Το χθεσινό άρθρο του φίλου Τάσου Αρχοντίδη, άρεσε στους αναγνώστες μας και δεν άργησε να γίνει viral. Επειδή συνηθίζουμε ό,τι ανεβάζουμε και υποστηρίζουμε να το τεκμηριώνουμε, θα σας αποκαλύψουμε σήμερα τα γεγονότα και τις πηγές αυτής της Σιωνιστικής Συνωμοσίας σχετικά με την παραχάραξη της Ελληνικής Ιστορίας από τους Σιωνιστές...
Επιμέλεια: Βασίλειος Ι. Κετσεκιουλάφης
Πολιτικός Επιστήμων - Διεθνολόγος
Αναφέρει ο greekcitizen στο άρθρο του με τίτλο: "Δείτε το Μυστικό Σχέδιο για την Κρήτη... Γιατί την θέλουν ανεξάρτητη!":
Η επιδίωξη των Σιωνιστών για να πείσουν ότι η Κρήτη αποτελεί πανάρχαια ιουδαϊκή εστία εστιάζεται σε μια προπαγανδιστική διαδικασία ψευδεπίγραφων επιστημονικών ερευνών, στα πλαίσια των οποίων εντάχθηκε και η κυκλοφορία του βιβλίου «Ιουδαϊκή Κρήτη». Η συγγραφή του ήταν έργο του Εβραίου καθηγητή και στελέχους της ΜΟΣΑΝΤ, Άνκορι, η δε έκδοσή του εξυπηρετούσε προφανείς σκοπιμότητες.
Παράλληλα με το εβραϊκό αυτό σύγγραμμα που πλαστογραφούσε βάναυσα τις ιστορικές καταβολές του κρητικού πολιτισμού, προκειμένου να εδραιώσει τα ψευδώς υποστηριζόμενα από τους Εβραίους, πραγματοποιήθηκαν αλλεπάλληλες μυστικές επισκέψεις εβραϊκών πλοίων στο θαλάσσιο χώρο της Κρήτης. Οι επισκέψεις αυτές είχαν το χαρακτήρα ερευνητικών ταξιδιών και αποσκοπούσαν στη δήθεν πραγματοποίηση υποθαλάσσιων ερευνών, με σκοπό την ανακάλυψη...αρχαιολογικών ευρημάτων τα οποία θα καταδείκνυαν την... εβραϊκή ιστορία της Κρήτης. Στην πραγματικότητα, αυτά τα «ευρήματα» που αναζητούσαν, τα είχαν ρίξει εκ των προτέρων στη θάλασσα οι ίδιοι οι Ισραηλινοί και δεν ήταν τίποτε άλλο από... τεχνητά οξειδωμένες μαρμάρινες πλάκες και υδρίες, έτσι ώστε να δείχνουν «αρχαιοφανείς», τις οποίες στην συνέχεια ανέσυραν ως... ευρήματα.
Ο Τζβη Άνκορι, προκειμένου να ενισχύσει την ανυπόστατη αυτή θεωρία του, συμμετείχε σε όλα τα κρητολογικά συνέδρια, στα πλαίσια των οποίων πραγματοποιούσε... επιστημονικές ανακοινώσεις.
Αρχικά επιδίωξή του ήταν να καταστήσει αποδεκτό το ιστορικό ψεύδος ότι ο Μινωικός Πολιτισμός προήλθε... από Εβραίους. Στη πορεία της ιστορικής παραχαράξεως και πλαστογραφίας όμως, καθώς διαπίστωνε ότι οι επιστημονικοφανείς ανακοινώσεις του ετύγχαναν μιας γενικής ανοχής, διεύρυνε το αρχικό σχέδιο εβραιοποίησης των νησιών του Αιγαίου πελάγους και της Κρήτης, συμπεριλαμβάνοντας σε αυτό και τη Σπάρτη. Η ασέβεια μάλιστα και το θράσος του Άνκορι δεν είχαν όρια, αφού δε δίστασε να καταφύγει στην επίκληση κίβδηλων επιχειρημάτων, ανάμεσα στα οποία ήταν το εξωφρενικό ότι ο Γεώργιος Πλήθων... ήταν Εβραίος.
Ασφαλώς και το διαστρεβλωτικό έργο του Άνκορι δε διεξαγόταν σε άγονο έδαφος. Οι ευνοϊκές συνθήκες για τη παρουσίαση αυτής της ανυπόστατης θεωρίας, είχαν διαμορφωθεί ήδη από το 1965 με μια σειρά άρθρων του Εβραίου... αρχαιολόγου Σάιρους Γκόρντον, ο οποίος υποστήριζε αντιεπιστημονικά την... σημιτική προέλευση του Μινωικού Πολιτισμού.
Η ανάμειξη του Άνκορι στο «ερευνητικό» αυτό θέμα κατά κάποιο τρόπο διαστρεβλωτικό, γίνεται κατανοητό ότι δεν ήταν πρόσκαιρη. Αποτελούσε αναπόσπαστη πτυχή ενός ευρύτερου ανθελληνικού σχεδίου το οποίο υφίσταται και προβλέπει, μεταξύ άλλων, την απόσπαση της Κρήτης, μόλις οι συγκυρίες το επιτρέψουν, από τον ελλαδικό κορμό.
