Σε ποια ΜΜΕ πήγαν τα 10 εκατ. € διαφήμισης της ανακεφαλαιοποιημένης Τράπεζας Πειραιώς


Διαβάστε ποιοι αρπάζουν το Δημόσιο Χρήμα ...μέσω διαφήμισης των ανακεφαλαιοποιημένων Τραπεζών. Μόνο η Πειραιώς και μέσα σε 6 μήνες μοίρασε στις πόρνες της Δημοσιογραφίας 10 εκατομμύρια ευρώ για να αποπροσανατολίζουν τον κοσμάκη την ώρα που τα ξένα αφεντικά τους αρπάζουν το ψωμί και την περιουσία.

Οι «αντικαπιταλιστές» Τραπεζίτες ενισχύουν οικονομικά τους «αντικαπταλιστές» κι «αντιφασίστες» δημοσιογράφους... για να «πολεμούν» τον Καπιταλισμό και να μας «προστατεύουν» από την «απειλή του φασισμού» που «μπορούν να επιβάλλουν» σε μηδενικό χρόνο οι μεροκαματιάρηδες οπαδοί της Χρυσής Αυγής.



Η Τράπεζα Πειραιώς λοιπόν πρόσφερε για να διαφημιστεί:
  • στον Όμιλο Καθημερινής - ΣΚΑΪ (680.470 ευρώ),
  • στο Πρώτο Θέμα (671.600 ευρώ),
  • στον ΑΝΤΕΝΝΑ (564.610 ευρώ),
  • στο ΕΘΝΟΣ (532.400 ευρώ),
  • στον ΔΟΛ (483.750 ευρώ),
  • στον ALPHA (296.850 ευρώ + 125.000 ευρώ στο Αλ Τσαντίρι),
  • στον Όμιλο των Παραπολιτικών (254.000 ευρώ),
  • στο Mega (181.145 ευρώ),
  • στο STAR (166.990 ευρώ),
  • στην DPG, του Δ. Γιαννακόπουλου - newsbomb.gr, (187.500 ευρώ),
  • στον Όμιλο Χατζηνικολάου - Real (165.000 ευρώ),
  • στον Ελεύθερο Τύπο (155.500 ευρώ),
  • στο ΚΑΠΙΤΑΛ (152.150 ευρώ),
  • στο Action24 (150.000 ευρώ),
  • στον Kiss FM (140.000 ευρώ),
  • στην ΑΥΓΗ (100.000 ευρώ),
  • στον Hot FM (125.000 ευρώ),
  • στη Δημοκρατία (100.000 ευρώ),
  • στο ΚΡΗΤΗ TV (99.600 ευρώ),
  • στην ΑΠΟΨΗ (94.500 ευρώ),
  • στον Oasis FM (91.600 ευρώ),
  • στα Επίκαιρα των εκδ. Λιβάνη (84.000 ευρώ),
  • στο euro2day (83.750 ευρώ),
  • στο «Ε» T.V (79.410 ευρώ),
  • στη zougla.gr (76.750 ευρώ),
  • στο Ποντίκι (73.500 ευρώ),
  • στο Kontra (72.000 ευρώ),
  • στον Νίκο Φελέκη - matrix24 (70.500 ευρώ),
  • στην Agrenda (69.580 ευρώ),
  • στην Υπαιθρο Χώρα που εκδίδει θυγατρική της Πειραιώς (65.600 ευρώ),
  • στην Deal News (64.170 ευρώ),
  • στο reporter.gr (60.000 ευρώ),
  • στη Ναυτεμπορική (58.800 ευρώ),
  • στο gazzeta.gr (56.000 ευρώ),
  • στο iefimerida.gr (53.800 ευρώ),
  • στο newsbeast.gr (50.000 ευρώ) και άλλα τόσα στον Ν. Ευαγγελάτο - newsit.gr, στο Protagon.gr και στο Liberal.gr
Αναλυτικά ο πίνακας με τη διαφημιστική δαπάνη:


Πηγή: efsyn.gr

Μία ενδιαφέρουσα είδηση προέρχεται από το "NEWSBOMB", που υποστηρίζει ότι "Η διαφήμιση που «έριξαν» οι τράπεζες στην αγορά, μόνο μέσα σε ένα 10μηνο, από τον Ιανουάριο του 2014 μέχρι και τον Οκρώβριο του 2014, ξεπερνά για την ακρίβεια τα 48 εκατομμύρια ευρώ".


