Περί Χρυσής Αυγής, εθνικισμού και ναζισμού ...αινιγμάτων λύσεις


Παρατηρούμε πολλοί φίλοι να λένε αναφερόμενοι στην Χρυσή Αυγή «Δεν είναι εθνικιστές ...είναι ναζί» στηριζόμενοι σε όχι κάποια μελέτη που έχουν κάνει πάνω στον εθνικισμό και τον εθνικοσοσιαλισμό αλλά στην κραταιά μεταπολεμική άποψη συκοφάντησης εννοιών και όρων που θεωρούνται μη πολιτικά ορθοί.

Καταρχήν θα πρέπει οι φίλοι που έχουν καλή προαίρεση και δεν έχουν εμπάθεια, να δουν με βάση την λογική κάποια πράγματα, και θα αναφερθούμε με παραδείγματα. Λοιπόν, όταν λέει κάποιος ότι δεν είναι εθνικιστής αλλά είναι ναζί, είναι σαν να λέει ένας αριστερός ότι δεν είναι μαρξιστής αλλά κομμουνιστής. Οπότε θα πρέπει να ξεδιαλύνει ο κόσμος, ότι ο εθνικοσοσιαλισμός δεν είναι ξέχωρη ιδεολογία από την κοσμοθεωρία του εθνικισμού αλλά μια έκφανση του εθνικισμού, όπως ο λενινισμός δεν είναι ξέχωρη ιδεολογία από τον μαρξισμό, αλλά έκφανση του.
Ξέχωρη ιδεολογία θα ήταν αν πίστευε ο εθνικοσοσιαλισμός στα ανοιχτά σύνορα, στην κατάργηση εθνών-κρατών, στην πολυφυλετικότητα-πολυπολιτισμικότητα, στην ταξική πάλη, στον υλισμό, στον ορθολογισμό, και όλα αυτά που αποτελούν μέρος των διεθνιστικών ιδεολογιών.
Ένα άλλο πράγμα που θα πρέπει να ξεκαθαρίσει στο μυαλό του ο κόσμος είναι ότι την Ελλάδα δεν την επιτέθηκε μια ιδεολογία αλλά ένα κράτος, το οποίο οδηγήθηκε στην εισβολή όχι λόγω ιδεολογίας αλλά λόγω της ροής των πολεμικών γεγονότων, δηλαδή λόγω της αποτυχημένης ιταλικής εισβολής η οποία ανάγκασε σε βοήθεια των Γερμανών στους Ιταλούς και φυσικά η προσπάθεια της Αγγλίας να στρέψει τον πόλεμο με τους Γερμανούς στα Βαλκάνια. Κάτι που δεν ξέρει ο απλός κόσμος είναι ότι τα ελληνικά χωριά κάηκαν και οι Έλληνες κάτοικοι σφαγιάσθηκαν κατόπιν προσωπικής πρωτοβουλίας και διαταγής του στρατάρχη Μαξιμίλιαν φον Βάιχς, μάλιστα ο ιστορικός Mark Mazower στο βιβλίο του «Militärische Gewalt und nationalsozialistische Werte. Die Wehrmacht in Griechenland 1941 bis 1944» σελ. 166 λέει ότι ο Βάιχς ενήργησε με αποκλειστικά δική του βούληση και όχι κατόπιν ανωτέρας βίας. Δηλαδή δεν ήταν απόφαση του Χίτλερ, του Ές, του Γκαίμπελς, και λοιπών της ηγεσίας του Γ' Ράιχ.