Ο Ιωάννης Π. Φουράκης στο βιβλίο του "Σιωνιστικές Συνωμοσίες", εκδόσεις "Γραμμή" , Αθήνα 1978, Β' έκδοση, αναφέρει χαρακτηριστικά στην σελίδα 279 αναφορικά στον Σιωνιστή Καθηγητή Τσβι Ανκόρι:
Οι Εβραίοι, πλαστογραφώντας ασύστολα την Ιστορία, προσπαθούν, με διάφορες θεωρίες, ιστορικές δήθεν, — όπως ή παραπάνω του Φριζή — να διαβρώσουν και διασπάσουν και αυτή την εθνολογική ενότητα των Ελλήνων. Μιά τέτοια θεωρία προσπαθούν να αναπτύξουν και επιβάλουν με μια πρόσφατη μεγάλη σειρά «Ιστορικών Κειμένων και Μελετών». Ένα κομμάτι από την σειρά αυτή, είναι π.χ. το βιβλίο του Σιωνιστή «Καθηγητή» Σοβή Ανκόρι, πού υπό τον τίτλο «CREΤΑ JUDAICA» έχει εκδώσει το Πανεπιστήμιο του Τελ Αβίβ. Μέσω των γραμμών του βιβλίου αυτού, προσπαθούν να προβάλουν και αναπτύξουν την θεωρία ότι οι Κρήτες, όχι μόνο εθνολογικά δεν είναι Έλληνες, αλλά ότι έχουν στενώτατους και «άρρηκτους» ιστορικοθρησκευτικούς και βιολογικούς δεσμούς με τους Εβραίους και το Κράτος του Ισραήλ και όχι με την Ελλάδα. Ένα άλλο επίσης εβραϊκό βιβλίο, πού συμπληρώνει το προηγούμενο, είναι το: «Η ΕΛΛΑΔΑ ΧΩΡΙΣ ΚΟΛΩΝΕΣ» του Εβραίου Δαυίδ Χόλντεν, στο όποιο αναπτύσσεται ή θεωρία, ότι δεν υπήρξε ελληνική φυλή, γιατί οι Έλληνες είναι απόγονοι των αρχαίων και νεωτέρων Σλαβικών φυλών.
Μερικά χρόνια αργότερα στο Βιβλίο του "Ελληνισμός - Εβραιοσιωνισμός / Β'. Η πρώτη σύγκρουση Ελλήνων - Εβραίων (Τόμος Β'), έκδοση Ε', εκδόσεις Τάλως Φ., Αθήνα 1998 και συγκεκριμένα στη σελ. 294 ο Ιωάννης Π. Φουράκης επανέρχεται στον Πράκτορα Καθηγητή Τσβι Ανκόρι:
Στα μέσα Μαΐου του 1981 μ.Χ. εγνώρισα συμπτωματικώς στην Κρήτη την εργαζόμενη τότε στο Πανεπιστήμιο της Ρώμης Ελληνίδα Αρχαιολόγο Αικατερίνη Μαυριγιαννάκη, θυγατέρα του Χανιώτου Ιατρού και πολιτευτού του Κ.Κ.Ε. αειμνήστου Σήφη Μαυριγιαννάκη ή Μαυριγιάννη. Μετά τη γνωριμία μας επηκολούθησε μία σύντομη μεταξύ μας συζήτηση η όποια περιεστράφη γύρω από ένα άρθρο, που υπό τον τίτλο: «Aλλάζει η ιστορία - η έκρηξη στη Θήρα έσωσε τους Εβραίους ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ - ΠΑΛΙΡΡΟΪΚΟ ΚΥΜΑ ΕΠΝΙΞΕ ΤΟΥΣ ΑΙΓΥΠΤΙΟΥΣ» είχε δημοσιεύσει η εφημερίδα των Αθηνών «Τα Νέα» στο φύλλο της τής 15/5/81. Το άρθρο αυτό ήτο μία ανταπόκριση από την Νέα Υόρκη και αναφέρετο σε «μία καινούργια θεωρία», περί «της εξόδου από την Αίγυπτο των Εβραίων» του Αμερικανού Καθηγητού Χάνς Γκέντικε.
Η συζήτησή μας με την Μαυριγιαννάκη, γύρω από το άρθρο αυτό, περιεστράφη κυρίως, στο σημείο των προκληθεισών από την έκρηξη του Ηφαιστείου της Θήρας καταστροφών στην Κρήτη. Στην διάρκεια αυτής της συζητήσεως ανέφερα στην συνομιλήτριά μου ότι έχω κάποιες υποψίες και ενδείξεις, πώς τον διακεκριμένο Έλληνα αρχαιολόγο Σπύρο Μαρινάτο, τον εδολοφόνησαν οι Εβραίοι, διότι οι έρευνές του στην Θήρα θα κονιορτοποιούσαν ολοκληρωτικώς πλέον τις θεωρίες των Εβραιοσιωνιστών «Ιστορικών και Αρχαιολόγων»(;), τύπου Λίντερ, Γκόρντον και Ανκόρι, περί «σημιτικού εποικισμού της Κρήτης και δημιουργίας του Μινωικού Πολιτισμού από τούς Εβραίους...».
