Η Θεωρία της Τετράγωνης Γης
Σαν σήμερα πριν ένα χρόνο, περιμένοντας ένα φιλικό μου πρόσωπο που σπουδάζει «Ιστορία του Ελληνικού Πολιτισμού» στο ανοικτό πανεπιστήμιο, βρέθηκα στον πρώτο όροφο των εκπαιδευτηρίων Δούκα.
Αρχικά στάθηκα έξω από την αίθουσα Α3, όπου καθηγητής ήταν ο κ. Γιαννιτσιώτης Ιωάννης. Χωρίς να το επιδιώκω έγινα ακροατής παράδοσης μαθήματος «ανθελληνισμού» άνευ ορίων, μπροστά σε ένα ακροατήριο που μάλλον το θεωρούσε για «χαχόλους».
Αναρωτήθηκα λοιπόν, πόσο σωστό είναι να βάζει ένας δημόσιος εκπαιδευτικός οργανισμός, ανιστόρητους και άσχετους με το αντικείμενο, αριστερούς, γραικύλους και ανθέλληνες «ιστορικούς» να προσποιούνται ότι παραδίδουν μαθήματα «ιστορίας του Ελληνικού Πολιτισμού», ενώ στην πραγματικότητα η παράδοση του «μαθήματος» είχε μετατραπεί σε αριστεροαναρχική προπαγάνδα χειρίστου τύπου της σιωνιστικής σχολής. Τι σχέση έχει η αριστερή διεθνιστική και πολυπολιτισμική αυτή προπαγάνδα όπως π.χ. ότι «η Ελλάδα θα πρέπει να μαυρίσει για το κακό που έκαναν οι λευκοί στους Αφρικανούς», ή «ένα τμήμα της Βουλγαρίας (Μακεδονία) επειδή είχε πολλούς ελληνόφωνους, οι οποίοι ένιωθαν Έλληνες να ενωθεί με την Ελλάδα» και ότι «δεν υπάρχουν φυλές, ούτε ιθαγενείς (ιθαγένεια)», ή ότι «οι αρχαίοι Έλληνες ήταν ανεκτικοί προς την ομοφυλοφιλία», με την ιστορία του Ελληνικού Πολιτισμού, μου κέντρισε το ενδιαφέρον και έτσι «έστησα» αφτί, για να ακούσω μέχρι που θα έφτανε αυτό το κρεσέντο της παραχάραξης της Ελληνικής Ιστορίας και της παράλογης αυθαιρεσίας.
Όταν μία φοιτήτρια του αντιπαράθεσε τον νόμο του Σόλωνα περί ομοφυλοφιλίας (κεφ. 5, παρ. 5, άρθρο 332), θεωρήθηκε από τον εν λόγω «καθηγητή» αμέσως ως ρατσίστρια, ενώ ο ίδιος δήλωσε παντελή άγνοια ως προς το συγκεκριμένο σημείο της νομοθεσίας του Σόλωνα. Μάλιστα, παράτησε τον πληθυντικό της ευγένειας, στάθηκε επάνω από το θρανίο της και τη ρώτησε δύο φορές ουρλιάζοντας επί λέξει: «Τραβάς κανά ζόρι με τους ομοφυλόφιλους, τους Εβραίους και τους Αφρικάνους; Γιατί όλα αυτά πάνε πακέτο!». Τέλος ενώ εμφανιζόταν ως υπέρμαχος του Coutenhove-Kallergi, έκανε πως δεν τον ήξερε.
Δεν άντεχα άλλο να ακούω αυτού του είδους πολιτικού προσηλυτισμού, που ουδεμία σχέση δεν μπορούσε να έχει με την «ιστορία του Ελληνικού Πολιτισμού» και πήγα να καθίσω στα σκαλοπάτια λίγο πιο πέρα. Μία αίθουσα, και συγκεκριμένα η αίθουσα Α4, καθ’ όλη τη διάρκεια των τεσσάρων ωρών «διδασκαλίας» είχε ανοικτή πόρτα, έτσι ώστε θέλοντας και μη άκουγα την παράδοση ενός ακόμη «έγκριτου καθηγητού», η οποία ήταν παρόμοια με εκείνη του πρώτου, μόνο που ο δεύτερος είχε την τάση κάθε τι το ελληνικό να το βαπτίζει ξένο, δεν υπήρχε δηλαδή εκπαίδευση στην αρχαία Ελλάδα, η οποία πρωτοεμφανίστηκε μετά τη Γαλλική Επανάσταση, ενώ η προχριστιανική περίοδος στον ελλαδικό χώρο χαρακτηρίζονταν από την παιδική εργασία, η οποία διατηρήθηκε σχεδόν μέχρι και σήμερα. Ενώ λίγες μόνο φράσεις προηγουμένως είχε πει ότι οι ελεύθεροι πολίτες δεν εργάζονταν, αλλά οι δούλοι τους.
