Παρασκευή, 30 Δεκεμβρίου 2016

Νοτοπούλου: Από "καθαρίστρια" του Δήμου... διευθύντρια στο γραφείο του Τσίπρα


H φίλη του Τσίπρα που ανέλαβε το Γραφείο του Πρωθυπουργού και τη φυλάνε 16 αστυνομικοί... είχε προσληφθεί νωρίτερα στο Δήμο Θεσσαλονίκης ως... καθαρίστρια δρόμων κι υπαίθριων χώρων! 

Είχε μαζέψει πολλά μόρια το κορίτσι και παρέκαμψε κάτι φτωχούς πολύτεκνους που μπορεί να είχαν μεγαλύτερη ανάγκη για ένα μεροκάματο που θα το ανταπέδιδαν με πραγματικό κοινωφελές έργο. 
Λέτε να έπιασε ποτέ σκούπα το κουλτουριάρικο μωρό; 
Είναι ακόμα μία εικονική πρόσληψη επειδή είχε ωραίο μουτράκι και γυάλισε σε κάποιον άρχοντα ή όντως μάζευε γόπες και ξεκολλούσε τσιχλόφουσκες από τα παγκάκια; 
Μαζί βρε τα φάγαμε κι αυτά... Τη ρήμαξαν την Ελλάδα... 
Και κάθε ρουσφέτι που έκαναν, κάθε εικονική αγορά υλικών από το Δημόσιο έγινε με δανεικά και με τους τόκους που επιβαρύνονται θα τα πληρώσουμε όλα 3 φορές επάνω... γιατί απλά... ΕΜΕΙΣ τους ψηφίσαμε και τους δώσαμε αυτή την εξουσία.


Οι λεπτομέρειες της υπόθεσης εδώ:



Αυτοί που κατηγορούσαν τους προηγούμενους για ρουσφέτια και κατασπατάληση των χρημάτων των δημοτών θα μας εξηγήσουν, αν εργάστηκε στην αποκομιδή σκουπιδιών η δεσποινίς; Πληρώθηκε; Για ποιές υπηρεσίες; Μπορεί με τέτοια άνεση, ένας Δήμος να προσλαμβάνει δήθεν ως "καθαρίστρια" μια δημότισσα και στη συνέχεια να εξαφανίζεται; Με ποια μόρια πέρασε η δεσποινίς Νοτοπούλου όταν μετρούν τα μόρια πολυτεκνίας και το εισόδημα και για να μπεις ως "σκουπιδιάρης" στο Δήμο Θεσσαλονίκης, πρέπει να έχεις ...15 παιδιά και πάνω;
Θα μας εξηγήσετε κ. Δήμαρχε;
Τι θα γίνει μ΄αυτή την αναξιοκρατία, το ρουσφέτι, το πελατειακό κράτος και το βόλεμα ημετέρων, με πλαστές βαθμολογίες, πλαστά μόρια και εικονικές παρουσίες;
Κι όλοι αυτοί, δείχνουν το δάχτυλο στην κοινωνία και κάνουν και μαθήματα ηθικής !
Και το σημαντικότερο ερώτημα προς την ίδια: Καλά ρε καλή μου, πώς δέχεσαι εσύ την ώρα που γράφεις βαθυστόχαστα κείμενα για την ανάγκη να "αλλάξει σελίδα η χώρα", να διορίζεσαι εικονικά στην αποκομιδή σκουπιδιών για να πάρεις 1 χιλιάρικο;
Δεν αισθάνεσαι την ανάγκη να δώσεις απαντήσεις στους συντρόφους σου;
Ως καθαρίστρια του Δήμου Θεσσαλονίκης είχε προσληφθεί επί δύο μήνες, από τον Ιούνιο έως τον Αύγουστο του 2012, όταν και πάλι ήταν δήμαρχος ο Γιάννης Μπουτάρης, η διευθύντρια σήμερα του γραφείου του Τσίπρα στη Θεσσαλονίκη Κατερίνα Νοτοπούλου.
Όπως περιγράφεται στην σύμβαση πρόσληψης της Νοτοπούλου:
«κύρια υποχρέωση της αντισυμβαλλομένης είναι η αποκομιδή των απορριμμάτων ή το σάρωμα των οδών, πλατειών και κοινόχρηστων χώρων της πόλης, σύμφωνα με τις υποδείξεις του αρμόδιου επόπτη, χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα υλικά και εργαλεία».
Το μέλος της Κεντρικής Επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ ήταν συνεργάτης του βουλευτή σήμερα Τριαντάφυλλου Μηταφίδη και εκπρόσωπος τύπου του ως υποψήφιου δημάρχου το 2010 στη Θεσσαλονίκη.
Και μπορεί η δημοτική παράταξη «Ανοιχτή Πόλη» να μην πήγε καλά και να αναδείχθηκε πέμπτη, αλλά δύο χρόνια αργότερα έγινε η πρόσληψη της Νοτοπούλου ως καθαρίστρια από τον επικεφαλής του Δήμου (και άλλης δημοτικής παράταξης) Γιάννη Μπουτάρη.
Όπως αναφέρει η εφημερίδα "Παραπολιτικά" για τον ίδιο ζήτημα «οι κακές γλώσσες στην πόλη του Θερμαϊκού λένε ότι η πρόσληψη της Νοτοπούλου αποτέλεσε ουσιαστικά ένα μικρό “ρουσφέτι” από τον Γιάννη Μπουτάρη στον συνδυασμό της αντιπολίτευσης του Δήμου Θεσσαλονίκης υπό τον Τριαντάφυλλο Μηταφίδη».

