Οι Μισέλληνες Γιατροί του Κόσμου


Τα Μέσα Μαζικής Παραπληροφόρησης και Αποβλάκωσης διαρκώς βομβαρδίζουν τον ελληνικό λαό για το ανθρωπιστικό έργο των διαφόρων ελληνικών και ξένων Μ.Κ.Ο. προς τους αφροασιάτες που εισβάλλουν στη χώρα μας με το πρόσχημα του κατατρεγμένου, πένητα πρόσφυγα και μετανάστη. 

Της Αικατερίνης Παπαδοπούλου

Μία από τις κυριότερες παροχές των εν λόγω οργανώσεων στους ανθρώπους αυτούς, είναι η παροχή δωρεάν ιατροφαρμακευτικών υπηρεσιών, καθότι ανασφάλιστοι. Θεωρητικά τις ίδιες υπηρεσίες οφείλουν να προσφέρουν -και μάλιστα με την ίδια θέρμη- και προς Έλληνες ανασφάλιστους, έτσι δεν είναι;
Αποφάσισα να ψάξω να βρω μόνη μου την απάντηση σε αυτό το ερώτημα. Για τον σκοπό αυτό, ως Ελληνίδα ανασφάλιστη, επέλεξα τους Γιατρούς του Κόσμου, επειδή χρειαζόμουν παιδίατρο για το παιδί μου. Έπρεπε να συμπληρωθεί το Δελτίο Υγείας Μαθητή, για να εγγραφεί στο νηπιαγωγείο. Σας παραθέτω επιγραμματικά το αποτέλεσμα:
Αρχικά τηλεφώνησα στην εν λόγω οργάνωση για να λάβω τις απαραίτητες πληροφορίες πάνω στη διαδικασία εξυπηρέτησης των ασθενών. Με ενημέρωσαν ότι για να εξεταστεί η κόρη μου χρειαζόταν να πάω εκεί από τις 8:00 για να πάρω νούμερο, ενώ τα ιατρεία ξεκινούν στις 9:00. Την επόμενη μέρα διαπίστωσα ότι μου είπε επίτηδες λανθασμένη ώρα! Ο λόγος;  Κατάλαβε ότι είμαι Ελληνίδα γιατί ήθελε με τον τρόπο της να με κάνει να αναζητήσω αλλού ιατρικές υπηρεσίες. 
Πήγα λοιπόν την επόμενη μέρα στις 7:45 μαζί με τον άνδρα και την κόρη μου. Ο υπάλληλος της ρεσεψιόν μου είπε ότι έπρεπε να είχα πάει εκεί από τις 7:00 και ότι τα νούμερα είχαν τελειώσει! Του εξήγησα ότι:
  1. τόσο εγώ όσο και ο άνδρας μου είμαστε άτομα με αναπηρία και κατά συνέπεια χρειαζόμαστε κατανόηση,
  2. δεν είναι δικό μας σφάλμα η «καθυστερημένη» προσέλευση, αλλά του τηλεφωνικού τους κέντρου και
  3. δεν φεύγουμε εάν δεν μιλήσουμε με κάποιον υπεύθυνο για το πρόβλημά μας και για να του δείξουμε τα πιστοποιητικά αναπηρία μας (80% ο άνδρας μου και 55% εγώ).
Τότε αυτός αναγκάστηκε να μας δώσει κανονικότατα νούμερο, διότι μας είπε κι αυτός ψέματα για να μας κάνει να πάμε αλλού! Σημειώστε ότι δίνουν 60 νούμερα για κάθε ιατρείο και ότι εγώ πήρα το 52.



