Κοσμάς ο Αιτωλός: Ο αγιοποιημένος Προδότης Ανθέλλην... [Βίντεο]


Πρόσφατα είχαμε γράψει για το τέλος του Κοσμά του Αιτωλού και ποιοι βρίσκονταν πίσω από τη δολοφονία του. Σήμερα θα γράψουμε λίγα λόγια για το ανθελληνικό και πρακτορικό του έργο...

Των Παπαδοπούλου Αικατερίνη* και Κετσεκιουλάφη Βασιλείου**

Τσιράκι του τότε Συστήματος ήταν: του Πατριαρχείου και της Υψηλής Πύλης. Αποστολή του ήταν να κηρύξει εναντίον της Επανάστασης. Και όταν τόλμησε στα κηρύγματά του να συμπεριλάβει διδαχές εναντίον των συμφερόντων των "περιούσιων" χρηματοδοτών/τοκογλύφων όλων των σύγχρονων εξουσιαστών, τον σκότωσαν. Αυτή είναι η πραγματικότητα σε δύο αράδες.
Αν και η επίσημη Ορθόδοξη Εκκλησία τον προβάλει ως Έλληνα Προστάτη των Γραμμάτων, στις διδαχές του αναφέρεται μόνο στη χριστιανική παιδεία, ενώ εξυβρίζει την ελληνική γραμματεία και τους Έλληνες Φιλόσοφους. Επίσης αποκαλύπτει ότι η Εκκλησία πούλησε την πατρίδα στους Οθωμανούς, με αντάλλαγμα την πίστη των Ρωμιών!
Ας δούμε τώρα πιο αναλυτικά τον βίο και την πολιτεία του εν λόγω συμβόλου της Ορθοδοξίας, για το οποίο οι κατηγορίες του ανθελληνισμού, της προδοσίας και της διάδοσης πνευματικού σκοταδισμού, ίσως ξενίσουν μία μερίδα αναγνωστών μας, αλλά -δυστυχώς για όλους μας -  είναι πέρα, για πέρα αληθινές. 
Ίσως κάποιοι από εσάς αναρωτηθείτε: Μα έχουν οι προδότες και τα τσιράκια του συστήματος όψη σεμνού και καλοκάγαθου καλόγερου; Δεν έχετε ακούσει ποτέ για λύκους με τομάρι προβάτου; Ο ίδιος ο θάνατός του αποδεικνύει ακριβώς τα γραφόμενά μας,  ότι δηλαδή την προδοσία πολλοί την αγάπησαν, τον προδότη όμως ουδείς!
Μόνος του δήλωνε τον ρόλο του! Δεν κρυβόταν! Έκανε φιλο-οθωμανική πολιτική, ανακατεμένη με θρησκευτικό κήρυγμα! Οι γραπτές μαρτυρίες (διδαχές και επιστολές) άλλωστε αποδεικνύουν ακριβώς αυτόν του τον ρόλο!
Μέσα από τις διδαχές του και τα κηρύγματά του προσπαθούσε να πείσει τους Έλληνες ότι η Οθωμανική Κυριαρχία είναι θέλημα Θεού, άρα δεν έπρεπε να πολεμήσουν για την ανεξαρτησία τους. Επιχείρησε να τους κάνει να απαρνηθούν την εθνική τους ταυτότητα και να τους μετατρέψει σε μία χριστιανική ανθρωπομάζα, άρα ελεγχόμενη από τους κατακτητές και την Εκκλησία. Όταν μιλάει για παιδεία, αναφέρεται αποκλειστικά στη θρησκευτική, άρα ήθελε τους Έλληνες σε πνευματικό σκοτάδι, θρησκευτικά φανατισμένους, άρα ελεγχόμενους και πάλι από τους κατακτητές και από την Εκκλησία, η οποία είχε πολλαπλάσια προνόμια στα 400 χρόνια εξουσίας της Υψηλής Πύλης, σε σχέση με αυτά που είχε κατά τη διάρκεια των 1150 χρόνων ύπαρξης της Ανατολικής (Βυζαντινής) Αυτοκρατορίας! Συνεπώς ο Κοσμάς ο Αιτωλός και όλοι όσοι σχετίζονταν με την Εκκλησία, την εποχή εκείνη, είχαν τεράστιο οικονομικό συμφέρον να διατηρηθεί το καθεστώς της Οθωμανικής Κυριαρχίας.