Γλυκερία Καλφακάκου: "Μα γιατί χτυπάνε τη Νοτοπούλου;"



Διαμαρτυρήθηκε στις 6 Δεκεμβρίου 2016 στο δημοτικό συμβούλιο η επικεφαλής της παράταξης του ΣΥΡΙΖΑ, για την αποκάλυψη της σύμβασης πρόσληψης της Κατερίνας Νοτοπούλου στο Δήμο Θεσσαλονίκης. Η φρασεολογία βεβαίως ήταν αστεία, την αντιπαρερχόμεθα γιατί αυτό το ...έργο το ΄χουμε δει καμιά πεντακοσαριά φορές, όσες δηλαδή πιάσαμε ένα δημόσιο πρόσωπο με τη γίδα στην πλάτη.
Είπε για δημοσιογραφική αλητεία, λασπολόγους κι άλλες τρίχες, που τις ακούσαμε χιλιάδες φορές. Χρησιμοποίησε το τέχνασμα που δεν περνάει πλέον, δηλαδή τη στρεψοδικία, δηλαδή ενώ έχουμε μια πολύ συγκεκριμένη αποκάλυψη, στην απάντησή του ο καταγγελόμενος να προσθέτει χαρακτηρισμούς που ο καταγγέλων ΔΕΝ χρησιμοποίησε, ώστε να προσδώσει σοβαρότητα στην απάντησή του, δηλαδή πιο απλά, η κ. Καλφακάκου, είπε ότι "τη χτυπούν επειδή είναι γυναίκα, είναι σεξιστές, δεν κάνουν κριτική για το έργο του γραφείου του πρωθυπουργού, αλλά προσωπικές επιθέσεις..." και τέτοιες παρόμοιες τρίχες, που χρησιμοποιούν όλοι, όταν συλλαμβάνονται με τη γίδα στην πλάτη. Φυσικά και δεν μας απασχολεί η προσωπική ζωή της κοπέλας.

Λοιπόν κυρία Καλφακάκου,
1) σεβόμαστε απόλυτα την προσωπικότητα και το ήθος της Κατερίνας και της οικογένειάς της, που η προσφορά της είναι γνωστή. Και το παιδί αυτό και η οικογένειά του, είναι ε-ξ-α-ι-ρ-ε-τ-ι-κ-ο-ί άνθρωποι. Γνωριζόμαστε όλοι, λίγο πολύ στη Θεσσαλονίκη. Και καταλαβαίνουμε πάρα πολύ καλά, ότι πιέζεται ψυχολογικά αυτές τις μέρες, με τόση δημοσιότητα, κάτι που είναι άδικο για ένα νέο παιδί. Όμως το νέο αυτό παιδί, διάλεξε τον εύκολο δρόμο του "βολέματος" την ώρα που κατήγγειλε το σύστημα.
2) Ναι, όντως ήταν χυδαίο το δημοσίευμα του Πρώτου Θέματος, για την Μαρία και το pole dancing.
Όμως, είναι πάγια τακτική της σκανδαλοθηρικής αυτής εφημερίδας, να μεταχειρίζεται τις γυναίκες που είναι για κάποιο λόγο στην επικαιρότητα, με αυτόν τον τρόπο. Η εφημερίδα δεν έχει ηθικές αναστολές, θέλει να πουλήσει, ο κόσμος θέλει αχόρταγα να διαβάζει τα προσωπικά των επώνυμων, η ομορφιά πουλάει και ...είναι η χιλιοστή φορά, που μια κοπέλα που έρχεται στη δημοσιότητα, βλέπει προσωπικές της φωτογραφίες στο Π.Θ.
Η πρώτη δουλειά που κάνουν οι συντάκτες της εφημερίδας -και κάθε εφημερίδας και site- όταν δουν ότι "κάτι παίζει" με μια όμορφη κοπέλα, που αναμειγνύεται με την πολιτική, είναι να ψάξουν το facebook της κοπέλας, για να αλιεύσουν σέξυ πόζες. Το Α και το Ω της σημερινής δημοσιογραφίας, όπου ο δημοσιογράφος πρέπει να πουλάει (πρέπει!) είναι η σέξυ φωτογραφία. Αυτή κινεί τη δημοσιογραφία, αυτή είναι ο κράχτης, αυτή πουλάει.
Ανήθικο; Ναι, αλλά πραγματικότητα.
Γελοίο; Ναι, αλλά πραγματικότητα.
Αισχρό; Ναι, αλλά πραγματικότητα.
[Ας αφήσουμε τις ευθύνες που έχουν τα ίδια τα "θύματα", με την εμμονή που έχουν να δημοσιεύουν ΑΥΤΟΒΟΥΛΩΣ προσωπικές τους φωτογραφίες στο facebook. Να επισημάνουμε μόνο τούτο: πόσο υπεύθυνο μπορεί να είναι ένα δημόσιο πρόσωπο, όταν δεν μπορεί να νικήσει το πάθος του για δημοσίευση προσωπικών φωτογραφιών; (ηθικό δίδαγμα: κορίτσια ΜΗΝ δημοσιεύετε σέξυ πόζες στο facebook, θα το βρείτε μπροστά σας!)].
To ερώτημα εδώ είναι απλό: Γιατί τόσα χρόνια ΕΣΕΙΣ απολαμβάνατε παρόμοια δημοσιεύματα του Πρώτου Θέματος, επειδή αφορούσαν κοπέλες - τέκνα πολιτικών σας αντιπάλων, ή πιο ωμά, γιατί την καταβρίσκατε με το διασυρμό μιας όμορφης νεοδημοκράτισσας; Προσωπικά, έχω κρατήσει -για μάθημα δημοσιογραφίας- έναν ολόκληρο σκληρό δίσκο, με άρθρα, αναρτήσεις στο facebook (δικών σας!) και ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ σεξιστικά σχόλια για την Ανθή Σαλαγκούδη. Το απολαμβάνατε το διαδικτυακό ξέσκισμα της Ανθής, όπως και του Ζαχόπουλου. Δεν βγήκε ο ΣΥΡΙΖΑ τότε να καταγγείλει το Π.Θ. για το σεξιστικό χυδαίο πρωτοσέλιδό του! Αντίθετα, αγοράζατε οι λίγοι τότε συριζαίοι της Θεσσαλονίκης, το Πρώτο Θέμα και το ανοίγατε επιδεικτικά στο διπλανό μου τραπέζι στο Ντορέ και τη Ζώγια!



