Τετάρτη, 3 Μαΐου 2017

Forbes: Τα Mikel «πονοκέφαλος» για τα Starbucks στο Ντουμπάι;


Το Forbes ενημερώνει τους απανταχού «αυθόρμητους» μισθοφόρους-τρομοκράτες... για την ύπαρξη ενός προβλήματος για τα Starbucks που λέγεται «Μikel».

Πηγή: news247.gr
"Τα Starbucks έχουν ένα μικρό πρόβλημα στο Ντουμπάι, τον ανταγωνισμό από την ελληνική αλυσίδα Μικέλ". Με αυτή την πρότασή του ξεκινάει το άρθρο του στην ηλεκτρονική έκδοση του Forbes ο διακεκριμένος καθηγητής οικονομικών στις ΗΠΑ, Πάνος Μουρδοκούτας.
Μπορεί θεωρητικά η ελληνική καταγωγή του κ. Μουρδοκούτα να μειώνει εν μέρει την αντικειμενικότητά του, αλλά η πράξη ίσως να τον δικαιώσει, καθώς αθόρυβα τα Mikel τρέχουν στο Ντουμπάι με ρυθμούς αντίστοιχους με αυτούς που έτρεχαν προ πενταετίας στην Ελλάδα της ύφεσης και της κρίσης.


Σύμφωνα με το άρθρο η Μικέλ έχει ήδη 7 καταστήματα στο Ντουμπάι ενώ άλλα 13 έχουν δρομολογηθεί να ανοίξουν το επόμενο διάστημα. Που βρίσκονται τα Starbucks; Διαθέτουν (σ.σ. με βάση στοιχεία από τα τέλη του 2016) 150 καταστήματα σε όλα τα Εμιράτα από τα οποία τα 48 βρίσκονται στο Ντουμπάι. Εδώ όμως αξίζει να αναφερθεί ότι η Starbucks έχει παρουσία στο Ντουμπάι από το 1999, έχοντας τοποθετηθεί σε όλα τα κομβικά σημεία (malls, παραλιακό μέτωπο, τουριστικά σημεία, αεροδρόμια κ.α.) ενώ η Mikel μόλις έκλεισε τον πρώτο χρόνο της στο αραβικό κράτος.
Όπως αναφέρει ο Hossam Altadmori, κάποτε θαμώνας των Mikel στην Αθήνα και σήμερα Γενικός Διευθυντής της Mikel UAE "Τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα είναι από τις πλέον κοσμοπολίτικες χώρες του κόσμου, όπου συνυπάρχουν περισσότερες από 200 εθνότητες. Συνεπώς θα πρέπει να συνεργαστούμε στενά με τον ιδιοκτήτη της Mikel, Λευτέρη Κυριακάκη να προσαρμόσουμε το χαρτοφυλάκιο των ροφημάτων της Mikel στις ποικίλες απαιτήσεις αυτών των καταναλωτών, ιδιαίτερα στα κρύα ροφήματα που είναι ιδιαίτερα δημοφιλή εδώ. Σύντομα θα ξεκινήσουμε τέσσερα νέα ειδικά ροφήματα μόνο για την αγορά των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων".



Εκεί που ίσως υπάρχει ενδιαφέρον -  για την πιθανή μετεξέλιξη των Mikel και στην Ελλάδα -  είναι στα μελλοντικά σχέδια που έχει η αλυσίδα που ξεκίνησε από την Λάρισα για την τοπική αγορά στον χώρο του φαγητού. Όπως αναφέρει ο κ. Altadmori "Στα προϊόντα που διαθέτουμε προσθέσαμε πρόσφατα ένα πλήρες μενού για φαγητό που περιλαμβάνει αραβικό και αγγλικό πρωϊνό, δυτικό μεσημεριανό και πιάτα για δείπνο όπως ζυμαρικά, burger και σαλάτες".

Πηγή: forbes.com




Συνδεθείτε στη σελίδα μας στο Facebook, Twitter και Linkedin

Οι απόψεις του ιστολογίου δεν συμπίπτουν απαραίτητα με το περιεχόμενο του άρθρου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Gallery

Επικοινωνήστε μαζί μας:

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...