Εν συνεχεία ενημερώθηκα ότι έπρεπε να περιμένουμε έξω από το κτίριο της οργάνωσης, μέχρι να έρθει η σειρά μας. Εκεί διαπίστωσα ότι το 85% των ατόμων που περίμεναν να εξεταστούν ήταν αλλοδαποί από αφροασιατικές χώρες, 17% -μη κοινοτικοί κυρίως- ευρωπαίοι και  μόλις 3% Έλληνες.
Στο διάστημα αυτό ήρθε μία αλλοδαπή, η οποία δεν πρόλαβε να πάρει νούμερο για παιδίατρο. Ο ρεσεψιονίστ όμως -για τα μάτια του κόσμου- της είπε να φύγει και να έρθει την επομένη. Εκείνη φυσικά επέμενε να εξυπηρετηθεί. Το αποτέλεσμα; Ο ρεσεψιονίστ κάλεσε την κοινωνική λειτουργό, η οποία της είπε να περιμένει, για να εξυπηρετηθεί μετά το τελευταίο νούμερο!  



Λόγω του ότι έχω κάνει θωρακοτομή στον δεξί πνεύμονα, άρχισα να πονάω στο σημείο αυτό ύστερα από 4 ώρες καθιστή και στριμωγμένη ανάμεσα σε άλλους ανθρώπους, που περίμεναν κι αυτοί τη σειρά τους. Τότε ζήτησα κι εγώ από τον ρεσεψιονίστ να φέρει κι εμένα σε επικοινωνία με την κοινωνική λειτουργό, όπως έκανε και για την προαναφερθείσα αλλοδαπή, ούτως ώστε να της δείξω τα πιστοποιητικά αναπηρίας μας και να αιτηθώ προτεραιότητας. Εκείνος όμως αρνήθηκε να την καλέσει με το πρόσχημα ότι «είμαστε όλοι άνθρωποι», υπονοώντας ότι είμαι η ρατσίστρια Ελληνίδα που απαιτεί να εξυπηρετηθεί πριν από τους «καημενούληδες» «πρόσφυγες» και «μετανάστες». Του απήντησα ότι όντως είμαστε όλοι άνθρωποι, αλλά διαχωριζόμαστε σε αρτιμελείς και αναπήρους και ότι σε όλες τις δημόσιες και ιδιωτικές υπηρεσίες τα άτομα με αναπηρία, οι έγκυες και οι υπερήλικες έχουν πάντα προτεραιότητα! Εκείνος ξανααρνήθηκε με το ίδιο πρόσχημα. Επέμεινα, εξηγώντας του ότι ο ίδιος δεν είναι γιατρός, άρα δεν είναι ο αρμόδιος για να εκτιμήσει εάν χρήζω προτεραιότητας! Ξανά, αρνήθηκε. Τότε εγώ του είπα τα εξής: «Δεν πειράζει, μην με εξυπηρετείς. Όμως να ξέρεις ότι αρθρογραφώ και είμαι μέλος της συντακτικής ομάδας του δημοσιογραφικού blog «AntiZitro», το οποίο μάλιστα έχει και υψηλή επισκεψιμότητα και θα γράψω σ’ αυτό το πόσο «εξυπηρετικοί» είσαστε όλοι εσείς που εργάζεστε στους «Γιατρούς του Κόσμου»! Εκείνος με ειρωνεύτηκε λέγοντάς μου «Πω, πω! Τώρα εγώ από την τρομάρα μου, δεν θα φάω το φαγητό μου»! Αμέσως μετά μπήκε στο κτίριο και βγήκε με την κοινωνική λειτουργό, η οποία μου έδωσε προτεραιότητα! Η κοπέλα που ετοίμασε τον φάκελο της κόρης μου, φυσικά προσπάθησε να δικαιολογήσει την απαράδεκτη συμπεριφορά του ρεσεψιονίστ. 
Η πολιτική των παιδιάτρων (της εν λόγω οργάνωσης) πάνω στο θέμα των εμβολίων είναι θέμα άλλου άρθρου. 



Συμπέρασμα 1: Οι εργαζόμενοι των «Γιατρών του Κόσμου» θεωρούν ότι μόνο οι αλλοδαποί πρέπει να λαμβάνουν τις υπηρεσίες τους και είναι εχθρικοί απέναντι στους Έλληνες ανασφάλιστους, ακόμα κι αν είναι βαριά ανάπηροι...
Συμπέρασμα 2: Ο μόνος «μπαμπούλας» που τους κάνει να υποκρίνονται ότι δεν κάνουν ρατσιστικές διακρίσεις μεταξύ Ελλήνων και αλλοδαπών είναι οι δημοσιογράφοι.