3) Αναρωτηθήκατε στο δ.σ. "μα πού βρήκαν τη σύμβαση που υπέγραψε με τον Μπουτάρη";
Ε, δεν μας την έδωσε ο Μπουτάρης κ. Καλφακάκου, στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ τη βρήκαμε, είναι τόσο απλό ! "AΝΑΡΤΗΤΕΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ" λέει, δεν το βλέπετε;
ΕΔΩ: https://diavgeia.gov.gr/doc/
Ας είναι καλά ο Ραγκούσης, που έφτιαξε το σημαντικότερο νομοθέτημα όλων των εποχών στην Ελλάδα, για να παίρνει χαμπάρι ο πολίτης, πώς εξαργυρώνουν όλοι τη "διάθεσή τους να ασχοληθούν με τα κοινά" με μια θεσούλα στο δημόσιο.



4) Το θέμα με τις συμπαθέστατες, γλυκύτατες και αξιοπρεπέστατες αδερφές Νοτοπούλου είναι πολύ συγκεκριμένο και απλό: και οι δύο, κέρδισαν θέσεις στο δημόσιο, χωρίς διαγωνισμό, χωρίς αξιοκρατικές διαδικασίες, χωρίς ανταγωνισμό, επειδή απλά "είναι του κόμματος", την ώρα που χιλιάδες, ομοίως καλά, όμορφα και πανέξυπνα παιδιά, με διδακτορικά, ικετεύουν για μια θέση ..."κούριερ" ή "σεκιουριτά" ή "τυλιχτή πιτόγυρων" και λιώνουν σόλες αφήνοντας χιλιάδες βιογραφικά, από γραφείο σε γραφείο, από μαγαζί σε μαγαζί.



Η Μαρία προσελήφθη στο κρατικό θέατρο, σε μια κακοπληρωμένη έστω δουλειά (και ποιά δεν θα την ήθελε όμως;) και η Κατερίνα στο δήμο Θεσσαλονίκης ως "καθαρίστρια", ενώ ήταν ...άγαμη, την ώρα που χιλιάδες πολύτεκνοι, παλεύουν επί δεκαετίες να μπουν στην καθαριότητα και δεν τους φτάνουν τα μόρια!
Αντί λοιπόν να πετάτε την μπάλα στην κερκίδα και να αναρωτιέστε πού βρήκαμε τη σύμβαση(!!!), πρέπει (υποχρεούστε, δεν είναι στη διακριτική σας ευχέρεια, αφού πρόκειται για δημόσιο χρήμα), να απαντήσετε, σε μια πολύ απλή ερώτηση: 

Εργάστηκε δύο μήνες στην καθαριότητα του δήμου Θεσσαλονίκης, ΝΑΙ ή ΟΧΙ;
Πηγή: makpress

Ακολουθεί το άρθρο του Πρώτου Θέματος:



Από την κακοπαιγμένη «Κραυγή» και τη θητεία στο κίνημα «δεν πληρώνω» στο... Μαξίμου Θεσσαλονίκης η Κατερίνα με μισθό πάνω από 2.500 ευρώ 

Λίγες εβδομάδες προτού γίνει γνωστό ότι θα αναλάβει το πρωθυπουργικό γραφείο στη Θεσσαλονίκη, η Κατερίνα Νοτοπούλου άρχισε να αλλάζει συμπεριφορά. Αυτό ακριβώς σχολιάζουν παλιοί φίλοι και σύντροφοί της στο κόμμα, οι οποίοι τονίζουν το γεγονός ότι έχει λοξοδρομήσει από το συνηθισμένο πρόγραμμά της και μετά από ένα ταξίδι-αστραπή που πραγματοποίησε στην Αθήνα γύρισε με άλλον αέρα.
«Κάτι συμβαίνει με την Κατερίνα», ψιθυρίζουν οι άνθρωποι που τη συναναστρέφονταν μέχρι πρότινος, βλέποντας τη μελαχρινή νέα γυναίκα με τα καλοχτενισμένα πάντα μαλλιά να απέχει πλέον από χαλαρούς καφέδες στον εναλλακτικό πεζόδρομο της Ισαύρων, το μέρος που επέλεγε για βραδινές εξορμήσεις παρέα με έναν bohemian νεαρόκοσμο που διέπεται από καλλιτεχνικές ανησυχίες. Αυτές ήταν, άλλωστε, πάντα οι παρέες της, έστω και αν ξεχώριζε σαν τη μύγα μες στο γάλα εξαιτίας των στυλιστικών επιλογών της.
Στη Νεολαία του ΣΥΡΙΖΑ σχολίαζαν, μεταξύ αστείου και σοβαρού, ότι η Κατερίνα θυμίζει ΟΝΝΕΔίτισσα εξαιτίας της περιποιημένης από το κομμωτήριο κόμης της, των κομψών συνόλων της και των ψηλοτάκουνων παπουτσιών της. Λίγο πριν ανακοινωθεί ο διορισμός της, πάντως, η ίδια βρισκόταν εμφανώς σε αναστάτωση, έχοντας την τάση να απομονώνεται, αποφεύγοντας ακόμα και τηλεφωνήματα στενών φιλενάδων της. Οσο για βόλτες στην Τσιμισκή και κάνα ποτάκι στην οδό Σβώλου, ούτε λόγος να γίνεται.