ΟΤΑΝ ή Μαυριγιαννάκη άκουσε το όνομα Ανκόρι, με ερώτησε που τον γνωρίζω και τί γνωρίζω γι’ αυτόν. Της απήντησα ότι προσωπικώς δεν τον γνωρίζω, αλλά απλώς με μερικούς φίλους μου μελετούμε και παρακολουθούμε τις εις βάρος της Χώρας μας, και κυρίως της Κρήτης, θεωρίες και δραστηριότητές του, και φυσικά τις έρευνές του στον Μυστρά και στην Σπάρτη, (Σ.Σ.: Ο Ανκόρι έχει γράψει την ογκώδη «επιστημονική» μελέτη υπό τον τίτλο: «Ιουδαϊκή Κρήτη» και έχει λάβει μέρος σε όλα τα Κρητολογικά Συνέδρια και σε πολλά άλλα, όπου έχει επιχειρήσει να επιβάλει την αναπτυσσομένη, στην «μελέτη» του αυτή, θεωρία, δια της οποίας προσπαθεί να «αποδείξει» ότι εκείνοι οι όποιοι εποίκισαν πρώτοι την Κρήτη και τα Νησιά του Αιγαίου [κυρίως τα κυκλαδικά], ήσαν οι Εβραίοι, οι οποίοι και δημιούργησαν τον Μινωϊκό και Αιγαιακό Πολιτισμό. Ακόμη, στα αυτά Συνέδρια και με διάφορες «επιστημονικές» του ανακοινώσεις και δημοσιεύσεις, έχει προσπαθήσει να «αποδείξει» ότι και «οι πρώτοι έποικοι της Σπάρτης και τού Μυστρά ήσαν Εβραίοι, διά τούτο και ο Εβραίος Πλήθων εγκατεστάθη εις τον Μυστρά, όπου εδίδαξε την Μωσαϊκή και Ταλμουδική Φιλοσοφία και όχι την Πλατωνική...»)
Όταν, λοιπόν, ανέφερα στην Μαυριγιαννάκη τα περί Ανκόρι, μου απήντησε ότι τον γνωρίζει προσωπικώς, και πως τον εγνώρισε στην Ρώμη σε κάποιο Αρχαιολογικό Συνέδριο. Στην συνέχεια μου είπε:
«Πριν από δύο έτη βρισκόμουν για διακοπές στο σπίτι μου στα Χανιά. Ένα πρωί ο Ανκόρι κτύπησε την πόρτα μου. Εγώ δεν του είχα δώσει ποτέ την διεύθυνσή μου στα Χανιά. Η επίσκεψή του με εξέπληξε. Αφού μου εξήγησε ότι βρισκόταν στα Χανιά με μια ομάδα βοηθών και φοιτητών του, του Πανεπιστημίου του Τελ Αβίβ, και πραγματοποιούσαν στην Κρήτη επιστημονική εκδρομή, με παρακάλεσε να τούς συνοδεύσω, την επομένη ημέρα, στα Σφακιά, όπου είχαν πρόγραμμα να πάνε για να γνωρίσουν κι αυτή την ...περιοχή της Κρήτης. Δια λόγους συναδελφικής αλληλεγγύης έκαμα δεκτή την παράκλησή του. Την επομένη το πρωί πήγαμε με πούλμαν στα Σφακιά και σταματήσαμε στο χωριό Ανώπολη. Απ’ εκεί, με τα πόδια, φθάσαμε στον συνοικισμό Αράδενα και στην συνέχεια στον παραθαλάσσιο συνοικισμό Λουτρό.
»Σ’ όλη την διαδρομή, από την Ανώπολη μέχρι την Αράδενα και το Λουτρό — συνέχισε η Μαυριγιαννάκη - παρατηρούσα ότι ο Ανκόρι και όλα τα μέλη της ομάδος έψαχναν τις πλαγιές και τα βράχια ως να αναζητούσαν κάτι το συγκεκριμένο. Στην Αράδενα και στο Λουτρό έκαναν κάποιες προσεκτικές έρευνες, τις όποιες ενώ τις παρατήρησα προφασιζόμουν ότι δεν τις αντελήφθην. Φυσικά από ευγένεια απέφυγα να ερωτήσω εάν αναζητούσαν κάτι το συγκεκριμένο…».
Κατά την συζήτηση αυτή με την Μαυριγιαννάκη, ή όποια διεκόπη στο σημείο αυτό και έκτοτε δεν επανελήφθη ποτέ, αγνοούσα ότι η Αράδενα ήτο μία από τις πανάρχαιες πόλεις της Κρήτης, και ότι το αρχαίο της όνομα ήτο Άραδην (ή Αραδήν), όπως και ότι το Λουτρό ήτο το επίνειό της και στην αρχαιότητα ονομάζετο Φοίνιξ. Και φυσικά αγνοούσα ότι ορισμένοι Αρχαιολόγοι και Ιστορικοί έχουν ισχυρισθεί ότι ή Άραδην ήτο αποικία των Φοινίκων και δια τούτο «πιστεύεται πώς Ιδρύθηκε από Φοίνικες άποικους και συνδέουν το όνομά της με την φοινικική λέξη Aruad, πού σημαίνει καταφύγιο, και ομώνυμη πόλη υπήρχε στη Φοινίκη. Το επίνειό της Φοίνικας συνηγορεί στην άποψη αυτή» (βλ. ΣΤΕΡΓΙΟΥ ΣΠΑΝΑΚΗ: «ΚΡΗΤΗ - ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ, ΙΣΤΟΡΙΑ, ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ» Τόμ. Β' σελ. 72).
