Να δούμε θα αντέξουν οι δάσκαλοι στην πίεση να προχωρήσει η υποχρεωτική εβδομάδα ομοφυλοφιλικής πλύσης εγκεφάλων των μαθητών;
Θα ενεργοποιηθούν οι δάσκαλοι έστω μία φορά για εκπαιδευτικά κι όχι μισθολογικά θέματα;
Θα αποφασίσουν να εμπλακούν προσωπικά στη μόρφωση των παιδιών, αντί να παπαγαλίζουν την καθεστωτική προπαγάνδα;
Δημοσιεύει σχετικά το "ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ":
Οι καθηγητές προβληματίζονται για το θέμα των «έμφυλων ταυτοτήτων» και ζητούν να γίνει προαιρετική - Ν. Παπαχρήστος: «Φόβοι για ΜΚΟ και κομματικές οργανώσεις στα σχολεία στο πλαίσιο της ενημέρωσης»
Κατάργηση της υποχρεωτικής Θεματικής Εβδομάδας ζητεί η ΟΛΜΕ, ενώ το εναρκτήριο λάκτισμα για κινητοποιήσεις δίνεται από το Μεσολόγγι, όπου οι καθηγητές της Α' ΕΛΜΕ ζητούν “συνδικαλιστική κάλυψη” για τους καθηγητές που δεν επιθυμούν να υλοποιήσουν τη συνδικαλιστική εβδομάδα.
Την ώρα που το υπουργείο Παιδείας ανοίγει η συζήτηση για τις έμφυλες σχέσεις και τις εξαρτήσεις στα σχολεία και είναι αποφασισμένο να εισάγει στα σχολεία την ενημέρωση για θέματα που αφορούν σε γκέι και έμφυλες καταστάσεις, στο πλαίσιο ειδικά αφιερωμένης , η ΟΛΜΕ ζητεί την μετατροπή της σε προαιρετική και τη μείωση της διάρκειας της ενημέρωσης σε δύο ημέρες.
Το ΔΣ της ΟΛΜΕ σε συνάντηση με τον υπουργό Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου ζήτησε την απόσυρση της υποχρεωτικότητας της «Θεματικής Εβδομάδας», τονίζοντας οτι προκύπτει η ανάγκη άμεσης έκδοσης διευκρινιστικής εγκυκλίου σχετικά με την προαιρετική-πιλοτική εφαρμογή της για φέτος.
Όπως είπε στο «protothema.gr» ο γενικός γραμματέας της ΟΛΜΕ Νίκος Παπαχρήστος: «Ζητάμε να εκδοθεί άμεσα διευκρινιστική εγκύκλιος με την οποία θα παρέχονται οδηγίες προς αυτή την κατεύθυνση, έτσι ώστε οι σύλλογοι διδασκόντων να εκτιμήσουν και να επιλέξουν τα θέματα που έχουν τη δυνατότητα να καλύψουν, τη διαδικασία και τη χρονική διάρκεια αυτών των δράσεων».
Και επισημαίνει ότι στα γραφεία της ΟΛΜΕ φθάνουν καταγγελίες για κομματικές οργανώσεις γυναικών που επιθυμούν να «μπουν» στα σχολεία και να μιλήσουν για θέματα επί παραδείγματι κατά της βίας των γυναικών. Ο κ. Παπαχρήστος επισημαίνει ότι οι καθηγητές δεν μπορούν να γνωρίζουν όλες τις οργανώσεις, ιδιαίτερα όταν δεν φέρουν το τίτλο του κόμματός τους ενώ σε κάποια σχολεία έκαναν κρούσεις για ενημέρωση και ΜΚΟ, επικαλούμενες εμπειρία σε σχετικά ζητήματα. «Πως θα γίνεται ο έλεγχος ποιος ενημερώνει τους μαθητές» αναρωτιέται ο κ. Παπαχρήστος τονίζοντας ότι το σχολείο αν σταματήσει το σχολείο για μία ολόκληρη εβδομάδα θα χρειαστεί μία ακόμα για να επανέλθει στην κανονική του λειτουργία. Τέτοιες μέθοδοι, διευκρινίζει ο γενικός γραμματέας, καλό είναι να εισάγονται σταδιακά.
Οπως λέει ο γενικός γραμματέας της ΟΛΜΕ, τις επόμενες ημέρες θα συνεδριάσουν τοπικές ενώσεις των καθηγητών, προκειμένου να αποφασίσουν τη στάση τους απέναντι στο ζήτημα της Θεματικής Εβδομάδας.
Παρά τις αντιδράσεις που προκλήθηκαν, ο υπουργός Παιδείας εμμένει στη θέση του για τη θεματική εβδομάδα, παρατείνοντας μάλιστα την προθεσμία υποβολής σχεδίων στους Σχολικούς Συμβούλους Παιδαγωγικής Ευθύνης του σχολείου και τους Υπεύθυνους Σχολικών Δραστηριοτήτων έως τη Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου.
Το Δ.Σ της Α’ ΕΛΜΕ Αιτωλ/νίας ανακοίνωσε ότι “καλύπτει συνδικαλιστικά απ’ τους συλλόγους διδασκόντων όσους συναδέλφους και συναδέλφισσες δεν επιθυμούν να πάρουν μέρος στην υλοποίηση αυτών των δράσεων κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά”.
Παράλληλα η τοπική Ένωση των καθηγητών της Αιτωλ/νίας επισημαίνει ότι με τις δράσεις της Θεματικής Εβδομάδας στα Γυμνάσια τα εξής:
- Ανατρέπεται ο προγραμματισμός των σχολείων στα μέσα της σχολικής χρονιάς.
- Προτείνεται υλοποίηση θεματικών ενοτήτων (π.χ διαφυλικές σχέσεις) για τις οποίες θα έπρεπε να προηγηθεί ανάλογη προετοιμασία όσον αφορά τους εκπαιδευτικούς.
- Δεν μπορεί να είναι υποχρεωτική η συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε αυτές , εντάσσοντας τες στο ωρολόγιο πρόγραμμα, το οποίο ουσιαστικά μεταβάλλεται στο μέσον της σχολικής χρονιάς.
Παρ’ όλες αυτές τις επισημάνσεις, σημειώνει η ΕΛΜΕ, το υπουργείο Παιδείας επιμένει στην υλοποίηση αυτών των δράσεων, με συνοπτικές διαδικασίες και μάλιστα με υποχρεωτικό χαρακτήρα, αδιαφορώντας για τις ενστάσεις των εκπαιδευτικών.
Οι απόψεις του ιστολογίου δεν συμπίπτουν απαραίτητα με το περιεχόμενο του άρθρου
Δημοσίευση σχολίου