Η απρόσμενη κίνησή της να διαγράψει εν μία νυκτί όλους τους λογαριασμούς της στα social media, με τα οποία μέχρι πρότινος ήταν εθισμένη, όπως όλοι σχεδόν οι συνομίληκοί της, σήμανε συναγερμό στο φιλικό της περιβάλλον, με εκείνη να μην κάνει καν τον κόπο να προσφέρει στον κύκλο της καμία πειστική εξήγηση γι’ αυτή την αιφνιδιαστική της απόφαση.
Εξάλλου, αν και γνώριζε πολλά 24ωρα πριν ότι ήταν θέμα χρόνου να μετατραπεί σε talk of the town, είχε ρητή εντολή από το Μαξίμου να κρατήσει επτασφράγιστο μυστικό τον διορισμό της. Πράγματι, δεν είχε πει κουβέντα σε κανέναν, με αποτέλεσμα αφότου έγινε γνωστό να της τηλεφωνούν ακόμα και στενοί συγγενείς της προκειμένου να τη συγχαρούν, μην μπορώντας να κρύψουν την έκπληξή τους για το εντυπωσιακό νέο.
Η κίνησή της, όμως, να διαγράψει κάθε διαδικτυακό της ίχνος δεν ήταν κάτι που της επιβλήθηκε από το Μαξίμου. Απλώς διδάχθηκε από την περίπτωση της Εφης Αχτσιόγλου. Αλλωστε το τελευταίο πράγμα στον κόσμο που ήθελε ήταν να θυμάται τις μπηχτές που άφηνε για τη διακυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ μέσω των στίχων του Νίκου Καββαδία: «Φοβάμαι να μη γίνει ο ΣΥΡΙΖΑ ιδανικός και ανάξιος εραστής».

O ψυχρός πόλεμος του Βορρά
Αυτό δεν ήταν το πρώτο μάθημα που έπαιρνε η Κατερίνα από την Εφη. Οι δύο γυναίκες, άλλωστε, έχουν βίους παράλληλους. Αυτά που τις ενώνουν είναι πολλά, μα πάρα πολλά για να τα αγνοήσει κανείς: η Θεσσαλονίκη, η εμπλοκή τους με την πολιτική και τον ΣΥΡΙΖΑ, η φιλοδοξία τους, τα νιάτα τους και η γρήγορη ανέλιξή τους. Παρ’ όλα αυτά, όμως, δεν διατηρούν κάποια φιλική σχέση, όχι ότι δεν γνωρίζονται ή δεν έχουν συνυπάρξει πολλάκις στους ίδιους χώρους, στις ίδιες παρέες και βεβαίως στις ίδιες κομματικές διαδικασίες.
Για κάποιον ανεξήγητο λόγο ήταν ανέκαθεν σαν το νερό με το λάδι. Δεκάδες μάλιστα είναι τα περιστατικά που αναγκάζονταν να συνυπάρχουν, ανταλλάσσοντας δηλητηριώδεις ματιές, αιχμηρά σχόλια ή απλώς αγνοώντας η μία την άλλη. Ο ανταγωνισμός αυτός εντάθηκε την περίοδο που η Εφη Αχτσιόγλου προαλειφόταν για υποψήφια δήμαρχος Θεσσαλονίκης. Το χρίσμα τελικά πήγε στον κ. Τριαντάφυλλο Μηταφίδη, τον άνθρωπο για τον οποίο δούλευε η Κατερίνα Νοτοπούλου. «Τότε ήταν που κηρύχτηκε ένας άτυπος ψυχρός πόλεμος μεταξύ τους, ο οποίος συνεχίζεται μέχρι σήμερα», μας λέει σύντροφός τους.

Φωτογραφίες από τα εγκαίνια του πρωθυπουργικού γραφείου το Σάββατο στη Θεσσαλονίκη






Από το θέατρο στην πολιτική 
Σε αντίθεση με την Αχτσιόγλου, η Νοτοπούλου είχε διαφορετικό πολιτικό ξεκίνημα. Οι γονείς της έλκουν την καταγωγή τους από τη Θεσσαλονίκη, την πόλη όπου συνεχίζουν να εργάζονται μέχρι σήμερα, με την ίδια, βέρα Θεσσαλονικιά, να ζει με τη μητέρα και την αδελφή της. 
Αποφοίτησε από το 17ο Λύκειο Θεσσαλονίκης, στο οποίο ξεχώρισε με την πληθωρική παρουσία της. Ηταν καλή μαθήτρια, κοινωνική και η ψυχή της παρέας. Εχει αμέτρητες φίλες και διαρκώς το μόνο που έκανε ήταν να κινητοποιεί τους υπόλοιπους. Την εποχή εκείνη λάτρευε να βγαίνει με παρέες, να πηγαίνει σινεμά και να διαβάζει βιβλία. Θεωρούνταν η ωραία της τάξης, με τις κατακτήσεις να πληθαίνουν, ωστόσο η ίδια δεν φαινόταν να ενδιαφέρεται ιδιαίτερα για φλερτ.


