλλα μηνύματα.
Τότε ήταν που έλαβε μήνυμα μου στην «γαλλική» όπου μεταξύ πολλών το αποκάλεσα υποκριτή, ψεύτη, απατεώνα, και προδότη, μάλιστα το ίδιο μήνυμα το έδωσα και στην Γραμματέα του Πολιτικού Γραφείου του.



Έκτοτε, έχω επιδοθεί σε μία προσπάθεια να αποκαλύψω την βρώμικη πλευρά τους, τον βαθμό υποκρισίας τους, και την ευθύνη τους στην προδοσία μου σε εχθρούς των Εθνικών συμφερόντων της πατρίδας μας, εχθρούς της Ελλάδας, πρωτίστως του Υπουργού Πάνου Καμμένου, του Γιάννη Ρουμπάτη Διοικητή της ΕΥΠ, τους οποίους θεωρώ υπεύθυνους τον καθένα χωριστά για τους λόγουςπου τουςβαρύνουνσεσχέσημεεμένα,και γενικά της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ και όλων αυτών των σαλτιμπάγκων που απαρτίζουν το κυβερνητικό σώμα.
Αυτή είναι η αντιπαράθεση μου που διακρίνατε να έχω με τον Πάνο Καμμένο, τον Ρουμπάτη κα., την οποία σας παρουσίασα με πλήρη λεπτομέρεια και στοιχεία.
-Δεν είναι αυτό όμως πρωτίστως που με έχει πειράξει όσον αφορά το «πούλημα» που μου έκαναν και που ίσως δεν καταλαβαίνετε σε τι τρομακτικό κίνδυνο εκτός των άλλων έβαλαν εμένα παίζοντας κορώνα γράμματα ακόμα και την ζωή μου. Αυτό που πραγματικά «καίει» είναι το εξής: Ξέρετε, υπάρχουν και αποστολές που για να τις φέρει κανείς εις πέρας από μόνος του μπορεί να θυσιάσει την ζωή του στο βωμό της πατρίδας. Αυτές που λέμε πραγματικά Επικίνδυνες Αποστολές. Βιώνεις στο πετσί σου τι θα πει θυσία για την χώρα σου και όταν το αφομοιώσειςκαλά δεν κάνεις πίσω, ακόμα καιτις στιγμές, τις πραγματικά πολύ δύσκολες στιγμές που ξέρεις ότι τα πράγματα είναι ή άσπρα ή μαύρα. Για αυτή την πατρίδα, τουλάχιστον απ’ ότι εγώ γνωρίζω, υπάρχουν έστω και λίγοι που είναι διατεθειμένοι να δώσουν ακόμα και την ζωή τους. Είμαι περήφανος για αυτό, όχι για μένα αλλά γιατί μου δόθηκε η ευκαιρία να γνωρίσω κι ‘άλλους, έστω λιγοστούς. Αυτό που πονάει πραγματικά είναι όταν νιώθεις πως σε πουλάνε αυτοί οι οποίοι υποτίθεται ότι διαχειρίζονται τα συμφέροντα την πατρίδα;.
Και λέω μετά πλήρους γνώσεως των λεγομένων μου:


ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ
ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ, ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ!



Συνδεθείτε στη σελίδα μας στο Facebook

Οι απόψεις του ιστολογίου δεν συμπίπτουν απαραίτητα με το περιεχόμενο του άρθρου

Κοινοποιήστε το:

 
Copyright © ANTIZITRO. Designed by OddThemes