Θαυμαστή ομοψυχία φιλελέδων και κομμουνιστών προκειμένου να μας φορτώσουν ζημιογόνες ιδιωτικές επιχειρήσεις, ξεπουλώντας ταυτόχρονα τις κερδοφόρες κρατικές εταιρίες στα ξένα αφεντικά τους. Ενώνονται πάντα σαν μια γροθιά όταν πρόκειται για το ...κακό μας.
Ολοκληρώθηκε το απόγευμα της Τετάρτης 19 Ιουλίου 2017, στην Ολομέλεια της Βουλής, η συζήτηση και ψήφιση του νομοσχεδίου του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ, το οποίο έγινε δεκτό κατά πλειοψηφία.Υπέρ τάχθηκαν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ και των ΑΝΕΛ. ΝΔ, Χρυσή Αυγή, ΚΚΕ και Ποτάμι καταψήφισαν, ενώ Δημοκρατική Συμπαράταξη και Ένωση Κεντρώων δήλωσαν «παρών».
Με την κυβέρνηση να υπεραμύνεται της κρατικοποίησης του ΟΑΣΘ και την αντιπολίτευση να αναγνωρίζει μεν τα συσσωρευμένα προβλήματα κακοδιαχείρισης και λειτουργίας του Οργανισμού, αλλά να διαφωνεί με τον τρόπο που γίνεται και την μέθοδο που εφαρμόζεται, διεξήχη νωρίτερα η συζήτηση επί του νομοσχεδίου.
«Η κυβέρνηση τολμά να βάλει τέλος σε ένα φαύλο καθεστώς 60 χρόνων κακοδιαχείρισης, κατασπατάλησης και άρνησης να εφαρμοστεί το κοινοτικό νομοθετικό πλαίσιο» επεσήμανε ο εισηγητής του ΣΥΡΙΖΑ, Απόστολος Καραναστάσης.
«Με αυτό το νομοθετικό πλαίσιο παραδίδουμε ένα νέο, σύγχρονο, λειτουργικό και καθόλα διαφανές σύστημα για τις αστικές συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη. Επιλύουμε έτσι τα τεράστια προβλήματα δυσλειτουργίας του ΟΑΣΘ, ο οποίος δεν τηρούσε όλα τα χρόνια τις συμβατικές του υποχρεώσεις και με ευθύνη του ταλαιπωρείται το επιβατικό κοινό της Θεσσαλονίκης» πρόσθεσε ο εισηγητής του ΣΥΡΙΖΑ.
Επίθεση στη ΝΔ εξαπέλυσε ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, κατηγορώντας την για υποκρισία, παλαιοκομματισμό και ακραίο νεοφιλελευθερισμό.
«Μνημείο αντιφάσεων» χαρακτήρισε το νομοσχέδιο ο εισηγητής της ΝΔ Κωνσταντίνος Καραμανλής, διευκρινίζοντας ότι το κόμμα του αναγνωρίζει ότι η λειτουργία του ΟΑΣΘ είναι πολύ προβληματική και χρειάζεται εξορθολογισμό. «Το νομοσχέδιο, όχι μόνο δεν λύνει, αλλά δημιουργεί νέα προβλήματα. Παρουσιάζει σειρά νομικών προβλημάτων ο τρόπος της πρόωρης μονομερούς λήξης της σύμβασης. Έρχεται σε πλήρη σύγκρουση με την ευρωπαϊκή νομοθεσία. Θα οδηγήσει σε πλήρες αδιέξοδο και θα κοστίσει περισσότερο από ό,τι κοστίζει σήμερα» υποστήριξε ο κ. Καραμανλής και συμπλήρωσε:
«Στη προσπάθειά σας να φανείτε αρεστοί στην εκλογική σας βάση, μετά τη μνημονιακή τούμπα που κάνατε και τις βουτιές στις ιδιωτικοποιήσεις, προχωράτε σε κάτι πρωτοφανές. Με αδιαφανείς διαδικασίες κάνετε ένα κρατικοδίαιτο ΟΑΣΘ, προφανώς για να τον εντάξετε στο Υπερταμείο. Σαν καλοί μαθητές του Σικάγο και της τρόϊκα που είστε, κάνετε αυτό που δεν διανοήθηκε καμία άλλη μνημονιακή δεξιά κυβέρνηση να κάνει. Δεν φταίτε μόνο εσείς, αλλά σοβαρή ευθύνη έχουν και οι δανειστές που το επέτρεψαν αυτό το νομοσχέδιο».
