Λόγω «τεχνικού προβλήματος» η Πειραιώς χρέωνε διπλές τις συναλλαγές με κάρτα!


Η Πειραιώς... είχε «τεχνικό πρόβλημα» και χρέωσε σε καταναλωτές τις συναλλαγές τους με κάρτα... δυο φορές! 

Με την ευκαιρία θα έλεγξαν πόσοι κατάφεραν να εντοπίσουν τις διπλές χρεώσεις και πόσοι από αυτούς διαμαρτυρήθηκαν στα υποκαταστήματα της Τράπεζας. Χρήσιμη δοκιμή και χρήσιμα στατιστικά για την μελλοντική αντιμετώπιση παρόμοιων... «προβλημάτων». Η τακτική των Τραπεζών να κλέβουν μέχρι κάποιος να το αντιληφθεί ...είναι παμπάλαια. Μία συγνώμη και μία επανόρθωση σε όσους το αντιληφθούν και τέλος. Ούτε νομικές συνέπειες, ούτε πρόστιμα. Αν εμείς ξεχάσουμε μία δόση σε μία ρύθμιση το κράτος μας εκδικείται με μανία. Αν μία τράπεζα ληστέψει τους καταναλωτές... το κράτος δεν παρεμβαίνει ποτέ. 
Επειδή οι συναλλαγές με κάρτες είναι ακόμα λίγες ...οι απάτες εντοπίζονται ίσως πιο εύκολα. Όταν όλες οι συναλλαγές θα γίνονται με κάρτες και μπορεί κάθε μήνα ένας λογαριασμός να περιέχει 200 εγγραφές με πολύ μικρά γράμματα... οι ηλικιωμένοι και οι αγράμματοι άνθρωποι άραγε με ποιον τρόπο θα ελέγχουν για διπλές χρεώσεις στους λογαριασμούς τους κι αντίστοιχα και οι έμποροι για «ξεχασμένες» πιστώσεις από τις πωλήσεις που έκαναν;





Συνδεθείτε στη σελίδα μας στο Facebook

Οι απόψεις του ιστολογίου δεν συμπίπτουν απαραίτητα με το περιεχόμενο του άρθρου

Κοινοποιήστε το:

 
Copyright © ANTIZITRO. Designed by OddThemes