Όταν σας πρήζουν στα τηλέφωνα για διαφημιστικούς σκοπούς...


Τραγικό το τηλεφώνημα για διαφημιστικούς σκοπούς στο κινητό μου. 
"Είστε ο ίδιος; Εάν δεν είστε ο ίδιος δεν μπορώ να προχωρήσω στην ενημέρωση"...
"Δε θα σας απαντήσω αν δε μάθω ποιά είστε εσείς κυρία μου... που βρήκατε το τηλέφωνο αυτό και καλέσατε"; 

Του Δημήτρη Καρατζά

Μούγκα... 
"Ονομάζομαι έτσι από εταιρεία τάδε" μου λέει τελικά η κυρία, ξαναρωτώντας αν εγώ είμαι εγώ ο ίδιος, οπότε δεν άντεξα.
"Ακούστε, είμαι ο γιος του (!) ο ίδιος έχει πάθει εγκεφαλικό από τους φόρους που του στείλανε, αν χρωστάει στην εταιρεία σας... στείλτε επιστολή να τη δώσουμε στο δικηγόρο. Αν πήρατε για να πουλήσετε κάτι, δεν υπάρχει σάλιο, χαίρετε."
Ε, μα. Απύθμενο θράσος να καλούν ό,τι ώρα να 'ναι, να ρωτούν και να καταγράφουν ό,τι γουστάρουν προκειμένου να σου πουλήσουν κάτι που δεν χρειάζεσαι. Απορώ, πόσοι είναι διατεθειμένοι να δίνουν απαντήσεις σε αγνώστους για την ζωή τους και να κλείνουν συμφωνίες, που θεωρούνται εκ του νόμου έγκυρες (!) υπό προυποθέσεις, χωρίς καν να γνωστοποιούνται όροι υπαναχώρησης και αντίγραφα της συνομιλίας, όπως αυτή έχει καταγραφεί. 
Αν πάλι τα βαριέστε όλα αυτά, δεν έχετε παρά να πεθάνετε τον εαυτό σας, ή να τον στείλετε πολύ μακριά: 

  • "Ήσασταν φίλη του; Το μνημόσυνο είναι την άλλη Κυριακή στον Άγιο Κοσμά..." 
  • "Και να σας χρώσταγε, το σπίτι το πήρε η Alpha Bank... ούτε τα σώβρακά του δεν άφησαν να πάρουμε..." 
  • "Εγκώ Άλη, κινητό αφέντη έντοσε τω Αλή πριν φύγκει γκια Καναντά με γκινέκα Αλή κε λεφτά πετεράς το αφέντη, Αλή ντε ξέρει τίποτα..."

Το ζητούμενο είναι να σημειωθεί στη λίστα των τηλεπλασιέδων "ΠΕΘΑΜΕΝΟΣ" ή "ΛΑΘΟΣ ΝΟΥΜΕΡΟ" τέλος πάντων.

Συνδεθείτε στη σελίδα μας στο Facebook

Οι απόψεις του ιστολογίου δεν συμπίπτουν απαραίτητα με το περιεχόμενο του άρθρου

Κοινοποιήστε το:

 
Copyright © ANTIZITRO. Designed by OddThemes