Αυτό βεβαίως δεν σημαίνει ότι δεν είχε ευθύνη η ηγεσία του Γ' Ράιχ για την εισβολή στην Ελλάδα και πόσο μάλλον ότι ύψιστο καθήκον των Ελλήνων ομοϊδεατών του καθεστώτος του Χίτλερ ήταν η υπεράσπιση του πάτριου ελληνικού εδάφους. Άλλωστε αυτό επιτάσσει ο εθνικοσοσιαλισμός κάθε έθνους την υπεράσπιση των εδαφών του έναντι του οποιουδήποτε εισβολέα ακόμα και του ομοϊδεάτη. Υπάρχουν και τρανά παραδείγματα εθνικοσοσιαλιστών αντιστασιακών, όπως η αντιστασιακή οργάνωση «Πρόμαχοι» του εθνικοσοσιαλιστή πολιτειολόγου Δημ. Βεζανή, όπως ο εθνικοσοσιαλιστής ιατρός Βάσσος Βέργης ο οποίος έκανε την πρώτη πράξη εθνικής αντίστασης (στις 17-18 Νοέμβρη 1940 ...όπου έκανε απόβαση στο Αγαθονήσι με σκοπό να αιχμαλωτίσει Ιταλούς στρατιώτες) στον πόλεμο 1940-1941!
Όπως ο Σπύρος Βλάχος που το 1935 έγραφε την υμναγιογραφία του Μουσολίνι και στην περίοδο της κατοχής βρέθηκε επιτελάρχης της αντιστασιακής οργάνωσης του Ψαρρού, και βεβαίως να μη ξεχνάμε ότι το καθεστώς του Μεταξά που είπε το «ΟΧΙ» είχε συγγένεια με τα καθεστώτα της Ιταλίας και της Γερμανίας!
Ο ίδιος ο Μιχαλολιάκος στο βιβλίο του «Για μια μεγάλη Ελλάδα σε μια ελεύθερη Ευρώπη», σελ. 46...το ξεκαθάρισε για το ποια πρέπει να ήταν η θέση των εθνικιστών στην ιταλο-γερμανική εισβολή: «Αυτό δεν σημαίνει ότι οι Έλληνες Πατριώτες δεν έπρεπε να πολεμήσουν τον εισβολέα. Αντιθέτως αυτό αποτελούσε και αποτελεί το πρώτιστο καθήκον κάθε Στρατιώτη της Εθνικής Ιδέας και αυτό έγινε και αυτό έπρεπε να γίνει».
Έτσι λοιπόν, δεν θα πρέπει οι φίλοι και ο κόσμος που δηλώνουν πατριώτες και εθνικιστές, να υποκύπτουν στην διεθνιστική-μαρξιστική προπαγάνδα που προτάσσουν τον αντιναζισμό (πατώντας στον εθνικό συναισθηματισμό κάνοντας επίκληση στα μαρτυρικά ελληνικά χωριά που κάηκαν και οι κάτοικοι τους σφαγιάστηκαν σε συνδυασμό με την μεταπολεμική πολιτικά ορθή προπαγάνδα που αναπτύχθηκε) όχι από πατριωτική άποψη, δεν τους ενδιαφέρει άλλωστε το ότι επιτέθηκαν οι Γερμανοί στην Ελλάδα αλλά από την άποψη ότι η ιδεολογία του καθεστώτος τους, στηρίζονταν στην πίστη προς το έθνος, την φυλή, την παράδοση και ήταν ο βασικός εχθρός της ιδεολογίας αποδόμησης εθνών και αξιών, του διεθνισμού(είτε φιλελεύθερου είτε κομμουνιστικού).
Με το ίδιο σκεπτικό που προσπαθούν κάποιοι να πουν ότι ευθύνεται η ιδεολογία για τα εγκλήματα, να πούμε ότι ευθύνεται και η ιδεολογία της φιλελεύθερης δημοκρατίας για τον βομβαρδισμό στον Πειραιά με πάνω από 6.000 νεκρούς, για τον βομβαρδισμό στην Χίο, στον Βόλο, στη Ζάκυνθο με επίσης πολλούς Έλληνες νεκρούς, για τον απαγχονισμό των Κυπρίων Αγωνιστών της ΕΟΚΑ την δεκαετία του 50' και άλλων εγκλημάτων που διέπραξαν οι σύμμαχοι και κυρίως οι Άγγλοι.
Άρα να λέμε ότι είναι ντροπή στον Πειραιά των 6.000 νεκρών από τους Άγγλους να ψηφίζονται φιλελεύθερα δημοκρατικά κόμματα.