Η Κατερίνα με τη μητέρα της Μήτση-Χατζηγιαννάκη
Το μεγάλο της όνειρο δεν ήταν η πολιτική, αλλά το θέατρο. Ηθελε να γίνει ηθοποιός και σε αντίθεση με άλλα κορίτσια της ηλικίας της δεν ξεπέρασε ποτέ αυτό το εφηβικό της όνειρο. Μπορεί να σπούδαζε Ψυχολογία στο Αριστοτέλειο, φρόντιζε, όμως, πάντα να ασχολείται ερασιτεχνικά με το θέατρο. Μαζί με τις καλλιτεχνικές υπηρετούσε και τις κοινωνικές ανησυχίες της, όπως συμμετέχοντας σε διάφορες τοπικές δράσεις μαζί με άλλους ερασιτέχνες ηθοποιούς σε κινήματα και δομές αλληλεγγύης. Ενας στενός συγγενής της ήταν στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ, ανήκε, μάλιστα, στην ΚΟΕ που έχει ηγέτη τον Ρούντι Ρινάλντι και από το καλοκαίρι του 2015 έχει αποσχισθεί από τον ΣΥΡΙΖΑ. Αυτός στάθηκε αφορμή να διεισδύσει η Κατερίνα όλο και πιο βαθιά στον κομματικό μικρόκοσμο της Ριζοσπαστικής Αριστεράς. Παρά το νεαρό της ηλικίας της είναι ιδιαιτέρως φιλόδοξη και στοχοπροσηλωμένη. Σύμφωνα με πηγές του περιβάλλοντός της, τα μεγαλύτερα προτερήματά της δεν είναι αυτά, αλλά η κοινωνικότητα και η εργατικότητά της, που την κατέστησαν ιδιαίτερα συμπαθητική στους κύκλους της Νεο­λαίας του ΣΥΡΙΖΑ.
Από τότε, όμως, η Κατερίνα έδειξε και ένα άλλο πολύ χρήσιμο ταλέντο: κέρδισε τη συμπάθεια μεγαλυτέρων σε ηλικία και ισχυρών κομματικών στελεχών που θαύμασαν τη ζωντάνια, το πάθος και την εικόνα της. Με την επιρροή τους, μάλιστα, τη βοήθησαν αποφασιστικά να ανελιχτεί.
Το 2013 συμπεριλήφθηκε σε λίστα και εκλέχθηκε μέλος της Κεντρικής Επιτροπής. Το όνομά της, όμως, άρχισε να ακούγεται έναν χρόνο αργότερα, όταν ανέλαβε εκπρόσωπος Τύπου της δημοτικής παράταξης του ΣΥΡΙΖΑ «Ανοικτή Πόλη» υπό τον Μηταφίδη στον Δήμο Θεσσαλονίκης το 2014.
Αξιοσημείωτο είναι μάλιστα το γεγονός ότι στα δελτία Τύπου είχε βάλει τη δική της φωτογραφία και όχι του Μηταφίδη! Αυτό κράτησε λίγες εβδομάδες, μια που μετά το αναπόφευκτο σούσουρο που δημιουργήθηκε έγινε παρέμβαση και η πρωτοτυπία τερματίστηκε. Το πάθος της Κατερίνας, όμως, είχε αρχίσει να αναγνωρίζεται. Ο ίδιος ο Αλέξης Τσίπρας ενημερώθηκε για το φρέσκο και όμορφο κορίτσι με τον δομημένο λόγο και την πλούσια δράση στα κοινωνικά κινήματα και στις δομές αλληλεγγύης. «Ντύνεται ωραία και μιλάει καλά», του είπαν και κάπως έτσι άναψε το πράσινο φως για την υποψηφιότητά της.
Τον Ιανουάριο του 2015 ήταν για πρώτη φορά υποψήφια βουλευτής στην Α’ Θεσσαλονίκης. Τότε που πραγματοποίησε και τις πρώτες τηλεοπτικές εμφανίσεις της, στις οποίες μάλιστα διατήρησε το μειλίχιο και χαμογελαστό ύφος που τη διακρίνει και στις διαπροσωπικές της σχέσεις. Δήλωνε άνεργη ψυχολόγος και καλούσε τους νέους να ξυπνήσουν. «Δεν υπάρχουν περιθώρια να μην εφαρμοστεί το πρόγραμμα της Θεσσαλονίκης», έλεγε ασκώντας σφοδρή κριτική για τον ΕΝΦΙΑ, διαβεβαιώνοντας τους τηλεθεατές ότι ο ΣΥΡΙΖΑ θα τον ακυρώσει «γιατί η Αριστερά δεν νοιάζεται για φόρους, αλλά για ανθρώπους».
Η Κατερίνα δεν κατάφερε να εκλεγεί, ωστόσο είχε ανοίξει πανιά για την Αθήνα. Ο πρώτος που την έφερε σε επαφή με το περιβάλλον του πρωθυπουργού ήταν ο Παναγιώτης Λάμπρου. Αυτός την πήρε υπό την προστασία του, συνοδεύοντάς τη μάλιστα στα πρώτα σημαντικά ραντεβού της στην Αθήνα και στρατολογώντας τη στην ομάδα των «53+». Να σημειωθεί ότι είχαν προηγηθεί το ναυάγιο της πολύμηνης διαπραγμάτευσης, το δημοψήφισμα και η συμφωνία του Ιουλίου 2015. Σε εκείνη την κρίσιμη καμπή η Κατερίνα δεν δίστασε. Αν και πολλοί σύντροφοί της εγκατέλειψαν τον ΣΥΡΙΖΑ καταγγέλλοντάς τον, αυτή τον ακολούθησε πιστά στην εντυπωσιακή πολιτική κωλοτούμπα του. Σε εκείνες τις γεμάτες ένταση ημέρες έχασε φίλους χρόνων που την κατηγόρησαν για τυφλή υποταγή στην ηγεσία, όπως επίσης ότι έχει προσωπική ατζέντα. Η ίδια έδειχνε να μη νοιάζεται αφού ήταν επιλογή της και εξάλλου είχε αποκτήσει έναν μέντορα και προστάτη. Ο Ευκλείδης Τσακαλώτος πίστευε οτι η νεαρή κοπέλα είχε προοπτικές και στήριξε την πολιτική ανέλιξή της. Της στάθηκε μάλιστα σε μια ιδιαίτερα δύσκολη προσωπική στιγμή. Γνωστοί της υποστηρίζουν ότι παρά την κοινωνικότητά της, η Νοτοπούλου είναι στην πραγματικότητα εσωστρεφής. Είναι ενδεικτικό ότι κανείς από τις παρέες της δεν γνώριζε τι συμβαίνει στην προσωπική της ζωή, όπως το ποιος ήταν ο σύντροφός της.