Και κατέληξε: «Ο τρόπος λειτουργίας του ΟΑΣΘ πρέπει άμεσα και ριζικά να αλλάξει. Πρέπει άμεσα να αποσύρετε το νομοσχέδιο, για να ανοίξει ένας ευρύτερος, ουσιαστικός, σοβαρός διάλογος με κόμματα και φορείς, για να εξευρεθεί μια λύση που θα σέβεται την ευρωπαϊκή νομοθεσία».
Ο ειδικός αγορητής της Δημοκρατικής Συμπαράταξης, Γιώργος Αρβανιτίδης, μίλησε για καθαρή πολιτική λύση, που πρέπει να δοθεί για τον ΟΑΣΘ που κλείνει τον κύκλο του δυσάρεστα, όπως είπε, ενώ κατηγόρησε την κυβέρνηση για προσπάθεια ενός κλειστού ελεγχόμενου αυταρχικού συστήματος. «Η λύση δεν είναι κρατικοδίαιτος ΟΑΣΘ ή νεοφιλελεύθερο μοντέλο. Η λύση βρίσκεται σε ανοικτές δημόσιες συγκοινωνίες, με καθοριστικό ρόλο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και των παραγωγικών φορέων» επεσήμανε και κατέληξε:
«Εμείς ψηφίζουμε “παρών” επί της αρχής, γιατί κανείς δεν διαφωνεί ότι πρέπει να κλείσει τον κύκλο του ο ΟΑΣΘ. Δεν συμφωνούμε όμως με την πρότασή σας για την επόμενη μέρα των αστικών συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη. Βασική προϋπόθεση είναι η αντικατάστασή του με κάτι καλύτερο. Μπορεί αυτό να έχετε στο μυαλό σας, όμως εδώ ψηφίζουμε νομοσχέδια και όχι καλές προθέσεις».
Ο ειδικός αγορητής του ΚΚΕ, Σάκης Βάρδαλης, υποστήριξε ότι «το νομοσχέδιο ούτε κατά διάνοια δεν ικανοποιεί τις λαϊκές ανάγκες, ούτε εξασφαλίζει ασφαλείς συγκοινωνίες ή τα εργασιακά δικαιώματα των εργαζομένων». «Βαθύτερη στόχευση της κυβέρνησης είναι να ανοίξει τον δρόμο στην ιδιωτικοποίησή τους. Το κράτος, σπάζοντας το μονοπώλιο του παλιού ΟΑΣΘ ανοίγει τον δρόμο σε άλλους οργανισμούς. Το δημόσιο δεν γίνεται ιδιοκτήτης, παρά πρόσκαιρα, για να οργανώσει το παιχνίδι για την ιδιωτικοποίησή του. Το ίδιο κάνανε ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, φορτώνοντας τα βάρη στον ελληνικό λαό, που θα κληθεί να πληρώσει το μάρμαρο με νέες αυξήσεις στα εισιτήρια. Εμείς καταψηφίζουμε το νομοσχέδιο» κατέληξε ο κ. Βάρδαλης.
«Το νέο θεσμικό πλαίσιο εξασφαλίζει με απόλυτη διαφάνεια, την ομαλή μετάβαση των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης στο νέο φορέα, σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα, αλλά και όλες τις θέσεις εργασίας» τόνισε ο ειδικός αγορητής των ΑΝΕΛ, Γιώργος Λαζαρίδης και πρόσθεσε: «Μπαίνει επιτέλους τέλος στα κακώς κείμενα του ΟΑΣΘ και στη ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού και παράλληλα εξασφαλίζεται η ομαλή λειτουργία των αστικών συγκοινωνιών και η απρόσκοπτη δουλειά των εργαζομένων» σημείωσε.