Ή «επιστημονική» αυτή εκδρομή τού Ανκόρι και των «βοηθών» και «Φοιτητών του» στα Σφακιά δεν ήτο ούτε ή πρώτη, ούτε ή τελευταία. Πολλές φορές έκτοτε, τόσον ο ίδιος, όσον και μερικοί από τους δευτέρους επεσκέφθησαν την Αράδενα (Άραδην) και το Λουτρό (Φοίνιξ). Κατά τις επισκέψεις των αυτές, οι όποιες είχαν πλέον τεθεί υπό την στενή αλλά διακριτική παρακολούθηση των αρμοδίων ελληνικών αρχών, όχι μόνον φωτογράφησαν, κινηματογράφησαν και χαρτογράφησαν την περιοχή και τον βυθό τού μικρού λιμένος και της παραλίας του Λουτρού, αλλά και έθαψαν στην στεριά και βύθισαν στα παράλια, «αρχαία σημιτικής τεχνοτροπίας και προελεύσεως». Αυτό φυσικά έγινε (ήδη στις υπηρεσίες των 'Υπουργείων Εθνικής Αμύνης και Πολιτισμού ευρίσκονται μερικά), δια να τα ξεθάψουν και να τα ανασύρουν σε κάποιες μελλοντικές αρχαιολογικές έρευνες, τις όποιες όμως θα πραγματοποιήσουν Έλληνες ή Γερμανοί ή Αμερικανοί ή Άγγλοι ή Γάλλοι ή Σουηδοί Αρχαιολόγοι... Όταν, κατά τον Ανκόρι και την συμμορία του, «γίνουν αυτές οι έρευνες και βρεθούν αυτά τα αρχαία, θα αποτελέσουν τεκμήρια του εποικισμού των πόλεων Άραδην και Φοίνιξ από τους Σημίτες (- Εβραίους) της Φοινίκης...».
Υπό τον τίτλο «Ο Μίνωας ήταν… Εβραίος!» ένα τετρασέλιδο άρθρο που δημοσιεύτηκε στο τεύχος 40 – Μαΐου 1984, του εκδιδόμενου από τον γνωστό Έλληνα δημοσιογράφο Νικόλαο Ψιλάκη, στο Ηράκλειο της Κρήτης, μηνιαίο περιοδικό «Κρητικές Εικόνες», αναφέρονται εν συντομία τα εξής ενδιαφέροντα:
«…1. Είναι γνωστό ότι οι Εβραίοι σκίζονται, προσπαθούν με κάθε τρόπο, κάνουν αιτήσεις επί αιτήσεων, χρησιμοποιούν τη διπλωματική οδό, για να ερευνήσουν με ειδικούς δύτες τα Μινωϊκά λιμάνια της Κρήτης.
2. Επί Χούντας απέσπασαν μία τέτοια άδεια με αποτέλεσμα να οργώσουν κυριολεκτικά τους Ελληνικούς βυθούς χωρίς να δώσουν λογαριασμό σε κανένα.
3. Έρχονται και ξαναέρχονται με τα καράβια τους για εκπαιδευτικά – δήθεν ταξίδια δοκίμων αξιωματικών του εμπορικού ναυτικού. Κατά σύμπτωση όμως χρησιμοποιούν το ίδιο σκάφος (Γκαλίμ) που έκανε τις αρχαιολογικές έρευνες το 1974 και επίσης κατά… διαβολική σύμπτωση επισκέπτονται τα ίδια λιμάνια που ερεύνησαν τότε! Τα περισσότερα από αυτά είναι Μινωϊκά…»
«…Να λοιπόν τι γυρεύουν στην Ελλάδα, στην Κρήτη οι Εβραίοι. Γυρεύουν τον παππού τους το Μίνωα, τον παππού τους τον Κάδμο, γυρεύουν αποδείξεις για αυτούς τους ανόητους ισχυρισμούς. Ποιος μπορεί να βεβαιώσει ότι οι Εβραίοι που έκαναν έρευνες στην Κρήτη δε βύθισαν στους χώρους των Μινωϊκών λιμανιών σημιτικά αρχαιολογικά ευρήματα, για να πλαστογραφήσουν αύριο την Ιστορία».