Κατερίνα Νοτοπούλου: Κάποτε διέπρεπε στο Κίνημα «Δεν πληρώνω», τώρα θα πληρώνεται από το Ελληνικό Δημόσιο
Τώρα όμως η χαμογελαστή Νοτοπούλου δεν έχει μόνο φίλους, μια που δεν είναι λίγοι οι τοπικοί παράγοντες του ΣΥΡΙΖΑ που είδαν με μισό μάτι την εντυπωσιακή αναβάθμισή της, υποστηρίζοντας ότι δεν διαθέτει ούτε τα προσόντα, ούτε την απαραίτητη πείρα για να σηκώσει το βάρος αυτής της αποστολής - εκτός και αν η δημιουργία του γραφείου είναι ένα πολιτικό πυροτέχνημα επικοινωνιακού χαρακτήρα.
Οι πυρετώδεις εργασίες για την εγκατάστασή της στο ευάερο και ευήλιο γραφείο στον πρώτο όροφο του Διοικητηρίου στη Θεσσαλονίκη έχει προκαλέσει ιδιαίτερη αναστάτωση και στην υφυπουργό Εσωτερικών Μαρία Κόλλια-Τσαρουχά, η οποία θεωρεί ότι με αυτόν τον τρόπο την αδειάζουν. Το άλλοτε υπουργείο και σήμερα υφυπουργείο Μακεδονίας-Θράκης στην πραγματικότητα δεν έχει ουσιαστικό ρόλο. Η ίδρυση της Γενικής Γραμματείας Πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη βάζει την ταφόπλακα, καθώς θα λειτουργεί ως σύνδεσμος ανάμεσα σε Μαξίμου και Θεσσαλονίκη. Οπως και να ’χει,  η συνύπαρξη των δύο γυναικών προβλέπεται ταραχώδης. Αλλωστε πίσω από το γλυκό χαμόγελο και τον ευγενικό της λόγο η Κατερίνα χαρακτηρίζεται, από όσους την ξέρουν καλά, «σκληρή σε όποιον της βάζει εμπόδια». Δεν είναι και λίγο στα 28 σου να γίνεσαι επικεφαλής του πρωθυπουργικού γραφείου, έχοντας μάλιστα υπό τις εντολές σου 15 άτομα. 


Η Κατερίνα Νοτοπούλου, ακολουθώντας τη «γραμμή» Αχτσιόγλου, έσβησε τους λογαριασμούς της από τα social media λίγο προτού διοριστεί στο πρωθυπουργικό γραφείο Θεσσαλονίκης
26 Οκτωβρίου 2013, Θεσσαλονίκη. Η Κατερίνα Νοτοπούλου με υψωμένη γροθιά τα «χώνει» άγρια στους αστυνομικούς που εμποδίζουν τους εκπαιδευτικούς να διαδηλώσουν κατά τη διάρκεια της μαθητικής παρέλασης
Ο κ. Μίλτος Οικονόμου από το Συντονιστικό του ΣΥΡΙΖΑ θεωρείται μέντοράς της
«Στο αμφιθέατρο σε βρίσκω, στους διαδρόμους και τους δρόμους...»
Απέναντι στα ΜΑΤ
26 Οκτωβρίου 2013, Θεσσαλονίκη. Ενώ η καθιερωμένη μαθητική παρέλαση είναι σε εξέλιξη, δυνάμεις της Ελληνικής Αστυνομίας εμποδίζουν εκπαιδευτικούς να χωθούν στις σειρές των παιδιών προκειμένου να διαδηλώσουν κατά της πολιτικής της κυβέρνησης Σαμαρά. 
Προκαλείται ένταση, πέφτουν και κάτι «ψιλές», με αποτέλεσμα να τραυματιστεί στον ώμο και στο πρόσωπο η τότε βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Δέσποινα Χαραλαμπίδου. Λίγοι προσέχουν πίσω της ακριβώς ένα νεαρό και γλυκό κορίτσι να μεταμορφώνεται σε αγρίμι έτοιμο να χιμήξει και να κατασπαράξει τους άνδρες των ΜΑΤ σφίγγοντας τη γροθιά του, το οποίο μάλιστα τους «στολίζει» με τα κλασικά συνθήματα κατά των δυνάμεων καταστολής που συνήθως ακούμε στις πορείες. Ο νεανικός ενθουσιασμός, το πάθος και η μαχητικότητά της την παρασύρουν.  Τρία χρόνια μετά η Κατερίνα Νοτοπούλου, έτοιμη να αναλάβει τα νέα της καθήκοντα, είναι άλλος άνθρωπος κυριολεκτικά.  
Το πρωινό της περασμένης Τετάρτης η 28χρονη κατεβαίνοντας τα σκαλιά του Μακεδονίας - Θράκης ζητά ευγενικά από τους αστυνομικούς στην πύλη του υπουργείου να μην επιτρέψουν την είσοδο σε δημοσιογράφους. Δεν ήθελε να διαρρεύσουν πληροφορίες σχετικά με την οργάνωση του νέου πρωθυπουργικού γραφείου. 