Όπως λένε ότι είναι ντροπή στα Καλάβρυτα και στο Δίστομο να ψηφίζουν την Χρυσή Αυγή, βέβαια σ' αυτό το σημείο να πούμε το εξής παράδοξο που ισχύει με την λογική της μεταπολεμικής αριστερο-δεξιάς προπαγάνδας. Η Χρυσή Αυγή που δεν υπήρχε την δεκαετία του 40' και δεν υποστήριξε ποτέ τα εγκλήματα στο Δίστομο και στα Καλάβρυτα ...είναι ντροπή να ψηφίζεται, αλλά το ΚΚΕ που υπήρχε την δεκαετία του 40' και οι συμμορίτες του, έσφαξαν τους Καλαβρυτινούς στις 11 Απριλίου 1948 και τους Διστομίτες στη περίοδο 1944-1949 δεν είναι ντροπή να την ψηφίζουν οι κάτοικοι αυτών των χωριών ...κάπου χάνει η λογική τους, δεν βρίσκετε;
Και εδώ που τα λέμε ποιος είναι ο "φόβος" όλων αυτών που χαρακτηρίζουν ναζιστική την Χρυσή Αυγή, τι ακριβώς θα κάνει η Χρυσή Αυγή και το ταυτίζουν με την Γερμανία του Χίτλερ; Μήπως εδρεύει η Χρυσή Αυγή στην Γερμανία και θα συνάψει «γερμανοσοβιετικό σύμφωνο» με την ΕΣΣΔ που δεν υπάρχει; Θα εισβάλει στην Πολωνία και θα της κηρύξει τον πόλεμο η Αγγλία; Θα στείλει στρατεύματα κατοχής σε όλη την Ευρώπη και θα φτάσει μέχρι την βόρειο Αφρική όπου από εκεί θα φτάσει στο ανατολικό μέτωπο να δώσει την τελική μάχη με την ΕΣΣΔ;
Άλλωστε αν είναι δυνατόν, να ομιλούν περί πατριωτισμού και έθνους αυτοί που αποκαλούν σφαγέα τον Μέγα Αλέξανδρο, αυτοί που θεωρούν Αλβανούς τους Αγωνιστές του 1821, αυτοί που θεωρούν κατσαπλιάδες-συμμορίτες τους Μακεδονομάχους, αυτοί που πανηγύριζαν ότι επιδίωξαν την ήττα του Ελληνικού Στρατού στην Μικρά Ασία γιατί η Ελλάδα θα ήταν μεγάλη, αυτοί που θεωρούν ότι στη Μικρά Ασία έγινε συνωστισμός και ότι δεν υπήρξε ποντιακή γενοκτονία, αυτοί που μιλούσαν για «Ανεξάρτητη Μακεδονία και Θράκη» και ύπαρξη «μακεδονικής μειονότητας», αυτοί που όταν ο Μεταξάς είπε το «ΟΧΙ» στους Ιταλούς, δήλωσαν ότι η βασιλομεταξική συμμορία διεξάγει πόλεμο κατακτητικό, αυτοί που πρόδιδαν τους Αγωνιστές της ΕΟΚΑ στους Άγγλους, αυτοί που δεν πιστεύουν στην φυλετική συνέχεια του Ελληνισμού και θεωρούν ότι οι Έλληνες είναι μείξη Σλάβων, Τούρκων και λοιπών λαών, αυτοί που θέλουν η Ελλάδα να γίνει μια πολυπολιτισμική-πολυφυλετική χώρα.
Σ' αυτό το σημείο θα πρέπει να πούμε ότι ο εθνικοσοσιαλισμός που εμπεριέχει τον σταθερό και συνεχή παράγοντα έθνος αλλά και τον στατικό και μεταβλητό παράγοντα σοσιαλισμός, δεν μπορεί να εφαρμοστεί στην σημερινή Ελλάδα όπως εφαρμόστηκε στην Γερμανία του μεσοπολέμου, όπως δεν μπορούσε να εφαρμοστεί το ίδιο την ίδια εποχή σε άλλες χώρες π.χ. αλλιώς εξέλαβαν τον εθνικοσοσιαλισμό οι Γάλλοι του μεσοπολέμου, αλλιώς οι Ρουμάνοι, αλλιώς οι Ισπανοί, αλλιώς οι Γερμανοί.