Τέλος, ο υποστράτηγος εα Γεώργιος Καρδαμίτσης μας ενημερώνει σχετικά ότι στην Κρήτη και συγκεκριμένα στην θαλάσσια περιοχή του Τσούτσουρα "έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον και οι ισραηλινές μυστικές υπηρεσίες! Το 1982 ισραηλινή θαλαμηγός νότια του τσούτσουρα έριχνε εβραϊκούς αμφορείς στην θάλασσα με σκοπό να ανασυρθούν και να χαρακτηριστούν σαν αρχαίοι. Σκοπός αυτής της ενέργειας ήταν να αποδειχθεί ότι στη περιοχή αυτή κατά την αρχαιότητα κατοικούσαν Εβραίοι. Απώτερος σκοπός να διεκδικήσουν ιστορικά την περιοχή του Τσούτσουρα. Η θαλαμηγός όμως έγινε αντιληπτή και απομακρύνθηκε μετά από επέμβαση πλοίων του Ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού!"
Διαβάστε επίσης:
Επιμέλεια: Βασίλειος Ι. Κετσεκιουλάφης
Πολιτικός Επιστήμων - Διεθνολόγος
Αναφέρει ο greekcitizen στο άρθρο του με τίτλο: "Δείτε το Μυστικό Σχέδιο για την Κρήτη... Γιατί την θέλουν ανεξάρτητη!":
Η επιδίωξη των Σιωνιστών για να πείσουν ότι η Κρήτη αποτελεί πανάρχαια ιουδαϊκή εστία εστιάζεται σε μια προπαγανδιστική διαδικασία ψευδεπίγραφων επιστημονικών ερευνών, στα πλαίσια των οποίων εντάχθηκε και η κυκλοφορία του βιβλίου «Ιουδαϊκή Κρήτη». Η συγγραφή του ήταν έργο του Εβραίου καθηγητή και στελέχους της ΜΟΣΑΝΤ, Άνκορι, η δε έκδοσή του εξυπηρετούσε προφανείς σκοπιμότητες.
Παράλληλα με το εβραϊκό αυτό σύγγραμμα που πλαστογραφούσε βάναυσα τις ιστορικές καταβολές του κρητικού πολιτισμού, προκειμένου να εδραιώσει τα ψευδώς υποστηριζόμενα από τους Εβραίους, πραγματοποιήθηκαν αλλεπάλληλες μυστικές επισκέψεις εβραϊκών πλοίων στο θαλάσσιο χώρο της Κρήτης. Οι επισκέψεις αυτές είχαν το χαρακτήρα ερευνητικών ταξιδιών και αποσκοπούσαν στη δήθεν πραγματοποίηση υποθαλάσσιων ερευνών, με σκοπό την ανακάλυψη...αρχαιολογικών ευρημάτων τα οποία θα καταδείκνυαν την... εβραϊκή ιστορία της Κρήτης. Στην πραγματικότητα, αυτά τα «ευρήματα» που αναζητούσαν, τα είχαν ρίξει εκ των προτέρων στη θάλασσα οι ίδιοι οι Ισραηλινοί και δεν ήταν τίποτε άλλο από... τεχνητά οξειδωμένες μαρμάρινες πλάκες και υδρίες, έτσι ώστε να δείχνουν «αρχαιοφανείς», τις οποίες στην συνέχεια ανέσυραν ως... ευρήματα.
Ο Τζβη Άνκορι, προκειμένου να ενισχύσει την ανυπόστατη αυτή θεωρία του, συμμετείχε σε όλα τα κρητολογικά συνέδρια, στα πλαίσια των οποίων πραγματοποιούσε... επιστημονικές ανακοινώσεις.
Αρχικά επιδίωξή του ήταν να καταστήσει αποδεκτό το ιστορικό ψεύδος ότι ο Μινωικός Πολιτισμός προήλθε... από Εβραίους. Στη πορεία της ιστορικής παραχαράξεως και πλαστογραφίας όμως, καθώς διαπίστωνε ότι οι επιστημονικοφανείς ανακοινώσεις του ετύγχαναν μιας γενικής ανοχής, διεύρυνε το αρχικό σχέδιο εβραιοποίησης των νησιών του Αιγαίου πελάγους και της Κρήτης, συμπεριλαμβάνοντας σε αυτό και τη Σπάρτη. Η ασέβεια μάλιστα και το θράσος του Άνκορι δεν είχαν όρια, αφού δε δίστασε να καταφύγει στην επίκληση κίβδηλων επιχειρημάτων, ανάμεσα στα οποία ήταν το εξωφρενικό ότι ο Γεώργιος Πλήθων... ήταν Εβραίος.
Ασφαλώς και το διαστρεβλωτικό έργο του Άνκορι δε διεξαγόταν σε άγονο έδαφος. Οι ευνοϊκές συνθήκες για τη παρουσίαση αυτής της ανυπόστατης θεωρίας, είχαν διαμορφωθεί ήδη από το 1965 με μια σειρά άρθρων του Εβραίου... αρχαιολόγου Σάιρους Γκόρντον, ο οποίος υποστήριζε αντιεπιστημονικά την... σημιτική προέλευση του Μινωικού Πολιτισμού.
Η ανάμειξη του Άνκορι στο «ερευνητικό» αυτό θέμα κατά κάποιο τρόπο διαστρεβλωτικό, γίνεται κατανοητό ότι δεν ήταν πρόσκαιρη. Αποτελούσε αναπόσπαστη πτυχή ενός ευρύτερου ανθελληνικού σχεδίου το οποίο υφίσταται και προβλέπει, μεταξύ άλλων, την απόσπαση της Κρήτης, μόλις οι συγκυρίες το επιτρέψουν, από τον ελλαδικό κορμό.