Μεταξύ των άλλων φαιδρών, κατά τον εν λόγω κύριο, οι αρχαίοι ημών πρόγονοι πίστευαν ότι η γη είναι τετράγωνοι και μάλιστα επέμενε τονίζοντας ότι δεν υπάρχει ούτε ένα αρχαίο ελληνικό κείμενο που να μιλά για σφαιρικό σχήμα. Για να τεκμηριώσει μάλιστα αυτή του τη θεωρία, απέδωσε στους αρχαίους Έλληνες την φράση «στις τέσσερις γωνίες της γης». Η φράση αυτή όμως δεν βρίσκεται σε κανένα αρχαίο Ελληνικό κείμενο. Αντιθέτως πρωτοεμφανίζεται στην Αποκάλυψη του Ιωάννη (7: 1-8): «Και μετά τούτο είδα τέσσερις αγγέλους να στέκονται στις τέσσερις γωνίες της Γης, να κρατούνε τους τέσσερις ανέμους για να μη φυσάει ο αγέρας πάνω στη Γη ούτε στη θάλασσα μήτε στα δέντρα».
Για να μην αμφιβάλλουμε καθόλου για την ...μη σφαιρικότητα της γης, ας δούμε και τι λέει ο «Δημιουργός»: «και διασπερεί σε Κύριος ο Θεός σου εος πάντα τα έθνη απ' άκρου της γης έως άκρου της γής...;» (Δευτερονόμιον, 28: 64). Μιλάμε δηλαδή για μια θεωρία κάθε άλλο παρά Ελληνική!
Πρέπει να μας προβληματίσει το γεγονός ότι υπάρχουν καθηγητές πανεπιστημίων οι οποίοι ενώ καλούνται να διδάξουν Ελληνική Ιστορία με τρόπο επιστημονικό και τεκμηριωμένο, προτιμούν να κάνουν προπαγάνδα υπέρ της Αριστεράς και του Πολυπολιτισμού και να υποβαθμίζουν την αξία και το μεγαλείο του αρχαίου ελληνικού πνεύματος με το να του αποδίδονται αντιεπιστημονικές, χρονολογικά πολύ μεταγενέστερες θεωρίες.
Σαν απάντηση λοιπόν στον «καθηγητή» του Α4 τμήματος, παραθέτουμε τα λόγια του Σωκράτη:
Αλλά και ο Στράβων υποστήριζε ότι: «Σφαιροειδής η σύμπασα ουχ ως εκ τόρνου, αλλ' έχει τινάς ανωμαλίας», ή ο Ερατοσθένης που υπολόγισε με εκπληκτική ακρίβεια την περίμετρο της γης.
Συνεπώς, ο Σωκράτης, ο Παρμενίδης, ο Πλάτωνας, ο Αριστοτέλης, ο Στράβων, ο Ερατοσθένης και τόσοι άλλοι, θεωρήθηκαν «μιαροί και βλάσφημοι» από το σκοταδιστικό εβραιοχριστιανικό καθεστώς. Ο Κοσμάς ο Ινδικοπλεύστης (6ος μ.Χ. αιώνας) μάλιστα, είναι σφόδρα επικριτικός με τους Έλληνες, που έκαναν λόγο για σφαιρικότητα και ηλιοκεντρισμό, ώστε τους αποκαλεί πλανημένους, προληπτικούς, παραμυθατζήδες και ανίδεους, διακηρύσσοντας ταυτόχρονα την «αλήθεια» της Αγίας Γραφής περί του «τετραγωνικού» σχήματος της γης.
Η πιο εύγλωττη απόδειξη της επιστημονικής εγκυρότητας των αρχαίων ημών προγόνων είναι το γλυπτό του Άτλαντα, που φιλοξενείται στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο της Νάπολι, το οποίο στο ανάκτορο των Φαρνέζε (300 π.Χ.). Τόσο ο ουρανός που κουβαλά, όσο και οι ανάγλυφοι αστερισμοί επάνω του έχουν σχήμα σφαιρικό (οι ανάγλυφοι αστερισμοί είναι κυκλικοί).