Δείτε για ποιο λόγο κανείς δεν τολμά να αγγίξει τις δραστηριότητες της τράπεζας Πειραιώς και του κ. Μιχάλη Σάλλα. Είναι πολλά τα... λεφτά!
Με 21 εκατομμύρια ευρώ διαφήμιση στα ΜΜΕ «η τρίχα γίνεται τριχιά κι ο ελέφαντας μυρμήγκι». Και φυσικά, τα πάντα περνούν στο... πλάι της αντικειμενικής, κατά τ' άλλα, ενημέρωσης που ευαγγελίζονται ότι προσφέρουν τα συστημικά media, ηλεκτρονικά και έντυπα, της πατρίδας μας.
Υπάρχουν, όμως και οι πραγματικά αντικειμενικές και ανεξάρτητες «φωνές» και το Newsbomb.gr κατέχει μακράν την πρώτη θέση σε αυτή την κατηγορία.
Και καθώς το ρεπορτάζ πρέπει πάντα να στηρίζεται σε αποδείξεις, το Newsbomb.gr, αποκαλύπτει για ποιο λόγο η πλειοψηφία των ΜΜΕ και οι αυτοαποκαλούμενοι ανεξάρτητοι και αδέκαστοι δημοσιογράφοι, κάνουν εκκωφαντικό θόρυβο μόνο δια της... σιωπής τους, σε ζητήματα που αφορούν στην τράπεζα Πειραιώς αλλά και τον ίδιο τον κύριο Μιχάλη Σάλλα.
Σε μια περίοδο που η χώρα μας βιώνει την απόλυτη οικονομική καταστροφή, όπως την προκάλεσαν οι κυβερνώντες, με την υποταγή τους στις απαιτήσεις της Μέρκελ, του ΔΝΤ και ξένων συμφερόντων, οι τράπεζες που «ρούφηξαν» δισεκατομμύρια ενίσχυσης και χρέωσαν το λογαριασμό στην πλάτη των Ελλήνων, χρησιμοποιούν όχι ένα και δύο, αλλά 48 εκατομμύρια ευρώ, για να διαφημιστούν στα ελληνικά ΜΜΕ.
Η διαφήμιση που «έριξαν» οι τράπεζες στην αγορά, μόνο μέσα σε ένα 10μηνο, από τον Ιανουάριο του 2014 μέχρι και τον Οκρώβριο του 2014, ξεπερνά για την ακρίβεια τα 48 εκατομμύρια ευρώ. 
Συγκεκριμένα, στα ελληνικά Μέσα ενημέρωσης – χωρίς να υπολογίζουμε τη διαφήμιση στο διαδίκτυο- μέσα σε δέκα μήνες έδωσαν 48.456.997 ευρώ.
Προσέξτε...
Από αυτό το αστρονομικό ποσό, περίπου το 50% το έδωσε η Τράπεζα Πειραιώς.
Ο κ. Σάλλας, δηλαδή, από τον Ιανουάριο του 2014 μέχρι και τον Οκτώβριο του 2014 «χορήγησε» τηλεοράσεις, ραδιόφωνα, εφημερίδες και περιοδικά με 21.389.535 ευρώ! Επαναλαμβάνουμε χωρίς να υπολογίσουμε τη διαφήμιση στο διαδίκτυο.
Τα χρήματα αυτά δόθηκαν για τη διαφήμιση διαφόρων πιστωτικών προϊόντων της Τράπεζας Πειραιώς τα οποία σας παρουσιάζουμε και αναλυτικά στο gallery.
Γίνεται λοιπόν εμφανές, γιατί ο σοφός λαός λέει πως «όταν τρώνε δεν μιλάνε».
Η Τράπεζα Πειραιώς παραμένει... Σταθερή (ως χρυσός χορηγός των ΜΜΕ) γιατί κινείται (ανεξέλεγκτη)...


Συνδεθείτε στη σελίδα μας στο Facebook

Οι απόψεις του ιστολογίου δεν συμπίπτουν απαραίτητα με το περιεχόμενο του άρθρου

Κοινοποιήστε το:

 
Copyright © ANTIZITRO. Designed by OddThemes