Ο Ιωάννης Π. Φουράκης στο βιβλίο του "Σιωνιστικές Συνωμοσίες", εκδόσεις "Γραμμή" , Αθήνα 1978, Β' έκδοση, αναφέρει χαρακτηριστικά στην σελίδα 279 αναφορικά στον Σιωνιστή Καθηγητή Τσβι Ανκόρι:
Οι Εβραίοι, πλαστογραφώντας ασύστολα την Ιστορία, προσπαθούν, με διάφορες θεωρίες, ιστορικές δήθεν, — όπως ή παραπάνω του Φριζή — να διαβρώσουν και διασπάσουν και αυτή την εθνολογική ενότητα των Ελλήνων. Μιά τέτοια θεωρία προσπαθούν να αναπτύξουν και επιβάλουν με μια πρόσφατη μεγάλη σειρά «Ιστορικών Κειμένων και Μελετών». Ένα κομμάτι από την σειρά αυτή, είναι π.χ. το βιβλίο του Σιωνιστή «Καθηγητή» Σοβή Ανκόρι, πού υπό τον τίτλο «CREΤΑ JUDAICA» έχει εκδώσει το Πανεπιστήμιο του Τελ Αβίβ. Μέσω των γραμμών του βιβλίου αυτού, προσπαθούν να προβάλουν και αναπτύξουν την θεωρία ότι οι Κρήτες, όχι μόνο εθνολογικά δεν είναι Έλληνες, αλλά ότι έχουν στενώτατους και «άρρηκτους» ιστορικοθρησκευτικούς και βιολογικούς δεσμούς με τους Εβραίους και το Κράτος του Ισραήλ και όχι με την Ελλάδα. Ένα άλλο επίσης εβραϊκό βιβλίο, πού συμπληρώνει το προηγούμενο, είναι το: «Η ΕΛΛΑΔΑ ΧΩΡΙΣ ΚΟΛΩΝΕΣ» του Εβραίου Δαυίδ Χόλντεν, στο όποιο αναπτύσσεται ή θεωρία, ότι δεν υπήρξε ελληνική φυλή, γιατί οι Έλληνες είναι απόγονοι των αρχαίων και νεωτέρων Σλαβικών φυλών.
Μερικά χρόνια αργότερα στο Βιβλίο του "Ελληνισμός - Εβραιοσιωνισμός / Β'. Η πρώτη σύγκρουση Ελλήνων - Εβραίων (Τόμος Β'), έκδοση Ε', εκδόσεις Τάλως Φ., Αθήνα 1998 και συγκεκριμένα στη σελ. 294 ο Ιωάννης Π. Φουράκης επανέρχεται στον Πράκτορα Καθηγητή Τσβι Ανκόρι:
Στα μέσα Μαΐου του 1981 μ.Χ. εγνώρισα συμπτωματικώς στην Κρήτη την εργαζόμενη τότε στο Πανεπιστήμιο της Ρώμης Ελληνίδα Αρχαιολόγο Αικατερίνη Μαυριγιαννάκη, θυγατέρα του Χανιώτου Ιατρού και πολιτευτού του Κ.Κ.Ε. αειμνήστου Σήφη Μαυριγιαννάκη ή Μαυριγιάννη. Μετά τη γνωριμία μας επηκολούθησε μία σύντομη μεταξύ μας συζήτηση η όποια περιεστράφη γύρω από ένα άρθρο, που υπό τον τίτλο: «Aλλάζει η ιστορία - η έκρηξη στη Θήρα έσωσε τους Εβραίους ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ - ΠΑΛΙΡΡΟΪΚΟ ΚΥΜΑ ΕΠΝΙΞΕ ΤΟΥΣ ΑΙΓΥΠΤΙΟΥΣ» είχε δημοσιεύσει η εφημερίδα των Αθηνών «Τα Νέα» στο φύλλο της τής 15/5/81. Το άρθρο αυτό ήτο μία ανταπόκριση από την Νέα Υόρκη και αναφέρετο σε «μία καινούργια θεωρία», περί «της εξόδου από την Αίγυπτο των Εβραίων» του Αμερικανού Καθηγητού Χάνς Γκέντικε.
Η συζήτησή μας με την Μαυριγιαννάκη, γύρω από το άρθρο αυτό, περιεστράφη κυρίως, στο σημείο των προκληθεισών από την έκρηξη του Ηφαιστείου της Θήρας καταστροφών στην Κρήτη. Στην διάρκεια αυτής της συζητήσεως ανέφερα στην συνομιλήτριά μου ότι έχω κάποιες υποψίες και ενδείξεις, πώς τον διακεκριμένο Έλληνα αρχαιολόγο Σπύρο Μαρινάτο, τον εδολοφόνησαν οι Εβραίοι, διότι οι έρευνές του στην Θήρα θα κονιορτοποιούσαν ολοκληρωτικώς πλέον τις θεωρίες των Εβραιοσιωνιστών «Ιστορικών και Αρχαιολόγων»(;), τύπου Λίντερ, Γκόρντον και Ανκόρι, περί «σημιτικού εποικισμού της Κρήτης και δημιουργίας του Μινωικού Πολιτισμού από τούς Εβραίους...».