Ο παραπάνω χαρακτηρισμός "ανθρωπομάζα", δεν είναι δικός μας, αλλά αναφέρεται στον τρόπο που μας βλέπουν πολιτικές και θρησκευτικές εξουσίες, και γι' αυτό άλλωστε τον όρο αυτό χρησιμοποίησε επανειλημμένα στην τελευταία του ομιλία στην Κύπρο ο αδικοχαμένος Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος, αναφερόμενος στους Σιωνιστές!
Κατ' αυτόν τον τρόπο η Οθωμανική Κυριαρχία βαπτίστηκε "θέλημα Θεού", υπό την έννοια ότι η Εκκλησία την επιδίωξε, διότι φοβήθηκε την επιστροφή των χριστιανών στις εθνικές τους θρησκείες, κι αυτός της ο φόβος υποδαυλίστηκε από το γεγονός, ότι η τελευταία βυζαντινή περίοδος τέχνης, είναι η Παλαιολόγεια Αναγέννηση, η οποία είναι εμπνευσμένη από την Μακεδονική, και οι δύο από την Αρχαιοελληνική Τέχνη! Δηλαδή, ο Μωάμεθ ο Πορθητής υποσχέθηκε στην Ορθόδοξη Εκκλησία περισσότερα προνόμια, όπως αποδείχτηκε και στην πράξη, καθ΄όλη τη διάρκεια της Οθωμανικής Κυριαρχίας.
Αν διαβάσετε τις διδαχές του Αιτωλού που σας τις παραθέτουμε αυτούσιες, παρακάτω, θα δείτε εξ ιδίοις όμμασι, ότι μόνος του δηλώνει τον ρόλο του ως θρησκευτικού αποσβέστη επαναστατικών κινημάτων! Η μόνη ελευθερία που δέχεται η Χριστιανική Εκκλησία, είναι η θρησκευτική, διότι δεν θέλει να θίγονται τα οικονομικά της συμφέροντα και αυτό φαίνεται από τον ρόλο της διαχρονικά. 
Σε καμία διδαχή του ο Κοσμάς δεν μιλάει υπέρ της ύπαρξης και άλλων μαθημάτων στα σχολεία πλην των θρησκευτικών και την απαραίτητη γνώση του αλφαβήτου.
Εύλογα έρχεται στη σκέψη μας το ερώτημα: γιατί ο Μωάμεθ ο Πορθητής και οι επίγονοί του επέτρεψαν την συνέχιση της ύπαρξης της Εκκλησίας με ακόμη μεγαλύτερα προνόμια και δεν επέβαλαν τον μωαμεθανισμό;
Η ιστορική πραγματικότητα είναι, ότι κατά τη διάρκεια των τελευταίων χρόνων της Ανατολικής Αυτοκρατορίας, ο Κωνσταντίνος ο Παλαιολόγος βλέποντας τον Ισλαμικό Κίνδυνο, ζήτησε βοήθεια από τη Δύση, διότι αυτό πρόσταζε η λογική. Η βοήθεια αυτή δεν θα ερχόταν, αν δεν γινόταν η ένωση της Ανατολικής με τη Δυτική Εκκλησία, με αποδοχή της κυριαρχίας της δεύτερης. Όμως την Ανατολική, δεν τη συνέφερε να χάσει τα προνόμιά της και έτσι για τελευταία φορά ο λαός διχάστηκε σε Ενωτικούς και Ανθενωτικούς, αναλόγως συμφερόντων. Τώρα μπορείτε να μαντέψετε με ποια ομάδα συντάχθηκε η Εκκλησία! Η ένωση δεν επετεύχθη και η βοήθεια δεν ήρθε ποτέ, διότι ο Πατριάρχης πρόλαβε και έκανε συμφωνία συμμαχίας με τον Μωάμεθ, με τα ανάλογα οφέλη και για τα δύο μέρη. Έτσι άνοιξε η Κερκόπορτα από την Εβραϊκή Συνοικία, για να μην "καρφωθεί" η Εκκλησία... Εάν ο Μωάμεθ και οι επίγονοί του στρέφονταν εναντίον της Εκκλησίας, τότε η δεύτερη αναγκαστικά θα ζητούσε τη συμμαχία της Δύσης, και αυτό δεν συνέφερε τους Οθωμανούς... Απλά και ξεκάθαρα πράγματα. Είναι τα συμφέροντα που κινούν τα νήματα της ιστορίας και όχι οι θρησκευτικές πεποιθήσεις και ιδεαλισμοί.
