Το 1920 o Τσώρτσιλ υποστήριζε για τον Σιωνισμό και τους Μπολσεβίκους ό, τι ακριβώς υποστήριζε κι ο Χίτλερ. Όταν όμως αργότερα στήριξε τα σχέδια του Σιωνισμού, κατάφερε να εξασφαλίσει έναν θάνατο από φυσικά αίτια και απερίγραπτες δόξες και τιμές.
Όλες αυτές οι "συμπτώσεις" που είναι αόρατες στους υπηρέτες του Σιωνισμού αναφέρθηκαν σε άρθρο του Τσώρτσιλ ...σε ανύποπτο χρόνο.
Όλες αυτές οι "συμπτώσεις" που είναι αόρατες στους υπηρέτες του Σιωνισμού αναφέρθηκαν σε άρθρο του Τσώρτσιλ ...σε ανύποπτο χρόνο.
Γράφει σχετικά το ιστολόγιο: "THE INDEPENDENT"
In an article for the Illustrated Sunday Herald in February 1920, titled 'Zionism versus Bolshevism', he wrote: “This movement among the Jews is not new. From the days of Spartacus-Weishaupt to those of Karl Marx, and down to Trotsky (Russia), Bela Kun (Hungary), Rosa Luxembourg (Germany), and Emma Goldman (United States)... this worldwide conspiracy for the overthrow of civilisation and for the reconstitution of society on the basis of arrested development, of envious malevolence, and impossible equality, has been steadily growing. It has been the mainspring of every subversive movement during the 19th century; and now at last this band of extraordinary personalities from the underworld of the great cities of Europe and America have gripped the Russian people by the hair of their heads and have become practically the undisputed masters of that enormous empire.”
"Επικαλούνταν εβραϊκές θεωρίες συνωμοσίας όμοια με τον Χίτλερ σε ορισμένα από τα γραπτά του έργα...
Σε ένα άρθρο για το Illustrated Sunday Herald τον Φεβρουάριο του 1920, με τίτλο 'Σιωνισμός εναντίον Μπολσεβικισμού', έγραφε: 'Αυτό το εβραϊκό κίνημα δεν είναι καινούργιο. Από τις ημέρες του Spartacus-Weishaupt ως εκείνες του Karl Marx και στη συνέχεια στους Trotsky (Ρωσία), Bela Kun (Ουγγαρία), Rosa Luxembourg (Γερμανία), και Emma Goldman (Η.Π.Α.)... αυτή η παγκόσμια συνωμοσία για την ανατροπή του πολιτισμού και την ανασύσταση της κοινωνίας με βάση τη συνεχιζόμενη ανάπτυξη, την ζηλότυπη κακομεταχείριση και την αδύνατη ισότητα, ολοένα και θεριεύει. Υπήρξε ο κύριος μοχλός κάθε ανατρεπτικής κίνησης κατά τη διάρκεια του 19ου αιώνα. Και τώρα τελευταία, αυτή η ομάδα ιδιαίτερων προσωπικοτήτων του υπόκοσμου των μεγαλουπόλεων της Ευρώπης και της Αμερικής, έπιασαν τον ρωσικό λαό από τα μαλλιά και έγιναν οι αδιαμφισβήτητοι αφέντες αυτής της τεράστιας αυτοκρατορίας".
"Επικαλούνταν εβραϊκές θεωρίες συνωμοσίας όμοια με τον Χίτλερ σε ορισμένα από τα γραπτά του έργα...
Σε ένα άρθρο για το Illustrated Sunday Herald τον Φεβρουάριο του 1920, με τίτλο 'Σιωνισμός εναντίον Μπολσεβικισμού', έγραφε: 'Αυτό το εβραϊκό κίνημα δεν είναι καινούργιο. Από τις ημέρες του Spartacus-Weishaupt ως εκείνες του Karl Marx και στη συνέχεια στους Trotsky (Ρωσία), Bela Kun (Ουγγαρία), Rosa Luxembourg (Γερμανία), και Emma Goldman (Η.Π.Α.)... αυτή η παγκόσμια συνωμοσία για την ανατροπή του πολιτισμού και την ανασύσταση της κοινωνίας με βάση τη συνεχιζόμενη ανάπτυξη, την ζηλότυπη κακομεταχείριση και την αδύνατη ισότητα, ολοένα και θεριεύει. Υπήρξε ο κύριος μοχλός κάθε ανατρεπτικής κίνησης κατά τη διάρκεια του 19ου αιώνα. Και τώρα τελευταία, αυτή η ομάδα ιδιαίτερων προσωπικοτήτων του υπόκοσμου των μεγαλουπόλεων της Ευρώπης και της Αμερικής, έπιασαν τον ρωσικό λαό από τα μαλλιά και έγιναν οι αδιαμφισβήτητοι αφέντες αυτής της τεράστιας αυτοκρατορίας".
Δημοσίευση σχολίου