Κόντρα στις ιδιωτικοποιήσεις
Αρχές Σεπτεμβρίου 2013. Με καλεσμένο τον υπουργό Πολιτισμού της Βολιβίας, Πάμπλο Σέζαρ Γκρουξ Κανέντο, ο ΣΥΡΙΖΑ Θεσσαλονίκης διοργανώνει εκδήλωση σε αίθουσα του δημαρχιακού μεγάρου με τίτλο «SOSτε το νερό». Εκδήλωση ενάντια στην ιδιωτικοποίηση της Εταιρείας Υδρευσης Αποχέτευσης Θεσσαλονίκης (ΕΥΑΘ), στην οποία μάλιστα παραβρέθηκε και ο τότε αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης Αλέξης Τσίπρας. Μέσα στην αίθουσα του δημαρχείου η Κατερίνα Νοτοπούλου, ως εκπρόσωπος Τύπου της, υποστηριζόμενης από τον ΣΥΡΙΖΑ στις περιφερειακές εκλογές, δημοτικής παράταξης «Ανοιχτή Πόλη», υψώνει πανό πάνω στο οποίο αναγράφεται σύνθημα κατά της ιδιωτικοποίησης της ΕΥΑΘ. 
Την ίδια εποχή συμμετέχει ενεργά και στις δράσεις του Κινήματος «Δεν Πληρώνω» δίνοντας συχνά πυκνά το «παρών» σε συγκεντρώσεις στα διόδια των Μαλγάρων και σε άλλες περιοχές της Βορείου Ελλάδος παροτρύνοντας τους διερχόμενους οδηγούς να σηκώνουν την μπάρα και να μην πληρώνουν το σχετικό αντίτιμο. Η συμμετοχή της στο εν λόγω κίνημα δεν ήταν τυχαία, μια που είναι ανιψιά του επικεφαλής του, Γιώργου Θεοδωρόπουλου, ο οποίος κατά πολλούς είναι αυτός που την έβαλε στο κόμμα, για να συνεργαστεί στη συνέχεια με το μέλος της Γραμματείας του ΣΥΡΙΖΑ Μίλτο Οικονόμου, που τη μύησε στα μυστικά της πολιτικής.

Ο μέντοράς της    
Σύμφωνα με μέλη του κόμματος, η Κατερίνα αναρριχήθηκε στην ιεραρχία υπό την καθοδήγηση του αναπληρωτή του Συντονιστικού του ΣΥΡΙΖΑ, με τον οποίο διατηρούν άριστες σχέσεις. Κατά αρκετούς θεωρείται ο μέντοράς της, ο άνθρωπος που με τις γνωριμίες, την επιρροή και την ισχυρή θέση του στο κόμμα τής άνοιξε τον δρόμο για να συμπεριληφθεί το όνομά της στα ψηφοδέλτια του κόμματος εν όψει των βουλευτικών εκλογών του Ιανουαρίου 2015, άσχετα αν δεν κατάφερε να εκλεγεί.
Μάλιστα η Κατερίνα Νοτοπούλου εμφανίζεται στο πλευρό του Μίλτου Οικονόμου σε όλες σχεδόν τις δράσεις του ΣΥΡΙΖΑ Θεσσαλονίκης οργώνοντας τους δρόμους και τις πλατείες της συμπρωτεύουσας.
Στέλεχος της νέας γενιάς του ΣΥΡΙΖΑ, έπεσε κατευθείαν στα βαθιά. Εχει διατελέσει επί σειρά ετών στην Κεντρική Επιτροπή του κόμματος ως μέλος, όπως επίσης και στην παράταξη «Θεσσαλονίκη Ανοιχτή Πόλη», όπου στην προεκλογική περίοδο του Μαΐου του 2014 είχε αναλάβει  το δύσκολο έργο της εκπροσώπου Τύπου. Οι πολιτικοί της αντίπαλοι ωστόσο, ακόμα και μέσα από το κόμμα, κάνουν λόγο για μια φιλόδοξη νεαρή που ανεβαίνει με ταχύτατους ρυθμούς τα σκαλοπάτια της εξουσίας. 
Αν και προέρχεται από την ομάδα των «53+», ο πρωθυπουργός δεν δίστασε καθόλου να της δώσει το χρίσμα. Αρκετοί ερμηνεύουν την επιλογή της ως τέχνασμα ώστε να δημιουργηθεί η εντύπωση ότι η κυβέρνηση προβάλλει και προωθεί νέα και φρέσκα πρόσωπα. Μια προσπάθεια να επαναληφθεί, μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα, «το πείραμα Αχτσιόγλου», της πιο νέας υπουργού στη σύγχρονη πολιτική ιστορία. Βέβαια και οι δύο γυναίκες ανέλαβαν θέσεις ευθύνης χωρίς να έχουν προηγούμενη επαγγελματική εμπειρία.  

Κατά Μπουτάρη 
Ενα από τα πρόσωπα με τα οποία θα πρέπει να χτίσει γέφυρες επικοινωνίας και να συνεργαστεί για το καλό της πόλης αποτάσσοντας το επαναστατικό παρελθόν της είναι και ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης. 
Το 2014, σύμφωνα με δημοσιεύματα τοπικών μέσων, τον είχε χαρακτηρίσει «Βενιζελικότερο του Βενιζέλου». Η υποψήφια τότε με την παράταξη Μηταφίδη είχε δηλώσει μεταξύ άλλων ότι ο Μπουτάρης «κατέστησε σαφές σε οποιονδήποτε είχε και την παραμικρή ψευδαίσθηση για την "απολιτίκ" και "ανεξάρτητη" υποψηφιότητά του ότι ενδεχόμενη νίκη του στις δημοτικές εκλογές θα καταγραφεί ως νίκη του Ευάγγελου Βενιζέλου».
Η συγκεκριμένη δήλωσή της είχε προκαλέσει θύελλα αντιδράσεων ακόμα και μέσα στον ΣΥΡΙΖΑ. Λίγους μήνες μετά παραιτείται από τη θέση της εκπροσώπου Τύπου της παράταξης. 

Οι σπουδές στην ηθοποιία 
Η Κατερίνα Νοτοπούλου από μικρή «είχε μια τρέλα με τα καλλιτεχνικά και επιζητούσε τον πρωταγωνιστικό ρόλο», σύμφωνα με πρόσωπα του περιβάλλοντός της. Σε ηλικία 20 ετών πέρασε το κατώφλι του «Εργαστηρίου Δραματικής Τέχνης του Θεάτρου Παράθλαση» επί της οδού Κασσάνδρου στη Θεσσαλονίκη. Πρόκειται για μια ιδιωτική σχολή όπου νέοι αλλά και μεγαλύτεροι σε ηλικία μαθαίνουν την τέχνη και τα μυστικά του θεάτρου, όχι κατ’ ανάγκη για να γίνουν ηθοποιοί, αλλά για να γνωρίσουν τον εαυτό τους, τους άλλους και να ενταχθούν σε μια ομάδα. 