ΟΤΑΝ ή Μαυριγιαννάκη άκουσε το όνομα Ανκόρι, με ερώτησε που τον γνωρίζω και τί γνωρίζω γι’ αυτόν. Της απήντησα ότι προσωπικώς δεν τον γνωρίζω, αλλά απλώς με μερικούς φίλους μου μελετούμε και παρακολουθούμε τις εις βάρος της Χώρας μας, και κυρίως της Κρήτης, θεωρίες και δραστηριότητές του, και φυσικά τις έρευνές του στον Μυστρά και στην Σπάρτη, (Σ.Σ.: Ο Ανκόρι έχει γράψει την ογκώδη «επιστημονική» μελέτη υπό τον τίτλο: «Ιουδαϊκή Κρήτη» και έχει λάβει μέρος σε όλα τα Κρητολογικά Συνέδρια και σε πολλά άλλα, όπου έχει επιχειρήσει να επιβάλει την αναπτυσσομένη, στην «μελέτη» του αυτή, θεωρία, δια της οποίας προσπαθεί να «αποδείξει» ότι εκείνοι οι όποιοι εποίκισαν πρώτοι την Κρήτη και τα Νησιά του Αιγαίου [κυρίως τα κυκλαδικά], ήσαν οι Εβραίοι, οι οποίοι και δημιούργησαν τον Μινωϊκό και Αιγαιακό Πολιτισμό. Ακόμη, στα αυτά Συνέδρια και με διάφορες «επιστημονικές» του ανακοινώσεις και δημοσιεύσεις, έχει προσπαθήσει να «αποδείξει» ότι και «οι πρώτοι έποικοι της Σπάρτης και τού Μυστρά ήσαν Εβραίοι, διά τούτο και ο Εβραίος Πλήθων εγκατεστάθη εις τον Μυστρά, όπου εδίδαξε την Μωσαϊκή και Ταλμουδική Φιλοσοφία και όχι την Πλατωνική...»)
Όταν, λοιπόν, ανέφερα στην Μαυριγιαννάκη τα περί Ανκόρι, μου απήντησε ότι τον γνωρίζει προσωπικώς, και πως τον εγνώρισε στην Ρώμη σε κάποιο Αρχαιολογικό Συνέδριο. Στην συνέχεια μου είπε:
«Πριν από δύο έτη βρισκόμουν για διακοπές στο σπίτι μου στα Χανιά. Ένα πρωί ο Ανκόρι κτύπησε την πόρτα μου. Εγώ δεν του είχα δώσει ποτέ την διεύθυνσή μου στα Χανιά. Η επίσκεψή του με εξέπληξε. Αφού μου εξήγησε ότι βρισκόταν στα Χανιά με μια ομάδα βοηθών και φοιτητών του, του Πανεπιστημίου του Τελ Αβίβ, και πραγματοποιούσαν στην Κρήτη επιστημονική εκδρομή, με παρακάλεσε να τούς συνοδεύσω, την επομένη ημέρα, στα Σφακιά, όπου είχαν πρόγραμμα να πάνε για να γνωρίσουν κι αυτή την ...περιοχή της Κρήτης. Δια λόγους συναδελφικής αλληλεγγύης έκαμα δεκτή την παράκλησή του. Την επομένη το πρωί πήγαμε με πούλμαν στα Σφακιά και σταματήσαμε στο χωριό Ανώπολη. Απ’ εκεί, με τα πόδια, φθάσαμε στον συνοικισμό Αράδενα και στην συνέχεια στον παραθαλάσσιο συνοικισμό Λουτρό.
»Σ’ όλη την διαδρομή, από την Ανώπολη μέχρι την Αράδενα και το Λουτρό — συνέχισε η Μαυριγιαννάκη - παρατηρούσα ότι ο Ανκόρι και όλα τα μέλη της ομάδος έψαχναν τις πλαγιές και τα βράχια ως να αναζητούσαν κάτι το συγκεκριμένο. Στην Αράδενα και στο Λουτρό έκαναν κάποιες προσεκτικές έρευνες, τις όποιες ενώ τις παρατήρησα προφασιζόμουν ότι δεν τις αντελήφθην. Φυσικά από ευγένεια απέφυγα να ερωτήσω εάν αναζητούσαν κάτι το συγκεκριμένο…».