Σας γράφω επώνυμα την εμπειρία μου και το ίδιο θα κάνω σε επόμενα άρθρα και για άλλες οργανώσεις που υποτίθεται ότι στηρίζουν τους αδύναμους της κοινωνίας μας, δίχως διακρίσεις.


Συνδεθείτε στη σελίδα μας στο Facebook

Οι απόψεις του ιστολογίου δεν συμπίπτουν απαραίτητα με το περιεχόμενο του άρθρου

Κοινοποιήστε το:

Ανώνυμος είπε...

Αισχος !!!

Μπραβο που γινεται θεμα, ωστε να μαθευτει και να αρχισουν να πηγαινουν εκει ολοι οι ανασφαλιστοι Ελληνες !

Unknown είπε...

...ο τίτλος του άρθρου παραπλανητικός!!!....άλλο το "προσωπικό" με κατακριτέα συμπεριφορά και άλλο οι γιατροί ή κατι δεν κατάλαβα καλά?

Παπαδοπούλου Αικατερίνη είπε...

Αγαπητέ Νικόλαε Σιδηρόπουλε
ευχαριστώ που έκανες τον κόπο να διαβάσεις το άρθρο μου και να μας γράψεις τον προβληματισμό σου.
Ίσως να σου διέφυγε το σημείο όπου γράφω ότι θα επανέλθω σε άλλο άρθρο ειδικά για τους εργαζόμενους γιατρούς σε αυτή την οργάνωση και τη στάση τους απέναντι στα εμβόλια!
Επιγραμματικά σου γράφω ότι τελικά πήγα δύο φορές σε αυτούς, δεν με εξυπηρέτησαν και αναγκάστηκα να πάω σε ιδιώτη!
Τέλος, ελπίζω να μην τρέφεις αυταπάτες, ότι δηλαδή είναι δήθεν "φιλάνθρωποι" όλοι αυτοί που εργάζονται στις Μ.Κ.Ο. και ότι αντικαθιστούν το ελλειμματικό μας κράτος. Μόλις σταματήσουν οι παχυλές επιχορηγήσεις, κατευθείαν θα "αδειάσουν" όλους αυτούς τους ανθρώπους που μέχρι στιγμής (παρανόμως) υποθάλπουν!
Ελπίζω να σε κάλυψα

The Beauty Link είπε...

Δουλεύοντας σε κέντρο υποστήριξης ατόμων με αναπηρία θα ήθελα να πω ότι η συγκεκριμένη οργάνωση έχει έρθει αρκετές φορές να εξετάσει και να προσφέρει υπηρεσίες δωρεάν στο ίδρυμα. Δεν μπορώ να γνωρίζω τη στάση τους σε εσάς αλλά με λύπη βλέπω ότι για άλλη μια φορά πρόκειται για ένα άρθρο από τα πολλά που το μόνο που κάνουν είναι να σκορπούν ξενοφοβία και μίσος. Λυπάμαι που βλέπω ότι όσες οργανώσεις προσφέρουν βοήθεια προς όλους ονομάζονται αυτόματα μισέλληνες ή ισλαμοεραστές ή δεν ξέρω εγώ και τι άλλο. Μπορούσατε να γράψετε ένα άρθρο για την κακή συμπεριφορά τους συγκεκριμένα σε εσάς και να ζητήσετε να ενημερωθεί κάποιος υπεύθυνος. Επίσης δεν κατανοώ το υποθάλπουν παρανόμως. Ο γιατρός έχει υποχρέωση να φροντίσει κάθε ασθενή ακόμη και αν δεν είναι πολίτης της χώρας που ζει. Εύχομαι καλή επιτυχία στο επόμενο άρθρο για τους Εβραίους και Μασόνους που ξυπνούν με ακέραιο μίσος για την Ελλάδα αναζητούν τρόπους να μας καταστρέψουν σε κάποιο υπόγειο στρατηγείο.

Παπαδοπούλου Αικατερίνη είπε...