Ο ειδικός αγορητής της Ένωσης Κεντρώων, Αριστείδης Φωκάς, κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι με αυτό το νομοσχέδιο πέταξε τη μπάλα στην εξέδρα, ενώ επιλέγει απόλυτα συγκρουσιακή τακτική, όταν έχει δώσει γη και ύδωρ, όπως είπε, τσαλαπατώντας κάθε κόκκινη γραμμή της μετά την υπογραφή των μνημονίων. «Ο ΟΑΣΘ έμεινε το τελευταίο σας λάβαρο. Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται και η ψήφιση αυτού του νομοσχεδίου» ανέφερε ο κ. Φωκάς, ενώ κατηγόρησε τον υπουργό Μεταφορών ότι άνοιξε τον ασκό του Αιόλου, καθώς είναι βέβαιον ότι θα ασκηθούν ένδικα μέσα από τον ΟΑΣΘ.
«Ούτε ο πιο αισιόδοξος βουλευτής της συγκυβέρνησης πιστεύει ότι οι θεσμοί θα χειροκροτήσουν την μεταφορά των εργαζομένων από τον ιδιωτικό τομέα στον δημόσιο. Θα αναγκαστείτε να κάνετε μια ακόμα κυβίστηση μόλις έρθει το ραβασάκι από τις Βρυξέλες» πρόσθεσε. «Συμφωνούμε ότι απαιτούνται ριζικές αλλαγές. Διαφωνούμε όμως κάθετα με την μεθοδολογία και τα συμφέροντα που κρύβονται από πίσω, για αυτό ψηφίζουμε παρών» κατέληξε ο κ. Φωκάς.
«Η λήξη της σύμβασης με τον ΟΑΣΘ το 2019 και η απελευθέρωση των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης σε δύο χρόνια, θα μπορούσε να είναι χρυσή ευκαιρία για τον εκσυγχρονισμό τους» υπογράμμισε ο ειδικός αγορητής του Ποταμιού, Γιώργος Αμυράς και συμπλήρωσε: «Όμως, ο υπουργός Μεταφορών παίζει «κατενάτσιο» λέγοντας προς όλους ότι θα σας κάνω δημοσίους υπαλλήλους μέχρι το 2019 και μετά βλέπουμε».
Η Συζήτηση στην Επιτροπή την Τρίτη
Χτες Τρίτη, στην επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής, διεξήχθη η συζήτηση και ψήφιση επί της αρχής και των άρθρων, του νομοσχεδίου του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την κρατικοποίηση του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης.
Η συζήτηση του νομοσχεδίου που γίνεται με τη διαδικασία του επείγοντος, θα συνεχιστεί σήμερα στην Ολομέλεια, οπότε και αναμένεται να ολοκληρωθεί με την ψήφισή του αργά το απόγευμα.
Το νομοσχέδιο έγινε δεκτό κατά πλειοψηφία. Υπέρ του νομοσχεδίου τάχθηκαν οι βουλευτές από ΣΥΡΙΖΑ και ΑΝΕΛ. Η ΝΔ, το ΚΚΕ, η Χρυσή Αυγή και το Ποτάμι καταψήφισαν, ενώ η Δημοκρατική Συμπαράταξη και η Ένωση Κεντρώων επιφυλάχθηκαν να τοποθετηθούν αύριο, κατά την συζήτησή του στην Ολομέλεια.
Καθολική ήταν σχεδόν η αποδοχή του νομοσχεδίου του υπουργείου Μεταφορών για την κρατικοποίηση του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών, κατά την ακρόαση των εξωκοινοβουλευτικών φορέων που κλήθηκαν να εκφράσουν τις απόψεις τους στην Επιτροπή Εμπορίου της Βουλής.
Κοινή παραδοχή πάντως, όπως τονίστηκε, ήταν η ανάγκη να μπει τέλος σε ένα καθεστώς 60 ετών κακής λειτουργίας του ΟΑΣΘ, με τον υπουργό Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη, να κάνει λόγο για «όαση σπατάλης».
«Δεν μπορούμε να ανεχτούμε να συνεχίζεται μια παραβατική κατάσταση που επικρατεί 60 χρόνια, γιατί κάποιοι υπουργοί προχωρούσαν σε παρατάσεις της σύμβασης με τον ΟΑΣΘ σε βάρος του Δημοσίου.
