To 2003 o Σημίτης βάζει μονογραφή για τον αγωγό Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολης.
Το 2005 ο Καραμανλής βάζει υπογραφή και ξεκινούν επίσημα οι διαδικασίες. Ο Γιώργος Παπανδρέου χαιρέτησε την υπογραφή της συμφωνίας με τη Ρωσία.
Το 2009 εκλέχθηκε με σύνθημα την επανεκκίνηση του έργου και λίγο μετά σε συνεργασία με τον φιλοαμερικανό Βούλγαρο ηγέτη ...έθαψαν οριστικά κάθε πιθανότητα υλοποίησης του αγωγού.
Σε μηδενικό χρόνο επί Σαμαρά το 2013 υπεγράφη ο αγωγός ΤΑΡ και δύο χρόνια μετά έχουν ξεκινήσει ήδη τα έργα. Ό,τι είναι Δυτικών συμφερόντων χωρίς κανένα ουσιαστικό όφελος για την Ελλάδα... δεν «κολλάει» πουθενά και προχωράει στα μουλωχτά. Δεν χρειάζεται καν να το μάθουν οι φορολογούμενοι.
Ο Τσίπρας πριν λίγες μέρες υπέγραψε επίσης ένα είδος μνημονίου για την υλοποίηση του Turkish Stream, αλλά μέχρι να δούμε εργοτάξια σε δράση... δεν χρειάζεται να χαιρόμαστε για τίποτα.
Δέκα χρόνια έσερναν τον αγωγό Μπουργκάς - Αλεξανδρούπολης και στο τέλος τον ακύρωσαν. Ενώ με τον ΤΑΡ ...τα έργα ξεκίνησαν επί τόπου.
Μοιάζουν όλα απλά επικοινωνιακά παιχνίδια ...όπου τα μεγάλα λόγια περί Ελληνορωσικών έργων χρησιμεύουν για τη συγκάλυψη συμφωνιών δυτικών συμφερόντων που υλοποιούνται ταχέως χωρίς τυμπανοκρουσίες και χωρίς καθόλου δημοσιότητα.
Οι απόψεις του ιστολογίου δεν συμπίπτουν απαραίτητα με το περιεχόμενο του άρθρου
Δημοσίευση σχολίου