Η Κατερίνα Νοτοπούλου πρωταγωνίστησε σε παράσταση του θεάτρου «Παράθλαση» στη Θεσσαλονίκη
Η Κατερίνα Νοτοπούλου, παράλληλα με τις σπουδές της στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης στην Ψυχολογία, παρακολουθεί μαθήματα που περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων υποκριτική, αυτοσχεδιασμό, ορθοφωνία, φωνολογία και κινησιολογία. Στον πρώτο κύκλο σπουδών διδάσκεται αρχαία τραγωδία και στον δεύτερο σύγχρονο ευρωπαϊκό και αμερικανικό θέατρο. Στον τρίτο χρόνο γράφει μαζί με συμμαθητές και καθηγητές της το έργο «Η κραυγή». Πρόκειται για κωμωδία που σατιρίζει το κιτς και τη λαμέ υποκουλτούρα της Μεταπολίτευσης. Ωστόσο η παράσταση προκαλεί τα κακεντρεχή σχόλια μερίδας του τοπικού Τύπου και χαρακτηρίζεται «φρικτή βιντεοκασέτα δεκαετίας του ’90».  Μετά το πέρας των σπουδών της το 2010 αποφασίζει να αποχωρήσει από τα θεατρικά δρώμενα και να μπει στην πολιτική. Τα πολιτικά ερεθίσματα άλλωστε υπήρχαν από την οικογένειά της, καθώς η μητέρα της, Δήμητρα Χατζηγιαννάκη, γνωστή στον ΣΥΡΙΖΑ με το υποκοριστικό Μήτση, υπήρξε μέλος του χώρου αλληλεγγύης του κόμματος συμμετέχοντας και οργανώνοντας φιλανθρωπικές δράσεις. Μάνα και κόρη πρωτοστάτησαν στη δημιουργία της δράσης «Το καλαθάκι», του οποίου σκοπός είναι να βοηθάει άπορους συγκεντρώνοντας τρόφιμα και ρούχα. Πατέρας της Κατερίνας Νοτοπούλου είναι ο Παναγιώτης Κ. Νοτόπουλος, πολιτικός μηχανικός και διδάκτορας της Πληροφορικής, τακτικός αναπληρωτής καθηγητής στο ΑΤΕΙ Σερρών. 





...και η αδελφή της από το pole dancing στο Κρατικό Θέατρο
Αισθησιακός χορός, ταξίδια στη Μύκονο, εργασιακή εμπειρία σε καφέ μπαρ και τώρα ταμίας στο Κ.Θ.Β.Ε.

Εκτός από τη διευθύντρια του νεοσύστατου πρωθυπουργικού γραφείου στη Θεσσαλονίκη, καλλιτεχνική φλέβα έχει και η αδελφή της, Μαρία, η οποία παράλληλα με τις σπουδές της στις Πολιτικές Επιστήμες ασχολήθηκε με τον χορό και ειδικότερα το pole dancing. Ενας συνδυασμός αισθησιακού χορού και γυμναστικής που κάνει θραύση τα τελευταία χρόνια σε όλο τον κόσμο. 
Απόδειξη των αποτελεσμάτων της διαρκούς εξάσκησής της στον χορό πάνω σε στύλο, το ιδιαίτερα καλλίγραμμο σώμα της, όπως αυτό αποτυπώνεται στα φωτογραφικά στιγμιότυπα που η ίδια αναρτά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αν και νεαρότερη σε ηλικία, το βιογραφικό της πέραν των σπουδών της περιλαμβάνει περισσότερη εργασιακή εμπειρία από εκείνο της αδελφής της. Η 24χρονη Μαρία Νοτοπούλου έχει εργαστεί σε καφέ μπαρ της πόλης, σε κατάστημα πώλησης καφέ, ενώ τα τελευταία δύο χρόνια εργάζεται ως ωρομίσθια υπάλληλος στο ταμείο του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος.
Συγκεκριμένα προσελήφθη με σύμβαση ορισμένου χρόνου στις 21/10/2014 έως τις 29/03/2015, η οποία ανανεώθηκε επί ΣΥΡΙΖΑ μετά από οκτώ μήνες, από τις 03/11/2015 μέχρι τις 24/04/2016. Πέντε μήνες αργότερα θα ανανεωθεί για μία ακόμη φορά. Από τις 27/09/2016 μέχρι σήμερα η Μαρία Νοτοπούλου εκτελεί χρέη ταμία στο Κρατικό Θέατρο, ευελπιστώντας ότι ίσως καταφέρει, και με τη βοήθεια της αδελφής της βέβαια, να κερδίσει μια μόνιμη θέση στο Δημόσιο. 


Μαρία Νοτοπούλου: Καλλιτεχνική φλέβα δεν έχει μόνο η Κατερίνα που ασχολήθηκε με το θέατρο, αλλά και η αδερφή της Μαρία (στη φωτογραφία από διακοπές της στη Μήλο), η οποία παράλληλα με τις σπουδές της στις Πολιτικές Επιστήμες ασχολήθηκε με τον χορό και ειδικότερα το pole dancing
Η Μαρία Νοτοπούλου και στη Μύκονο

Συνδεθείτε στη σελίδα μας στο Facebook

Οι απόψεις του ιστολογίου δεν συμπίπτουν απαραίτητα με το περιεχόμενο του άρθρου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Επικοινωνήστε μαζί μας:

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Σχετικά

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...