Κατά την συζήτηση αυτή με την Μαυριγιαννάκη, ή όποια διεκόπη στο σημείο αυτό και έκτοτε δεν επανελήφθη ποτέ, αγνοούσα ότι η Αράδενα ήτο μία από τις πανάρχαιες πόλεις της Κρήτης, και ότι το αρχαίο της όνομα ήτο Άραδην (ή Αραδήν), όπως και ότι το Λουτρό ήτο το επίνειό της και στην αρχαιότητα ονομάζετο Φοίνιξ. Και φυσικά αγνοούσα ότι ορισμένοι Αρχαιολόγοι και Ιστορικοί έχουν ισχυρισθεί ότι ή Άραδην ήτο αποικία των Φοινίκων και δια τούτο «πιστεύεται πώς Ιδρύθηκε από Φοίνικες άποικους και συνδέουν το όνομά της με την φοινικική λέξη Aruad, πού σημαίνει καταφύγιο, και ομώνυμη πόλη υπήρχε στη Φοινίκη. Το επίνειό της Φοίνικας συνηγορεί στην άποψη αυτή» (βλ. ΣΤΕΡΓΙΟΥ ΣΠΑΝΑΚΗ: «ΚΡΗΤΗ - ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ, ΙΣΤΟΡΙΑ, ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ» Τόμ. Β' σελ. 72).
Ή «επιστημονική» αυτή εκδρομή τού Ανκόρι και των «βοηθών» και «Φοιτητών του» στα Σφακιά δεν ήτο ούτε ή πρώτη, ούτε ή τελευταία. Πολλές φορές έκτοτε, τόσον ο ίδιος, όσον και μερικοί από τους δευτέρους επεσκέφθησαν την Αράδενα (Άραδην) και το Λουτρό (Φοίνιξ). Κατά τις επισκέψεις των αυτές, οι όποιες είχαν πλέον τεθεί υπό την στενή αλλά διακριτική παρακολούθηση των αρμοδίων ελληνικών αρχών, όχι μόνον φωτογράφησαν, κινηματογράφησαν και χαρτογράφησαν την περιοχή και τον βυθό τού μικρού λιμένος και της παραλίας του Λουτρού, αλλά και έθαψαν στην στεριά και βύθισαν στα παράλια, «αρχαία σημιτικής τεχνοτροπίας και προελεύσεως». Αυτό φυσικά έγινε (ήδη στις υπηρεσίες των 'Υπουργείων Εθνικής Αμύνης και Πολιτισμού ευρίσκονται μερικά), δια να τα ξεθάψουν και να τα ανασύρουν σε κάποιες μελλοντικές αρχαιολογικές έρευνες, τις όποιες όμως θα πραγματοποιήσουν Έλληνες ή Γερμανοί ή Αμερικανοί ή Άγγλοι ή Γάλλοι ή Σουηδοί Αρχαιολόγοι... Όταν, κατά τον Ανκόρι και την συμμορία του, «γίνουν αυτές οι έρευνες και βρεθούν αυτά τα αρχαία, θα αποτελέσουν τεκμήρια του εποικισμού των πόλεων Άραδην και Φοίνιξ από τους Σημίτες (- Εβραίους) της Φοινίκης...».
Υπό τον τίτλο «Ο Μίνωας ήταν… Εβραίος!» ένα τετρασέλιδο άρθρο που δημοσιεύτηκε στο τεύχος 40 – Μαΐου 1984, του εκδιδόμενου από τον γνωστό Έλληνα δημοσιογράφο Νικόλαο Ψιλάκη, στο Ηράκλειο της Κρήτης, μηνιαίο περιοδικό «Κρητικές Εικόνες», αναφέρονται εν συντομία τα εξής ενδιαφέροντα:
«…1. Είναι γνωστό ότι οι Εβραίοι σκίζονται, προσπαθούν με κάθε τρόπο, κάνουν αιτήσεις επί αιτήσεων, χρησιμοποιούν τη διπλωματική οδό, για να ερευνήσουν με ειδικούς δύτες τα Μινωϊκά λιμάνια της Κρήτης.
2. Επί Χούντας απέσπασαν μία τέτοια άδεια με αποτέλεσμα να οργώσουν κυριολεκτικά τους Ελληνικούς βυθούς χωρίς να δώσουν λογαριασμό σε κανένα.
3. Έρχονται και ξαναέρχονται με τα καράβια τους για εκπαιδευτικά – δήθεν ταξίδια δοκίμων αξιωματικών του εμπορικού ναυτικού. Κατά σύμπτωση όμως χρησιμοποιούν το ίδιο σκάφος (Γκαλίμ) που έκανε τις αρχαιολογικές έρευνες το 1974 και επίσης κατά… διαβολική σύμπτωση επισκέπτονται τα ίδια λιμάνια που ερεύνησαν τότε! Τα περισσότερα από αυτά είναι Μινωϊκά…»
«…Να λοιπόν τι γυρεύουν στην Ελλάδα, στην Κρήτη οι Εβραίοι. Γυρεύουν τον παππού τους το Μίνωα, τον παππού τους τον Κάδμο, γυρεύουν αποδείξεις για αυτούς τους ανόητους ισχυρισμούς. Ποιος μπορεί να βεβαιώσει ότι οι Εβραίοι που έκαναν έρευνες στην Κρήτη δε βύθισαν στους χώρους των Μινωϊκών λιμανιών σημιτικά αρχαιολογικά ευρήματα, για να πλαστογραφήσουν αύριο την Ιστορία».
Διαβάστε επίσης:
Συνδεθείτε στη σελίδα μας στο Facebook
Οι απόψεις του ιστολογίου δεν συμπίπτουν απαραίτητα με το περιεχόμενο του άρθρου
Δημοσίευση σχολίου