Οι αστικές συγκοινωνίες είναι ένας κρίσιμος τομέας. Και το Σύνταγμα προβλέπει, σε κρίσιμους τομείς να μην υπάρχει μονοπώλιο. Ήσασταν μονοπώλιο που στηρίχθηκε σε βάρος των πολλών και με υπέρογκες επιδοτήσεις. Ήσασταν μια όαση σπατάλης» ανέφερε χαρακτηριστικά ο υπουργός Μεταφορών και πρόσθεσε:
«Δεν μπορούμε να πάμε σε μια μεταβατική περίοδο και να δεχθούμε το πάρτι που γινόταν μέχρι σήμερα. Να πληρώνουμε περισσότερες αστικές συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη από ότι στην Αθήνα».
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Χρήστος Στεφανίδης, υποστήριξε ότι ουδέποτε χαρίστηκαν χρέη στον Οργανισμό, ενώ χαρακτήρισε ψευδή την άποψη περί απαίτησης είσπραξης αποζημίωσης από τα πρόστιμα που επέβαλε.
Ακόμα υποστήριξε, ότι τα μη επιστρεφόμενα ρέστα από τα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων ήταν 350.000 ευρώ και ότι αυτό το ποσό, αν δεν υπήρχε, θα επιβάρυνε το κράτος, καθώς θα έδινε μεγαλύτερη επιδότηση.
Είπε ακόμα, ότι το μετοχολόγιο της εταιρίας παραδόθηκε πριν τρία χρόνια στο υπουργείο Μεταφορών, και ότι επί 60 χρόνια ο ΟΑΣΘ συνέβαλε σημαντικά στην τοπική κοινωνία.
Ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ υποστήριξε, ότι δεν επιχορηγείται ο Οργανισμός, αλλά ούτε υπάρχει σπατάλη, ενώ αντέτεινε ότι έγινε πρόταση για εξορθολογισμό των δαπανών η οποία δεν έγινε δεκτή από τον υπουργό Μεταφορών.
«Σε όλα τα χρόνια λειτουργίας του ΟΑΣΘ διεπόταν από τις συμφωνίες που γίνονταν με κοινές υπουργικές αποφάσεις» κατέληξε.
Ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων του ΟΑΣΘ, Δημήτρης Τσεσμενίδης, έκανε λόγο για θετική εξέλιξη, γιατί, όπως είπε, «με αυτό το νομοσχέδιο έκλεισε ένας κύκλος του ΟΑΣΘ και τελειώνει η ιστορία της κατασπατάλησης».
Παράλληλα, χαρακτήρισε επιβεβλημένο το να διασφαλιστούν οι θέσεις εργασίας και να κατοχυρωθούν όλα τα εργασιακά δικαιώματα, συμφωνώντας ότι αυτό γίνεται με την κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ.
Επιβεβλημένη χαρακτήρισε και την εκπροσώπηση των εργαζομένων στο Διοικητικό Συμβούλιο του νέου φορέα, που δεν θα έχει, όπως είπε, δικαίωμα ψήφου, αλλά δικαίωμα λόγου.
Η Βούλα Πατουλίδου, που εκπροσώπησε την Περιφέρεια Θεσσαλονίκης, τόνισε ότι κάθε σχεδιασμός πρέπει να γίνει με γνώμονα το κοινωνικό συμφέρον, ενώ χαρακτήρισε «Λυδία λίθο» την σύμβαση που θα συναφθεί.
Όπως είπε, «δεν έχει σημασία αν θα είναι κρατικός ο φορέας, αν δεν υπάρξει αξιοκρατική αξιολόγηση του προσωπικού και αν δεν εξασφαλιστεί η σύγχρονη λειτουργία των αστικών συγκοινωνιών».
«Επιβάλλεται η έγκαιρη λήψη πρωτοβουλιών, διαφορετικά η κρατικοποίησή του δεν θα φέρει τα απαιτούμενα αποτελέσματα» σημείωσε.