Να λοιπόν γιατί ο Κοσμάς προσπαθούσε να εξευμενίσει τους Οθωμανούς οικονομικούς αφαιμάχτες των Ελλήνων...
Τον "έφαγαν" όμως οι Εβραίοι... όπως είχαμε γράψει και σε προηγούμενο άρθρο. Οι Εβραίοι είναι η επιτομή της παροιμίας "στην αναμπουμπούλα ο λύκος χαίρεται", αλλά αυτό είναι άλλο θέμα. Είναι οι δημιουργοί και χρηματοδότες όλων των πολέμων, από τη στιγμή που μπήκαν στο προσκήνιο της ιστορίας. Με την Άλωση της Πόλης, κάποια θρησκευτικά και πολιτικά "πιόνια" θυσιάστηκαν, αυτοί όμως που έπρεπε να γλυτώσουν, επέζησαν. Και όσων αφορά στις θεολογικές διαφορές και τις πολιτικές συμμαχίες, είναι το χρήμα και η εξουσία που τις υποκινεί, οπότε καλό είναι να μην παίζουμε το παιχνίδι τους και φανατιζόμαστε. 
Οι Εβραίοι δεν καθόρισαν την πτώση, αλλά η Εκκλησία. Αρκεί να διαβάσει κανείς πόσα δώρα και προνόμια έδωσε ο Μωάμεθ στον Πατριάρχη την επομένη της Πτώσης και πόσα άλλα οι επίγονοί του! Τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια;! Η Εκκλησία ήταν πάντα κράτος εν κράτει και πάντα η οποιαδήποτε κοσμική εξουσία πρέπει να την έχει με το μέρος της, αν θέλει να εδραιωθεί.
Η όλη στάση της Εκκλησίας καθ' όλη τη διάρκεια της Οθωμανικής Κυριαρχίας, η αγαστή σχέση της με την Υψηλή Πύλη, το γεγονός ότι όλα τα εκπαιδευτικά ιδρύματα για Έλληνες ήταν δικά της, το γεγονός ότι εναντιώθηκε στον Νεοελληνικό Διαφωτισμό, το ότι δεν έκανε απολύτως καμία κίνηση για την απελευθέρωση της χώρας μας, ίσα-ίσα που αφόριζε τους επαναστάτες (και αφορισμός εκείνη την εποχή σήμαινε ισόβιος κοινωνικός αποκλεισμός), όλα αυτά αποδεικνύουν τα γραφόμενά μας.
Ας επανέλθουμε όμως στον Κοσμά τον Αιτωλό και συγκεκριμένα σε μία φράση του στη Διδαχή Γ', παράγραφος 6η, όπου συγκεκριμένα λέει:
Τριακοσίους χρόνους μετά την Ανάστασιν του Χριστού μας έστειλεν ο Θεός τον άγιον Κωσταντίνον και εστερέωσε βασίλειον χριστιανικόν. Και τον είχαν χριαστιανοί το βασίλειον 1150 χρόνους. Ύστερον το εσήκωσεν ο Θεός από τους χριστιανούς και έφερεν Τούρκον και του το έδωσε διά το ιδικόν μας καλόν, και το έχει ο Τούρκος 320 χρόνους. Και διατί έφερεν ο Θεός τον Τούρκον και δεν έφερεν άλλο έθνος; Διά το ιδικόν μας συμφέρον. διότι τα άλλα έθνη θα μας έβλαπτον εις την πίστιν, ο δε Τούρκος άσπρα άμα του δώσης κάμνεις ότι θέλεις.
Όπου "άσπρο" εννοεί τα χρήματα!
Για όσους αμφιβάλουν για τα γραφόμενά μας, σας παραθέτουμε παρακάτω ένα πολύ διαφωτιστικό βίντεο για τον ρόλο του Πατριαρχείου στην τουρκοκρατία από ομιλία του καθηγητή Λιαντίνη:



Ακολουθούν όλες οι Διδαχές του Κοσμά του Αιτωλού για να μπορέσετε να βγάλετε τα δικά σας συμπεράσματα, για να μη νομίζετε ότι οι προθέσεις μας είναι κακόβουλες: 



Σε επόμενες αναρτήσεις μας, θα σας παραθέσουμε αυτούσια τα κείμενα των πηγών μας, που αφορούν στη θέση και τα προνόμια της Εκκλησίας κατά τη διάρκεια της Βυζαντινής περιόδου και της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, καθώς και τη θέση και τις φορολογικές υποχρεώσεις των Ελλήνων κατά τη δεύτερη αναφερόμενη περίοδο, όπως περιγράφονται στα εγχειρίδια των φοιτητών των Σπουδών στον Ελληνικό Πολιτισμό στο Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο.


Ενδεικτική Βιβλιογραφία
  • Ευθυμιάδης Σ., Κυρκίνη-Κούτουλα Α., Νικολούδης Ν., Πέννα Β. "Δημόσιος και Ιδιωτικός Βίος στην Ελλάδα Ι: Από την Αρχαιότητα έως και τα Μεταβυζαντινά Χρόνια", Τόμος Β', Δημόσιος και Ιδιωτικός Βίος στον Βυζαντινό και Μεταβυζαντινό Κόσμο, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, Πάτρα, 2001.
  • Γιαννακόπουλος Κωνσταντίνος, "Βυζάντιο και Δύση. Η αλληλεπίδραση των αμφιθαλών πολιτισμών στον Μεσαίωνα και στην Ιταλική Αναγέννηση (330-1600)", Εκδόσεις "Εστία", Αθήνα 1985.
  • Κοντογιώργης Γιώργος Δ., "Κοινωνική Δυναμική και Πολιτική Αυτοδιοίκηση. Οι ελληνικές Κοινότητες της Τουρκοκρατίας", Εκδόσεις "Νέα Σύνορα" - Α. Λιβάνης, Αθήνα 1982.
  • Κορδάτος Γιάνης, "Ακμή και Παρακμή του Βυζαντίου", Εκδόσεις Μπουκουμάνη, Β' έκδοση, Αθήνα 1974 (Α' έκδοση Αθήνα 1953).
  • http://www.orthodoxfathers.com/Agios-Kosmas-Aitolos-Didaches/Agios-Kosmas-Aitolos-Didaches


* Η κα. Παπαδοπούλου Αικατερίνη είναι Συντηρήτρια Έργων Τέχνης και Φοιτήτρια στο Τμήμα Σπουδών στον Ελληνικό Πολιτισμό στο Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο
** Ο κ. Κετσεκιουλάφης Βασίλειος είναι Πολιτικός Επιστήμων - Διεθνολόγος



Συνδεθείτε στη σελίδα μας στο Facebook

Οι απόψεις του ιστολογίου δεν συμπίπτουν απαραίτητα με το περιεχόμενο του άρθρου

Κοινοποιήστε το:

Ανώνυμος είπε...

Ο άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός τη δεδομένη χρονική στιγμή μίλησε σοφά για αφυπνίσει και να εμψυχώσει με Χριστό και ορθοδοξία το γένος ,

τους θύμισε ότι είναι Έλληνες αλλά πιο πολύ πρέπει να είναι Χριστιανοί για να ελευθερωθούν και από την αμαρτία και από τη σκλαβιά.

Και ότι η αιτία της σκλαβιάς των ελλήνων στους τούρκους αλλά και των εβραίων στους βαβυλώνιους οφείλετε στη αμαρτωλότητα του λαού.

Όπως και τώρα οι σκλαβιά των εθνών στο σιωνιστικό θηρίο οφείλετε στην αμαρτολότηατα των λαών

Αλλά αντί να εμψυχώνουν τους Έλληνες η εβραιο-μασονία, με πολύ υποκρισία , κοιτάει πως να χτυπούν την ορθοδοξία ευκαίρως ακαίρως.

Όμως ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιον και έτσι έδωσε ο Θεός και σας αποκάλυψε ο Φουράκης στην τελευταία του συνέντευξη

Φουράκης Ιωάννης ''Είμαστε Κοινοί Απατεώνες''
https://www.youtube.com/watch?v=GOrbwZmJ5Fs

Unknown είπε...

1. Ο Κοσμάς ο Αιτωλός είπε "δεν είστε Έλληνες, αλλά χριστιανοί" και όχι "είσαστε πρώτα χριστιανοί και μετά Έλληνες", το οποίο είναι εξίσου λάθος, διότι και ένας καθολικός, π.χ., μπορεί να είναι Έλληνας.
2. Όντως μίλησε σοφά, αλλά ως προς την υποστήριξη των κοινών συμφερόντων Εκκλησίας και Υψηλής Πύλης, κι αυτό έρχονται να αποδείξουν τα άρθρα μας επί του Κοσμά του Αιτωλού.
3. Ο λόγος της υποδούλωσης της Ελλάδας στους Σιωνιστές οφείλεται στον σκληρό ανταγωνισμό μεταξύ των πόλεων-κρατών στον ελλαδικό χώρο και όχι στην "αμαρτωλότητα" των Ελλήνων. Το αποτέλεσμα ήταν να αποδυναμωθούν και να υπεισέλθουν στον ελλαδικό χώρο ξένα στοιχεία: οι Ρωμαίοι αρχικά και όταν η χώρα μας έπεσε οικονομικά και πολιτιστικά, το χριστιανο/εβραϊκό στοιχείο, το οποίο μας επέβαλε την χριστιανική αίρεση και μας έδωσε το τελειωτικό χτύπημα.
4. Το εν λόγω απόσπασμα της συνέντευξης του Φουράκη ουδεμία σχέση έχει με το άρθρο μας.
5. Τελικά επί του θέματος, δεν μας παραθέσατε ουδένα επιχείρημα, το οποίο να αποδεικνύει ότι ο Κοσμάς ο Αιτωλός ήταν υπέρ της Επαναστάσεως και της πνευματικής ανάτασης των Ελλήνων.

 
Copyright © ANTIZITRO. Designed by OddThemes