Διαπιστώνουμε λοιπόν, ότι το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας μας θέλει να παράγει μία καινούργια γενιά Ελλήνων, η οποία θα πρέπει να αποκηρύξει την ελληνική της ταυτότητα προς χάριν της παγκοσμιοποίησης, και μάλιστα να νιώθει ότι κουβαλάει επάνω της ένα είδος προπατορικού αμαρτήματος των λευκών ανθρώπων έναντι των υπολοίπων, το οποίο ουδέποτε δύναται να διαγραφεί παρά μόνο με την πλήρη γενετική της εξαφάνιση και διαγραφή από προσώπου γης.
Σαν σήμερα πριν ένα χρόνο, περιμένοντας ένα φιλικό μου πρόσωπο που σπουδάζει «Ιστορία του Ελληνικού Πολιτισμού» στο ανοικτό πανεπιστήμιο, βρέθηκα στον πρώτο όροφο των εκπαιδευτηρίων Δούκα.
Αρχικά στάθηκα έξω από την αίθουσα Α3, όπου καθηγητής ήταν ο κ. Γιαννιτσιώτης Ιωάννης. Χωρίς να το επιδιώκω έγινα ακροατής παράδοσης μαθήματος «ανθελληνισμού» άνευ ορίων, μπροστά σε ένα ακροατήριο που μάλλον το θεωρούσε για «χαχόλους».
Αναρωτήθηκα λοιπόν, πόσο σωστό είναι να βάζει ένας δημόσιος εκπαιδευτικός οργανισμός, ανιστόρητους και άσχετους με το αντικείμενο, αριστερούς, γραικύλους και ανθέλληνες «ιστορικούς» να προσποιούνται ότι παραδίδουν μαθήματα «ιστορίας του Ελληνικού Πολιτισμού», ενώ στην πραγματικότητα η παράδοση του «μαθήματος» είχε μετατραπεί σε αριστεροαναρχική προπαγάνδα χειρίστου τύπου της σιωνιστικής σχολής. Τι σχέση έχει η αριστερή διεθνιστική και πολυπολιτισμική αυτή προπαγάνδα όπως π.χ. ότι «η Ελλάδα θα πρέπει να μαυρίσει για το κακό που έκαναν οι λευκοί στους Αφρικανούς», ή «ένα τμήμα της Βουλγαρίας (Μακεδονία) επειδή είχε πολλούς ελληνόφωνους, οι οποίοι ένιωθαν Έλληνες να ενωθεί με την Ελλάδα» και ότι «δεν υπάρχουν φυλές, ούτε ιθαγενείς (ιθαγένεια)», ή ότι «οι αρχαίοι Έλληνες ήταν ανεκτικοί προς την ομοφυλοφιλία», με την ιστορία του Ελληνικού Πολιτισμού, μου κέντρισε το ενδιαφέρον και έτσι «έστησα» αφτί, για να ακούσω μέχρι που θα έφτανε αυτό το κρεσέντο της παραχάραξης της Ελληνικής Ιστορίας και της παράλογης αυθαιρεσίας.
Όταν μία φοιτήτρια του αντιπαράθεσε τον νόμο του Σόλωνα περί ομοφυλοφιλίας (κεφ. 5, παρ. 5, άρθρο 332), θεωρήθηκε από τον εν λόγω «καθηγητή» αμέσως ως ρατσίστρια, ενώ ο ίδιος δήλωσε παντελή άγνοια ως προς το συγκεκριμένο σημείο της νομοθεσίας του Σόλωνα. Μάλιστα, παράτησε τον πληθυντικό της ευγένειας, στάθηκε επάνω από το θρανίο της και τη ρώτησε δύο φορές ουρλιάζοντας επί λέξει: «Τραβάς κανά ζόρι με τους ομοφυλόφιλους, τους Εβραίους και τους Αφρικάνους; Γιατί όλα αυτά πάνε πακέτο!». Τέλος ενώ εμφανιζόταν ως υπέρμαχος του Coutenhove-Kallergi, έκανε πως δεν τον ήξερε.
Δεν άντεχα άλλο να ακούω αυτού του είδους πολιτικού προσηλυτισμού, που ουδεμία σχέση δεν μπορούσε να έχει με την «ιστορία του Ελληνικού Πολιτισμού» και πήγα να καθίσω στα σκαλοπάτια λίγο πιο πέρα. Μία αίθουσα, και συγκεκριμένα η αίθουσα Α4, καθ’ όλη τη διάρκεια των τεσσάρων ωρών «διδασκαλίας» είχε ανοικτή πόρτα, έτσι ώστε θέλοντας και μη άκουγα την παράδοση ενός ακόμη «έγκριτου καθηγητού», η οποία ήταν παρόμοια με εκείνη του πρώτου, μόνο που ο δεύτερος είχε την τάση κάθε τι το ελληνικό να το βαπτίζει ξένο, δεν υπήρχε δηλαδή εκπαίδευση στην αρχαία Ελλάδα, η οποία πρωτοεμφανίστηκε μετά τη Γαλλική Επανάσταση, ενώ η προχριστιανική περίοδος στον ελλαδικό χώρο χαρακτηρίζονταν από την παιδική εργασία, η οποία διατηρήθηκε σχεδόν μέχρι και σήμερα. Ενώ λίγες μόνο φράσεις προηγουμένως είχε πει ότι οι ελεύθεροι πολίτες δεν εργάζονταν, αλλά οι δούλοι τους.