Ο Λάζαρος Κυρίζογλου, πρόεδρος της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Κεντρικής Μακεδονίας και δήμαρχος Αμπελοκήπων, υποστήριξε ότι αυτό το νομοσχέδιο που κατατέθηκε δεν έχει καμία σχέση με αυτό που συζητούσε ο υπουργός Μεταφορών με τους φορείς τοπικής αυτοδιοίκησης.
«Δεν μπορούμε να ανταποκριθούμε σε μια πρόταση “γουρούνι στο σακί”» είπε.
Παράλληλα, τόνισε την ανάγκη να διασφαλιστούν όλες οι θέσεις εργασίας, να μην επιβαρυνθούν οι κάτοικοι και να υπάρξει μέριμνα για την ομαλή μετάβαση των αστικών συγκοινωνιών στον νέο φορέα.
«Είναι προς τη θετική κατεύθυνση ότι αλλάζει το παλιό σύστημα με ένα νέο συντονιστικό φορέα» ανέφερε.
Ο Θεοδόσιος Μπακογλίδης, δήμαρχος Καλαμαριάς, έκανε λόγο για ειλημμένη πολιτική απόφαση να πάνε οι αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης σε άλλου τύπου διαχείριση, σημειώνοντας ότι «δημιουργείται ένα νέο τοπίο με σημαντικές αλλαγές» και τόνισε ότι το νομοσχέδιο κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση.
Παράλληλα, σημείωσε ότι ο υπουργός Μεταφορών δεσμεύτηκε για την διασφάλιση των θέσεων εργασίας, τον εξορθολογισμό των δρομολογίων, την ανανέωση του στόλου και την νέα τιμολογιακή πολιτική, χωρίς αύξηση και με κοινωνικό χαρακτήρα των συγκοινωνιών.
Ο Σίμος Δανιηλίδης, δήμαρχος Νεάπολης Συκεών, υπογράμμισε ότι πρέπει να σταματήσει η φαύλη λειτουργία των αστικών συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης, με την ουσιαστική συμμετοχή της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και τόνισε ότι έχει ανάγκη ο νομός από κρατικά μέσα μεταφοράς.
Ταυτόχρονα, έκανε λόγο για οδυνηρή τραυματική εμπειρία από τον τρόπο λειτουργίας του ΟΑΣΘ. «Ανεχθήκαμε ένα μονοπώλιο του Οργανισμού σε βάρος του δημόσιου συμφέροντος» είπε και πρόσθεσε ότι η Θεσσαλονίκη στερείται ενός ολοκληρωμένου συστήματος λειτουργίας αστικών συγκοινωνιών.
«Πρέπει να είναι ένα δημόσιο και ενιαίο σύστημα και να διοικείται ενιαία από ένα κεντρικό οργανωμένο φορέα της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Είναι λάθος η απουσία εργατικού κέντρου και άλλων παραγωγικών φορέων στη μετοχική σύνθεση και στα συμβούλια. Η πρόβλεψη για τη συμμετοχή τους στη διοίκηση της νέας εταιρίας ικανοποιεί ένα πάγιο αίτημα μας» τόνισε και πρόσθεσε:
«Όμως, πρέπει να διευκολυνθούν οι Δήμοι γιατί στην τραγική οικονομική κατάσταση που βρίσκονται σήμερα θα υπάρχει εύκολη δικαιολογία για την μη συμμετοχή τους. Γι΄ αυτό χρειάζεται πρόβλεψη για την δυνατότητα ενός μακροχρόνιου άτοκου δανείου για να συμμετάσχουμε».
Ο αντιδήμαρχος Θέρμης, Απόστολος Τσολάκης, μίλησε για μεγάλη αλλαγή που επιχειρείται και πρόσθεσε ότι «συμφωνούμε απόλυτα σε ένα δημόσιο φορέα αστικών συγκοινωνιών από τον οποίο θα απουσιάζουν οι παθογένειες όσων ζήσαμε».
«Σχεδόν το σύνολο του πολιτικού κόσμου κατάλαβε ότι τίποτα δεν μπορεί να λειτουργήσει χωρίς κανόνες» είπε, ζητώντας παράλληλα περισσότερες διευκρινίσεις για το πώς θα λειτουργούν οι συγκοινωνίες στο διάστημα της μεταβατικής περιόδου.