Εσύ ο ανώνυμος ή ανώνυμη που υπογράφεις με το ψευδώνυμο "The Beayty Link" και μιλάς γενικά και αόριστα, κάνοντας γλυκανάλατες ηθικοπλασίες, σε αντίθεση με μένα που μίλησα επωνύμως και για συγκεκριμένο θέμα, πες μας: το πλήρες ονοματεπώνυμό σου, σε ποιο ίδρυμα εργάζεσαι, πόσες φορές έχουν έρθει οι "Γιατροί του Κόσμου" και πότε,για να μπορέσουμε κι εμείς να ελέγξουμε το αληθές των δικών σου γραφομένων! Πάντως για την Μυρτώ -που άφησε ζωντανή-νεκρή ο Πακιστανός δράκος της Πάρου- δεν υπέπεσε στην αντίληψή μου να έχουν κάνει το παραμικρό... ούτε ευχετήρια κάρτα δεν έστειλαν... ή κάνω λάθος και σ' αυτό;
Όσων αφορά στο άρθρο, έκανα αυτό που μου προτείνεις εσύ: έγραψα την πικρή, προσωπική μου εμπειρία και απόψε θα γράψω τη συνέχεια αυτής. Κι από αυτό σου το σχόλιο αποδεικνύεται ότι είσαι βαλτός και στοχεύεις στη μείωση της αξίας της μαρτυρίας μου γράφοντας αερολογίες, ηθικοπλασίες και ειρωνείες!
Βλέπω επίσης ότι αναφέρεις κάτι και για Εβραίους, Μασόνους... Τι σχέση έχουν αυτοί με το άρθρο μου; Πάλι εκτίθεσαι. Εάν όμως αναφέρεσαι στη θεματολογία μας εν γένει, πες σε ποιο άρθρο ή άρθρα γράψαμε κάτι ψευδές ή ανακριβές, στείλε μας τα αποδεικτικά σου στοιχεία και το συζητάμε. Διαφορετικά μην ειρωνεύεσαι. Αυτό δεν είναι επιχείρημα.

Χρύσα Πολίτη είπε...

Συγχαρητήρια κ. Παπαδοπούλου για τη δημοσίευσή σας. Μην δίνετε σημασία σε βαλτούς, οι οποίοι κατασκεύασαν ένα blog μόνο και μόνο για να σπείρουν το δηλητήριό τους.Τί δεν κατάλαβε ο κύριος ή η κυρία όταν καταγράψατε ότι η βοήθεια που προσέφερε σε εσάς η εν λόγω οργάνωση έγινε εν μέσω πολλών προσκομμάτων με στόχο την αποτροπή της εξυπηρέτησής σας; Και γιατί μόνο όταν τους αναφέρατε ότι αρθρογραφείτε ταρακουνήθηκαν σύσσωμοι; Ο ανθελληνικός ρατσισμός όσο κι αν θέλει να κρυφτεί δε μπορεί...ο κ. ή κα. ''The beauty link'' θεώρησε σκόπιμο να ολοκληρώσει την απολογητική του ή της με το να μετατοπίσει το κέντρο του ενδιαφέροντος πέραν της ουσίας και να αναγάγει την όλη σας κατάθεση σε συνωμοσιολογία, έτσι πράττουν οι νεοταξίτες νεογενίτσαροι ή εγκάθετοι, αυτή είναι η μεθοδολογία τους για να πετάξουν λάσπη στην αλήθεια αλλά δεν πιάνει πλέον.Τέλος, ο σιωνισμός σε κανένα υπόγειο στρατηγείο δεν δραστηριοποιείται, είναι έκδηλη η παρουσία του, οι απόψεις και δοξασίες του καθώς και οι εκπρόσωποί του οπότε η τρομοκρατία των λέξεων και νοημάτων δεν πρόκειται να μας πτοήσει.

Ανώνυμος είπε...

Να σαι καλά να προσέχεις τον εαυτό σου και την οικογένειά σου.Ειναι όλοι τους καθίκια του κερατα.Χρηματοδοτουνται από το Σορρο!,

 
Copyright © ANTIZITRO. Designed by OddThemes