Μεταξύ των άλλων φαιδρών, κατά τον εν λόγω κύριο, οι αρχαίοι ημών πρόγονοι πίστευαν ότι η γη είναι τετράγωνοι και μάλιστα επέμενε τονίζοντας ότι δεν υπάρχει ούτε ένα αρχαίο ελληνικό κείμενο που να μιλά για σφαιρικό σχήμα. Για να τεκμηριώσει μάλιστα αυτή του τη θεωρία, απέδωσε στους αρχαίους Έλληνες την φράση «στις τέσσερις γωνίες της γης». Η φράση αυτή όμως δεν βρίσκεται σε κανένα αρχαίο Ελληνικό κείμενο. Αντιθέτως πρωτοεμφανίζεται στην Αποκάλυψη του Ιωάννη (7: 1-8): «Και μετά τούτο είδα τέσσερις αγγέλους να στέκονται στις τέσσερις γωνίες της Γης, να κρατούνε τους τέσσερις ανέμους για να μη φυσάει ο αγέρας πάνω στη Γη ούτε στη θάλασσα μήτε στα δέντρα».
Για να μην αμφιβάλλουμε καθόλου για την ...μη σφαιρικότητα της γης, ας δούμε και τι λέει ο «Δημιουργός»: «και διασπερεί σε Κύριος ο Θεός σου εος πάντα τα έθνη απ' άκρου της γης έως άκρου της γής...;» (Δευτερονόμιον, 28: 64). Μιλάμε δηλαδή για μια θεωρία κάθε άλλο παρά Ελληνική!
Πρέπει να μας προβληματίσει το γεγονός ότι υπάρχουν καθηγητές πανεπιστημίων οι οποίοι ενώ καλούνται να διδάξουν Ελληνική Ιστορία με τρόπο επιστημονικό και τεκμηριωμένο, προτιμούν να κάνουν προπαγάνδα υπέρ της Αριστεράς και του Πολυπολιτισμού και να υποβαθμίζουν την αξία και το μεγαλείο του αρχαίου ελληνικού πνεύματος με το να του αποδίδονται αντιεπιστημονικές, χρονολογικά πολύ μεταγενέστερες θεωρίες.
Σαν απάντηση λοιπόν στον «καθηγητή» του Α4 τμήματος, παραθέτουμε τα λόγια του Σωκράτη:
«Λέγεται τοίνυν, ἔφη, ὦἑταῖρε, πρῶτον μὲν εἶναι τοιαύτη ἡ γῆ αὐτὴἰδεῖν, εἴ τις ἄνωθεν θεῷτο, ὥσπερ αἱ δωδεκάσκυ- τοι σφαῖραι, ποικίλη, χρώμασιν διειλημμένη, ὧν καὶ τὰἐνθάδε εἶναι χρώματα ὥσπερ δείγματα, οἷς δὴ οἱ γραφῆς καταχρῶνται. ἐκεῖ δὲ πᾶσαν τὴν γῆν ἐκ τοιούτων εἶναι, καὶ πολὺἔτι ἐκ λαμπροτέρων καὶ καθαρωτέρων ἢ τούτων∙ τὴν μὲν γὰρ ἁλουργῆ εἶναι [καὶ] θαυμαστὴν τὸ κάλλος, τὴν δὲ χρυσοειδῆ, τὴν δὲὅση λευκὴ γύψου ἢ χιόνος λευκοτέραν, καὶἐκ τῶν ἄλλων χρωμάτων συγκειμένην ὡσαύτως, καὶἔτι πλειόνων καὶ καλλιόνων ἢὅσα ἡμεῖς ἑωράκαμεν. καὶ γὰρ αὐτὰ ταῦτα τὰ κοῖλα αὐτῆς, ὕδατός τε καὶἀέρος ἔκπλεα ὄντα, χρώματός τι εἶδος παρέχεσθαι στίλβοντα ἐν τῇ τῶν ἄλλων χρωμάτων ποικιλίᾳ, ὥστε ἕν τι αὐτῆς εἶδος συνεχὲς ποικίλον φαντάζεσθαι».Σε νεοελληνική απόδοση:
Λέγεται λοιπόν, ω συνομιλητή, πως η γη είναι, αν την έβλεπε κανείς από ψηλά, σαν τις σφαίρες που είναι από δώδεκα κομμάτια διαφορετικού δέρματος. Δηλαδή είναι πολύχρωμη σφαίρα και τα μέρη της ξεχωρίζουν από τα χρώματα που έχει το καθένα, ενώ τα χρώματα που χρησιμοποιούν οι ζωγράφοι μας εδώ, δεν είναι παρά απομιμήσεις εκείνων των χρωμάτων. Εκεί λοιπόν όλη η γη είναι χρωματισμένη απ’ αυτά τα χρώματα, που είναι πιο λαμπερά και καθαρά από τα εδώ. Κάποιο μέρος της είναι πορφυρό και καταπληκτικό στην ομορφιά, ενώ άλλο χρυσωπό, άλλο λευκότερο από το γύψο και το χιόνι, και έτσι είναι χρωματισμένη και με τα άλλα χρώματα, και ακόμα περισσότερα, και ωραιότερα από όσα εμείς έχουμε δει. Γιατί ακόμα και οι κοιλότητές της που είναι γεμάτες αέρα και νερό, παίρνουν μια απόχρωση λαμπερή μέσα στην ποικιλία των άλλων χρωμάτων, ώστε να δίνει την εντύπωση μιας ενιαίας εικόνας πολύχρωμης («ΦΑΙΔΩΝ» ή «περί ψυχής»).Επιπλέον ο Παρμενίδης της Ελαίας (540-470 π.Χ.) στο «Περί Φύσεως» μιλά για το σφαιρικό σχήμα της υδρογείου (η κοσμολογία του συνίστατο από μια σφαιρική Γη κι ένα πεπερασμένο, ακίνητο, σφαιρικό σύμπαν. «Parmenides of Elia (ca. 515-after 450 BC)», Eric W. Weisstein's World of Scientific Biography).
Αλλά και ο Στράβων υποστήριζε ότι: «Σφαιροειδής η σύμπασα ουχ ως εκ τόρνου, αλλ' έχει τινάς ανωμαλίας», ή ο Ερατοσθένης που υπολόγισε με εκπληκτική ακρίβεια την περίμετρο της γης.
Συνεπώς, ο Σωκράτης, ο Παρμενίδης, ο Πλάτωνας, ο Αριστοτέλης, ο Στράβων, ο Ερατοσθένης και τόσοι άλλοι, θεωρήθηκαν «μιαροί και βλάσφημοι» από το σκοταδιστικό εβραιοχριστιανικό καθεστώς. Ο Κοσμάς ο Ινδικοπλεύστης (6ος μ.Χ. αιώνας) μάλιστα, είναι σφόδρα επικριτικός με τους Έλληνες, που έκαναν λόγο για σφαιρικότητα και ηλιοκεντρισμό, ώστε τους αποκαλεί πλανημένους, προληπτικούς, παραμυθατζήδες και ανίδεους, διακηρύσσοντας ταυτόχρονα την «αλήθεια» της Αγίας Γραφής περί του «τετραγωνικού» σχήματος της γης.
Η πιο εύγλωττη απόδειξη της επιστημονικής εγκυρότητας των αρχαίων ημών προγόνων είναι το γλυπτό του Άτλαντα, που φιλοξενείται στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο της Νάπολι, το οποίο στο ανάκτορο των Φαρνέζε (300 π.Χ.). Τόσο ο ουρανός που κουβαλά, όσο και οι ανάγλυφοι αστερισμοί επάνω του έχουν σχήμα σφαιρικό (οι ανάγλυφοι αστερισμοί είναι κυκλικοί).
Διαπιστώνουμε λοιπόν, ότι το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας μας θέλει να παράγει μία καινούργια γενιά Ελλήνων, η οποία θα πρέπει να αποκηρύξει την ελληνική της ταυτότητα προς χάριν της παγκοσμιοποίησης, και μάλιστα να νιώθει ότι κουβαλάει επάνω της ένα είδος προπατορικού αμαρτήματος των λευκών ανθρώπων έναντι των υπολοίπων, το οποίο ουδέποτε δύναται να διαγραφεί παρά μόνο με την πλήρη γενετική της εξαφάνιση και διαγραφή από προσώπου γης.
Οι απόψεις του ιστολογίου δεν συμπίπτουν απαραίτητα με το περιεχόμενο του άρθρου
Δημοσίευση σχολίου