«Είναι αναγκαιότητα το νομοθέτημα δεν πρέπει όμως να διαψεύσουμε όσους πιστεύουν στο δημόσιο φορέα των συγκοινωνιών» κατέληξε.
«Θέλουμε αξιόπιστες βιώσιμες συγκοινωνίες. Δεν έχουμε την πολυτέλεια να ζήσουμε την περσινή εμπειρία της ΔΕΘ όπου δεν είχαμε συγκοινωνίες ούτε και αυτά που συνέβησαν στο παρελθόν» ανέφερε ο Φώτης Ευρυγένης, εκπρόσωπος της ΔΕΘ.
Για βάναυση παραβίαση των δικαιωμάτων των καταναλωτών, καθώς όπως είπε, τα μηχανήματα εισιτηρίων του ΟΑΣΘ δεν έδιναν ρέστα στους επιβάτες, έκανε λόγο ο πρώην πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης Εμανουήλ Λαμτζίδης.
Ακόμα, μίλησε για σημαντική πρωτοβουλία του υπουργείου Μεταφορών, να βάλει τέλος σε ένα θέμα που έπρεπε από χθες να ρυθμιστεί.
«Δεν μιλάμε περί όνου σκιάς. Από το 2013 μέχρι το πρώτο εξάμηνο του 2016, ο ΟΑΣΘ, από τα δεκαράκια που δεν έδινε είχε έσοδα 1 εκατομμύριο 586.000 ευρώ που αφαιρέθηκαν με βελούδινο τρόπο από τις τσέπες των επιβατών» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ο Ιωάννης Καραμπινίδης, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Βιοτεχνικών Θεσσαλονίκης, χαιρέτησε «τις πρωτοβουλίες για αναδιάρθρωση των αστικών συγκοινωνιών στο νομό» σημειώνοντας ότι είναι αναγκαίες για τη συνέχιση της ομαλής τους λειτουργίας με κοινωνικό χαρακτήρα.
Ο Τριαντάφυλλος Τριανταφυλλίδης, πρόεδρος του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης ΑΕ, ανέφερε, μεταξύ άλλων, ότι υποχρεώθηκε να αγοράσει μετοχές του ΟΑΣΘ. Την ίδια ώρα, όπως είπε, το ελληνικό δημόσιο επέκτεινε τη λειτουργία του, συρρικνώνοντας έτσι τη λειτουργία του ΚΤΕΛ και ζημιώνοντάς το, ενώ ζήτησε να υπάρξει σχετική πρόβλεψη αποζημίωσης στο νομοσχέδιο.
Υπέρ του νομοσχεδίου τάχθηκε ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Συνδικάτων Μεταφορών Ελλάδος, Θεμιστοκλής Αμπλάς, τονίζοντας ότι πάγια θέση μας ήταν ο δημόσιος χαρακτήρας των αστικών και υπεραστικών συγκοινωνιών.
«Κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση με σκοπό την αποκατάσταση και την εύρυθμη λειτουργία των συγκοινωνιών» είπε, ενώ έκανε λόγο «για Λεόντειες συμβάσεις με παραχωρήσεις που γίνονταν στον ΟΑΣΘ».
«Όχι μόνο στηρίζουμε αλλά θέλουμε και να επεκταθεί και στα ΚΤΕΛ» πρόσθεσε.
Η Χριστίνα Πασχαλίδου, εκπρόσωπος του Συμβουλίου Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης, χαρακτήρισε αναγκαία και επιτακτική την σύσταση του νέου φορέα, καθώς όπως είπε θα συντονιστούν καλύτερα όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς.
«Η κρατικοποίηση των αστικών συγκοινωνιών διασφαλίζουν καλύτερα τις θέσεις εργασίας από οποιαδήποτε άλλο ιδιωτικό φορέα» πρόσθεσε.
Πηγή: sofokleousin.gr
Οι απόψεις του ιστολογίου δεν συμπίπτουν απαραίτητα με το περιεχόμενο του άρθρου
Δημοσίευση σχολίου