Δηλαδή, υπάρχουν οι εξής διαφορές ...η ιδιοσυγκρασία μεταξύ εθνών διαφέρουν και δεν μπορούν να ταυτιστούν ποτέ. Κάθε έθνος έχει την δικιά του ιδιοσυγκρασία (παράγων «έθνος»). Επίσης κάθε περίοδος έχει τις δικές της οικονομικές συνθήκες και ανάγκες (παράγων «σοσιαλισμός»), π.χ. τώρα στην Ελλάδα έχουμε μνημόνια, έχουμε εισβολή εκατομμυρίων από Ασία και Αφρική, έχουμε καταστροφή του πρωτογενή τομέα, έχουμε ένα δημόσιο υδροκέφαλο, δεν έχουμε εθνική αυτοτέλεια, κλπ ...αυτά δεν υπήρχαν στην Γερμανία του μεσοπολέμου η οποία βεβαίως είχε φτώχεια, ανέχεια και καταρράκωση αλλά αυτά ήταν αποτέλεσμα της ταπεινωτικής συνθήκης των Βερσαλλιών και φυσικά του οικονομικού κραχ. Δεν είχαν ΝΑΤΟ τότε, δεν είχαν μνημόνια, δεν είχαν ορδές μεταναστών από Ασία και Αφρική, δεν υπήρχε ενιαίο νόμισμα, δεν είχαν πρόβλημα ανακήρυξης ΑΟΖ, κλπ ...έτσι λοιπόν συμπεραίνουμε ότι ο όρος εθνικοσοσιαλισμός αφορά μια άλλη περίοδο και ένα άλλο έθνος. Οπότε είναι κάπως αδόκιμο το να δηλώνεις εθνικοσοσιαλιστής εν έτη 2016, όχι αποκλειστικά για την συκοφάντηση που έχει δεχτεί που εδώ που τα λέμε ...χάνεται η Ελλάδα και εμείς θα καθόμαστε να κάνουμε κοινωνιολογικές αναλύσεις και ιστορικές αναθεωρήσεις περί εθνικοσοσιαλισμού; ...αλλά κυρίως για τους κοινωνικούς, οικονομικούς και εθνικούς λόγους που αναφέραμε προηγουμένως, οπότε ορθότατα η Χρυσή Αυγή χρησιμοποιεί έναν όρο που ταιριάζει με την σύγχρονη πραγματικότητα, τον όρο «Λαϊκός Εθνικισμός».
Ο κόσμος τέλος, που σκέπτεται εθνικά ...θα πρέπει να αποτάξει την μεταπολεμική προπαγάνδα που φτιάχτηκε από την αριστερά με τις ευλογίες και την ανοχή της δεξιάς και να μην αναμασά τα περί πατριωτών αντιστασιακών της αριστεράς και περί προδοτών γερμανοτσολιάδων.
Αυτούς που χαρακτηρίζουν ως προδότες είναι αυτοί που πολέμησαν εναντίον των κομμουνιστών για να μην ακρωτηριαστεί η Ελλάδα από την Λάρισα και πάνω, γιατί αυτό που αποκρύβουν οι και καλά πατριώτες της αριστεράς είναι ότι Σλαβο(ψευτο)μακεδόνες και Τσάμηδες συντάσσονταν στις γραμμές των κομμουνιστικών οργανώσεων προς διεκδίκηση ελληνικών εδαφών.
Θα πρέπει να γίνει σαφές ότι κανένας εθνικιστής δεν τρελάθηκε ξαφνικά και θέλησε η χώρα του να χάσει την εθνική της κυριαρχία. Η πατρίδα και το έθνος είναι πάνω απ' όλα για τον εθνικιστή, όποια έκφανση της εθνικιστικής ιδεολογίας και αν ασπάζεται!

Οι απόψεις του ιστολογίου δεν συμπίπτουν απαραίτητα με το περιεχόμενο του άρθρου



Κοινοποιήστε το:

 
Copyright © ANTIZITRO. Designed by OddThemes