Αυτή είναι η ελληνική «τυφλή» Δικαιοσύνη...


Μέρα με την μέρα εξακριβώνω πάρα πολλά για όλους σας, και όλους τους, και μετά τους φταίει ο Έλληνας, και ο κάθε Πολάκης που τους αποκαλεί διεφθαρμένους-βρώμικους Δικαστές σε ρόλο «Φιλιππινέζας» που προστατεύουν εγκληματικά συμφέροντα γνωστών και αγνώστων.

Του ΜΑΝΩΛΗ ΧΑΤΖΗΣΑΒΒΑ*

Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για τις πράξεις τους, των Δικαστών αυτών που αποκαλεί όπως τους αποκαλεί ο κάθε Πολάκης, όπως της αντιεισαγγελέως πρωτοδικών Ρόδου Μαρίας Αγγελούδη, η οποία αναίσχυντα και χωρίς τύψεις για τις συνέπειες, προφανώς εκτελώντας άνωθεν εντολές, η αλλιώς εκβιάστηκε, «έκρινε» ότι εγώ ο ΜΑΝΩΛΗΣ ΧΑΤΖΗΣΑΒΒΑΣ δεν έχω έννομο συμφέρον στο ΑΙΟΛΙΚΟ ΠΑΡΚΟ ΡΟΔΟΥ.
Μόνο το ανέκδοτο με τον ΤΟΤΟ δεν μας έχουν πει ακόμα.
Μάλιστα, το «πάει» και παρακάτω… η αντιεισαγγελέας πρωτοδικών Ρόδου Μαρία Αγγελούδη με την «κρίση» της, και δεν μου εγκρίνει, απορρίπτει το αίτημά μου,



για να ΜΗΝ ΜΑΘΩ ποιοι πλαστογραφούν μέχρι και σήμερα την υπογραφή μου στην ΑΙΟΛΙΚΟ ΠΑΡΚΟ ΡΟΔΟΥ ΑΕ, ποιοι χρησιμοποιούν το όνομα και επίθετο μου παράνομα χωρίς καμία εξουσιοδότηση μου, εγκληματώντας σε βάρος μου, πιθανόν και άλλους πολλούς, μαζί και σε βάρος του Ελληνικού Δημοσίου.



Όλα αυτά, παρότι τους έχω μηνύσει, περισσότερο από μία φορά, μάλιστα πρόσφατα και για σύσταση Εγκληματικής Οργάνωσης.



Οπότε, αντιεισαγγελέα πρωτοδικών Ρόδου ΜΑΡΙΑ ΑΓΓΕΛΟΥΔΗ, εάν δεν μας δουλεύεις, δεν μας λες για ποιόν δουλεύεις κυρά μου;
Και το καταγγέλλω αυτό σήμερα, διότι το έννομο συμφέρον μου στο Έργο και στην Εταιρεία στην Ρόδο και αλλού το γνωρίζουν ακόμα και τα τσιμέντα!
Έχετε γίνει ο ένας χειρότερος του άλλου.
Όπως ο Δήμαρχος Ρόδου ΦΩΤΗΣ ΧΑΤΖΗΔΙΑΚΟΣ άκουσον, άκουσν… Δεν βρήκε λέει… κανένα ΑΙΟΛΙΚΟ ΠΑΡΚΟ στο ΔΗΜΟ ΡΟΔΟΥ…!!!




ΣΗΜ.: αυτός που το γράφει είναι και δικηγόρος στο επάγγελμά ο ΦΩΤΗΣ ΧΑΤΖΗΔΙΑΚΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΡΟΔΟΥ… δεν βρήκε λέει… καμία εταιρεία, κανένα φάκελο, αν ΚΑΙ ΜΕΤΟΧΟΣ ο Δήμος Ρόδου με «μαϊμού» οικονομικά στοιχεία στην εταιρεία.

Οπότε ωρέ «Καραμήτσο»... το ΑΙΟΛΙΚΟ ΠΑΡΚΟ ΡΟΔΟΥ ΑΕ για το οποίο αποφασίζει σε ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ το ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΔΗΜΟΥ ΡΟΔΟΥ παρουσία μάλιστα και του νομικού Συμβούλου του Δήμου Ρόδου, τι είναι αυτό ωρέ;
Μήπως …της μάμμης σου το μπουγαδοκόφινο;




Το παραπάνω άρθρο του Μανώλη Χατζησάββα κυκλοφορεί σε μορφή PDF και το βρήκαμε εδώ:



* Ο Μανώλης Χατζησάββας είναι πρ. Πράκτορας Εθνικής Υπηρεσίας Πληροφοριών, και κάνει χρήση πηγές πληροφοριών από την Ελλάδα, το Ευρωπαϊκό  Κοινοβούλιο, τις ΗΠΑ, Τουρκία και αλλού… που μέχρι «χθες» λάμβαναν στην ΕΥΠ του Δραβίλλα και του Ρουμπάτη της EurActiv με τους Τούρκους Σπόνσορες και τον «φιλάνθρωπο» ΣΟΡΟΣ, για να σπεκουλάρουν οι αρμόδιοι… της Κυβέρνησης.  Για το καλό της πατρίδας μας ΟΛΑ ΣΤΗ ΦΟΡΑ μιας και δεν έχει άλλη δράση για εσάς από τον μέχρι χθες μυστικό πράκτορά σας ΜΑΝΩΛΗ ΧΑΤΖΗΣΑΒΒΑ διότι όπως αποδείξατε είσαστε ΠΡΟΔΟΤΕΣ.



Συνδεθείτε στη σελίδα μας στο Facebook

Οι απόψεις του ιστολογίου δεν συμπίπτουν απαραίτητα με το περιεχόμενο του άρθρου

Κοινοποιήστε το:

 
Copyright © ANTIZITRO. Designed by OddThemes